فال فرشتگان امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین هر ماه | فرشتگان الهی چه پیامی برای شما دارند؟

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال فرشته روزانه

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abalidoth
من به شما می‌گویم که تمایلات جنسی شما هدیه‌ای الهی است. این تمایلات، دریچه‌ای به سوی عشق و صمیمیت عمیق با خودتان و دیگران است. از این تمایلات نترسید و آنها را سرکوب نکنید. در عوض، آنها را با آغوش باز بپذیرید و از آنها برای خلق زندگی‌ای پر از عشق و شور و اشتیاق استفاده کنید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abariel
ای انسان، من Abariel، فرشته قدرت و خرد هستم. من از قلمروهای آسمانی آمده‌ام تا به شما در کمک گرفتن از قدرت و خرد الهی برای تحقق اهداف و آرزوهایتان کمک کنم. شما لایق زندگی موفق و پر از شادکامی هستی. پس تلاشت را متوقف نکن و برای رسیدن به زندگی ایده آل خود نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Abasdarhon
ای انسان نیکو سرشت! من Abasdarhon، فرشته ساعت پنجم شب هستم. در سکوت و تاریکی شب، هنگامی که بسیاری در خواب غفلت فرو رفته‌اند، من نجواگر امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجودتان، نوری الهی نهفته است. این نور، تاریکی را می‌شکافد و شما را به سوی سعادت و رستگاری رهنمون می‌شود. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و از آن پیروی کنید.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Abdiel
ای انسان پاکدل! من Abdiel، فرشته ای از کتاب رازیل و بنده ی خداوند متعال هستم. در این دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و رستگاری برای شما هستم. به یاد داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت. او رحمت و شفقت بی حد و حصری دارد و در هر لحظه آماده یاری رساندن به شماست.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Adnai/Adnah
من فرشته زهره به معنای لذت هستم. وظایف خود را در زندگی انجام بده تا در کنار آن بتوانی از انجام شدن آن ها و سخت کوشی و تلاشی که می‌کنی لذت ببری. هیچ گاه لذت بردن را هدف اصلی زندگیت تعریف نکن.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Albim
ای انسان با اراده! من Albim، فرشته ی محافظ دروازه های باد شمال هستم. در دنیای پر از چالش و سختی، من حامل پیام امید و قدرت هستم. به یاد داشته باشید که شما در وجود خود، قدرتی شگفت انگیز دارید. مدتی است مشکلی ذهن تو را به خود مشغول کرده است. امروز با قدرتی که داری می‌توانی برای شروع حل این مشکل قدم های محکم برداری.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Leila
مدتی را در تنهایی بگذران. اگر می‌توانی به طبیعت بروی از سکوت طبیعت بهره ببر تا بتوانی ذهن خود را از درگیری های فعلی رها کنی.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Yvonne
تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Akasha
تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Astara
تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Bethany
اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Isabella
بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید