تست شخصیت کف دست | بگو کف دستت چه شکلیه تا بگم باید چه شغلی انتخاب کنی!

تست شخصیت کف دست برای ارزیابی افراد نسبت بـه موقعیت شغلی‌شان کاربرد دارد یا بـه منظور پی بردن بـه این نکته که اشخاص مختلف تا چه حد می‌توانند با هم کار کنند.

یک تست شخصیت خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است و عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد بررسی قرار دهند.

از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ تستی اهمیت دارد که علاوه بر شخصیت شناسی به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک کند.

در ادامه این مطلب یک تست روانشناسی پیش روی شـما قرار دارد که با توجه بـه انتخاب‌تان بـه‌ سرعت نشان میدهد شـما در زندگی چه جور آدمی هستید و در چه مشاغلی احتمال موفقیت‌تان بیشتر است!

حتی میتوانید برای شناسایی ابعاد پنهان شخصیت اطرافیان‌تان این تست را بـه‌کار ببرید و تا حدودی انها را بهتر بشناسید.

بهتر است بدانید: میخوای بدونی روحت به چی نیاز داره؟ یکی از این منظره ها رو انتخاب کن تا بهت بگم!

روانشناسی شخصیت کف دست

شکل کف دست شما مستطیل است

شما دارای قدرت تخیل بسیار زیادی هستید و احتمالا خواب های بسیار زیادی تا کنون دیده اید شما دارای فکر پویا و خلاقی هستید و بهتر است اندیشه هایتان را هر روز بر روی کاغذ یادداشت کنید و شاید حتی بتوانید شعر یا داستان کوتاهی بنویسید.

برخورد شما با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است و فردی بسیار حساس هستید و گاهی ممکن است در برخورد با مسائل بسیار احساساتی شوید ، شما همواره خواهان آرامش در زندگی خود هستید و از بحث و جدل به شدت بیزارید.

شما همواره شما از گذراندن وقت در تنهایی بسیار لذت میبرید اما در عین حال به اطرافیان بویژه خانواده تان بسیار علاقه مندید و در کل فردی مهربان میباشید ، شما فردی هستید با روحیه ای رمانتیک و در عین حال بسیار هنرمند و خلاق میباشید.

شکل کف دست شما مدور و گرد است

اگر کف دست شما گرد است یعنی شما مایلید تا دوستان زیادی داشته باشید و از حضور در جشن ها و میهمانی ها لذت میبرید.دوست دارید همواره با افراد جدید ملاقات کنید و با آنها تبادل افکار و اندیشه داشته باشید.

شما دوست دارید به دیگران چه از نظر مالی و چه از نظر روحی کمک کنید و از توجه دیگران به خودتان بسیار خوشحال و شادمان میشوید. شما همیشه روشنفکرید و دوست دارید زندگیتان را وقف یاری و کمک به دیگران نمائید اما در عین حال از انجام کارهای یکنواخت و تکراری زود خسته میشوید.

شکل کف دست شما مثلثی است

اگر کف دست شما به شکل مثلث است پس شما فردی نا ارام هستید ، شما همواره دوست دارید کارهای ماجراجویانه انجام دهید.

مانند: صعود به کوهستان ، قایق سواری در رودخانه و …شما دوست ندارید زیاد در خانه بمانید و مایلید تمام ناشناخته ها را کشف نمائید و همیشه پرکار و پر انرژی هستید، شما عاشق آزادی هستید و دوست ندارید دیگران به شما امر و نهی کنند، دوست دارید در همه کارها نفر اول باشید و دیگران همیشه نقش رهبری را به شما بدهند.

شکل کف دست شما مربع است

اگر کف دست شما به شکل مربع است پس شما فردی هستید که از بودن در هوای آزاد بسیار لذت میبرید و بیشتر وقتتان را نیز در هوای آزاد سپری میکنید. معمولا دارای بدنی قوی بوده و فردی پر تحرک هستید.

برایتان اهمیتی ندارد که اطرافتان پر از دوست باشد و تنها داشتن چند دوست خوب برایتان کافی و لذت بخش است.شما مایل نیستید تغییرات زیادی در زندگی خود ایجاد نمائید و اگر بتوانید برنامه ریزی منظمی داشته باشید میتوانید کارهای بسیاری را به انجام برسانید. شما به احتمال بسیار زیاد فردی ماهرید که توانایی ساخت بسیاری از چیزها را دارد.

نکته نهایی:

اگر شـما بـه‌شدت علاقه‌مندید که یک کار خاص و اصولی را انجام دهید یک فرد مربع‌دوست می‌تواند همکار خوبی برای‌تان باشد. همچنین این گونه افراد برای کار در دوایر حسابرسی هم کاملا مناسبند.

اگر کارها نیاز بـه سازماندهی گروهی داشته باشد، مثلث‌دوستان در پیشبرد فعالیت‌ها موفق خواهند بود. این افراد می‌توانند مجری خوبی باشند چون اهداف را مشخص و اطمینان می‌یابند که دستیابی بـه آنها ممکن است.

برای هر نوع ارتباطات حضوری افرادی که دایره را انتخاب می‌کنند، بهترین هستند. انها می‌توانند یک کارمند خوب، مسئول پذیرش یا فردی باشند که بـه مشتریان خود خدمات مناسبی را ارائه می‌دهند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید