تو نگاه اول چی دیدی؟ جمجمه یا دختر؟ بگو تا بگم بدبینی یا خوشبین!

 آیا شما رقابتی هستید یا اینکه در برخورد با دیگران کاملاً صادق هستید؟ با این تست شخصیت حقیقت شخصیت خود را متوجه شوید.

چه چیزی در این تصویر نظر شما را جلب کرد؟ اولین چیزی که در نگاه اول در این تصویر می بینی، شخصیت کلی شما را افشا می کند. با انجام این ازمون می توانید خودت و اطرافیانت را به خوبی بشناسی.

این تست شخصیت برگرفته از نقاشی سیاه و سفید هنرمند معاصر اولگا بلیاوا است. بیشتر نقاشی های او هماهنگی و هرج و مرج را به تصویر می کشد و یکی از این نقاشی ها در تست شخصیت شناسی نوع برداشت زیر آمده است.

برای انجام این تست کافی است که یک نگاه کلی به تصویر بیندازید. نیاز نیست که بر روی آن فکر کنید. برداشت اول مهم است. با هم تصویر تست شخصیت شناسی نوع برداشت را مرور می کنیم.

در انگیزه بخوانید: تست شخصیت: فکر می کنید کدام ماه گرفتگی نشان دهنده انگیزه شماست؟

تست شخصیت شناسی تصویری

برای محک زدن شخصیت خود با ما در این تست شخصیت شناسی همراه باشید.

۱. کارت بازی دختران

اولین تصویری که مردم می بینند، منظره ای از دو دختر با لباس سفید است که در حال بازی با ورق و کارت هستند. اگر در ابتدا تصویر دو دختر را ببینید روحیه شادی داشته و همیشه خوش بین هستید.با این حال شما ذاتا فردی منزوی بوده و خود واقعیتان را کمتر آشکار خواهید کرد.

شما از نشان دادن احساسات خود به دیگران طفره می روید و این در نظر دیگران بی‌ادبی و بی تفاوتی است.شما فردی بسیار منعطف بوده و حتی در شرایط نامطلوب هم به راه خود ادامه می‌دهید. سرسختی ذهنی شما حد و مرزی نمی شناسد. شما کسی نیستید که از چالش ها عقب نشینی کنید.

به شدت رقابتی هستید و دوست ندارید ببازید. شما همیشه سر خود را بالا نگه می دارید و برای پیروزی زندگی می کنید. رقابت می تواند در شما باعث بروز پرخاشگری و منیت شود.

۲. جمجمه 

تصویر دوم یک جمجمه را در ذهن ما آشکار می‌کند. اگر در ابتدا این تصویر را ببینید به این معنی است که شما قابل اعتماد و بسیار صادق هستید. برای شما مهم نیست که دنیا در موردتان چه فکری می کند شما اصول خود را داشته و طبق آن پیش خواهید رفت.

برای قرن ها در فرهنگ عامه و مدرنیته، جمجمه به عنوان نمادی از هشدار یا خطر در نظر گرفته شده است. بنابراین، هنگامی که یکی از نزدیکان شما تصمیمات بدی در زندگی خود می گیرد، سعی می کنید از قبل به او هشدار دهید.

صادق بودن بیش از اندازه می تواند یک خطر باشد، زیرا گاهی اوقات سخنان صادقانه و عاقلانه شما می تواند به عزیزانتان آسیب برساند، حتی وقتی می دانید که در تلاش برای کمک به آنها هستید. پس سعی کنید با مهربانی و همدلی بیشتر راه حل را در مقابل آنها قرار دهید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید