تست شخصیت: آیا شما به فکر دیگران هستید؟ بگو کدوم حیوونو دیدی تا بگم!

نوع دوستی به عنوان مراقبت از رفاه دیگران تعریف می شود که اغلب نیازهای دیگران را بالاتر از نیازهای خود قرار می دهد. اما چگونه می‌دانید که آیا واقعاً شما انسان نوع دوستی هستید یا نه؟ باور کنید نتایج این تست شما را شگفت زده خواهد کرد.

آیا کنجکاو هستید که چه نوع دوستی هستید؟ تست شخصیت جالبی در سایت انگیزه وجود دارد که می تواند به شما در کشف تمایلاتتان در این زمینه کمک کند.

نحوه انجام تست: انجام این تست بسیار ساده است! کافی است به تصویر زیر نگاه کنید و به سرعت بگویید که اولین بار کدام حیوان را دیدید: گرگ، اسب یا عقاب؟ پیشنهاد می‌کنیم به خودتان دروغ نگویید و دقیقا اولین تصویری که در لحظات ابتدایی مشاهده کردید را ملاک قرار دهید.

پیشنهاد انگیزه: با یک نگاه به پاهایتان، می‌توانید بگویید چه شغلی برایتان مناسب است!

تست شخصیت نوع دوستی

گرگ رو دیدی؟

این نشان می دهد که شما تمایل زیادی به اهمیت دادن به دیگران ندارید. ترجیح می دهید روی اهداف خود تمرکز کنید. گاهی اوقات ممکن است آنقدر روی اهداف خود متمرکز شوید که فراموش کنید به نیازهای اطرافیان خود اهمیت دهید.

شما فقط زمانی کمک می کنید که از شما خواسته شود، که قابل تحسین است، اما وقتی به توصیه شما عمل نمی کنند یا آنطور که انتظار داشتید عمل نمی کنند، شما را آزار می دهد.

ایجاد همدلی بیشتر می تواند ارتباطات شما را با دیگران تقویت کند و در مسیر موفقیت، حمایت متقابلی را فراهم کند. در غیر این صورت، می تواند باعث شود ارتباطات ارزشمندی را که ممکن است در آینده مفید باشند، از دست بدهید.

اسب دیدی؟

شما همیشه آماده کمک هستید. شما ذاتاً حساس هستید، و حتی با وجود اینکه ممکن است اوقات خوبی را سپری نکنید، باز هم حاضرید برای حمایت از کسانی که به آن نیاز دارند و به رفاه آنها کمک کنید، شانه های خود را قرض دهید.

با این حال، گاهی اوقات مردم به محبت افراطی شما به دید مثبت نگاه نمی کنند و ممکن است فکر کنند که شما در ازای آن به دنبال چیزی هستید یا در زندگیشان دخالت می‌کنید. مهم است که در این مورد مراقب باشید؛ بهترخواهد بود که کمک خود را به سمت کسانی هدایت کنید که واقعاً به حمایت واقعی و فداکارانه شما نیاز دارند.

عقاب دیدی؟

این بدان معناست که شما فردی سخاوتمند و دوست داشتنی هستید. شما همیشه با کسانی که بیشتر به شما نیاز دارند با دقت رفتار می کنید. تمایل شما به کمک و مهربانی توسط اطرافیان شما شناسایی و قدردانی می شود.

علاوه بر این، طبیعت خیرخواهانه شما باعث شده است که بسیاری از مردم شما را تحسین کنند و شما را الگوی همدلی و همبستگی بدانند. همچنان چراغ حمایت و شفقت در زندگی دیگران باشید، زیرا اقدامات مثبت شما نه تنها به نفع کسانی است که آنها را دریافت می کنند، بلکه دیگران را نیز ترغیب می کنند که فداکارانه عمل کنند.

شما کدام حیوان را دیدید؟ نظرات خود را در انگیزه با ما به اشتراک بگذارید و این مطلب را برای دوستان خود ارسال کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید