رویاپرداز یا واقع بین؟ این تست شخصیت واقعیت ذهن شما را آشکار می‌کند!

شاید باور نکنید اما شخصیت ما در بسیاری از چیزهای کوچک و انتخاب های بی اهمیت آشکار می شود، حتی نوع درختانی که دوست داریم می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیتمان به ما بگوید.

تست شخصیت ابزاری برای ارزیابی شخصیت فرد است. در این نوع آزمون‌ها از تکنیک‌هایی برای شناسایی الگوهای صفاتی فرد در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود.

شخصیت چیزی است که ما هرروزه به طور غیررسمی آن را در خودمان و بقیه ارزیابی می‌کنیم. زمانی‌که در مورد خود یا دیگران صحبت می‌کنیم، بارها به ویژگی‌های شخصیتی فرد اشاره می‌کنیم. روان‌شناسان هم همین کار را در سطح علمی‌تر و سیستماتیک انجام می‌دهند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تست روانشناسی سریع و جالب انجام دهید و قسمتی از شخصیت خودتان را آشکار کنید!

تست شخصیت درخت

در این تست بامزه باید از بین سه درخت پیشنهادی در تصویر، یک درخت را انتخاب کنید. سریع و بدون تردید انتخاب خود را انجام دهید. سپس بخوانید که انتخاب هایی که انجام می دهید چه می گویند.

درخت شماره ۱

اگر درخت ۱ را انتخاب کردید، احتمالاً یک رویاپرداز بلندپرواز هستید . شما چشم انداز خود را برای آینده دارید و برای رسیدن به آن سخت تلاش می کنید.

آزمون درختی شما را به عنوان فردی تعریف می کند که مدام در تلاش برای چیزهای بیشتر هستید. رشد شخصی، پیشرفت شغلی و بهبود روابط برای شما بسیار مهم است. خودت را نقد می کنی و خودت را نقد می کنی. در زندگی سعی می کنید بین جاه طلبی و آرامش به تعادل برسید.

درخت شماره ۲

اگر درخت تصویر دوم را انتخاب کردید، احتمالا یک واقع گرا راضی هستید . شما قدر سادگی را می دانید و شادی را در چیزهای کوچک می یابید. این به این معنی نیست که شما فاقد جاه طلبی هستید. با این حال، شما برای آرامش و رضایت بیش از هر چیز ارزش قائل هستید.

تست شخصیت شما را به عنوان فردی که برای پیروزی های بزرگ و قهرمانی تلاش نمی کند شناسایی می کند. شما از آن دسته افرادی نیستید که برای مدت طولانی در محل کار خود بمانید یا دائماً به بهای صرف وقت شخصی خود درگیر خودسازی باشید. شما همچنین برنامه های ناتمام را به یک تراژدی تبدیل نمی کنید، بلکه به سرعت به کار دیگری برای انجام دادن می پردازید.

شما متوجه می شوید که خوشبختی در دستیابی به چیزهای بیشتر نیست، بلکه در این است که بتوانید برای چیزهایی که در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید.

درخت شماره ۳
اگر درخت تصویر سوم را دوست دارید، یک خوش بین متعادل هستید . شما دوز سالمی از جاه طلبی و فروتنی دارید.

تست شخصیت شما را به عنوان فردی که برای دستیابی به چیزهای بیشتر تلاش می کند، شناسایی می کند، اما نه به قیمت از دست دادن آرامش خاطر و زمان شخصی. به عنوان مثال، اگر شغل جدید به تلاش و زمان بیشتری نیاز داشته باشد، به احتمال زیاد از ترفیع خودداری می کنید. شما اهداف و رویاهایی دارید، اما برای راحتی نیز ارزش قائل هستید و می دانید چگونه به دستاوردهای کوچک بسنده کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید