روانشناسی رابطه: میخوای بدونی تو روابطتت وفاداری یا مهربون؟

اولین تصویری که در ثانیه‌های ابتدایی ببینی بهت نشون میده که تو روابطتت چجور آدمی هستی.

شخصیت چیزی است که ما هرروزه به طور غیررسمی آن را در خودمان و بقیه ارزیابی می‌کنیم. زمانی‌که در مورد خود یا دیگران صحبت می‌کنیم، بارها به ویژگی‌های شخصیتی فرد اشاره می‌کنیم. روان‌شناسان هم همین کار را در سطح علمی‌تر و سیستماتیک انجام می‌دهند.

این تست به شما نشان خواهد دادکه ایا شما فردی وفادار هستید یا مهربان؟ قبل از هر چیزی تاکید می کنیم که در این تست روانشناسی دروغ گفتن ممنوع است. صادقانه جواب بده هر جایگزین معنای متفاوتی دارد.

تست شخصیت شناخت رابطه

اولین چیزی که در تصویر می‌بینید چیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر اول دست ها را دیدی:

اگر ابتدا دست ها را دیدید، فردی وفادار، بی قرار و دوست داشتنی هستید. شما عاشق بودن در یک رابطه هستید. در روابط عاشقانه خود بسیار وفادار هستید. شما فکر می کنید هر کسی یک نیمه بهتر دارد که منتظر پیدا شدن است. شما جاهایی را که اجازه رشد ندارید ترک می کنید. نمی توانید تحمل کنید که به شما بگویند چه کار کنید. شما اغلب به دنبال ماجراجویی های جدید برای آزمایش مهارت های خود هستید. شما طوری زندگی می کنید که انگار فردایی وجود ندارد.

اگر قلب را دیدی:

اگر اول قلب را دیدی، به راحتی می بخشید.شما کینه ای نیستید و هرگز در مورد اطرافیان خود پیش داوری نمی کنید. شما ذهن باز دارید. معمولا سعی می کنید جنبه روشن همه چیز را ببینید. از آزادی و زمان در خارج از منزل لذت می برید. خانواده از ارکان مهم زندگی شما به حساب می آید.

اهمیت تست شخصیت شناسی

با استفاده از آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودتان کسب کنید. همچنین می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. شناسایی ویژگی‌های خاص شخصیت باعث می‌شود، درک بهتری از الگوهای رفتاری خود داشته‌باشید. همچنین در تغییر شخصیت هم موثر است و به شما راهکار و جهت می‌دهد.

به‌عنوان‌ مثال نتیجه یک تست شخصیت شناسی ممکن است نشان دهد که میزان درون‌گرایی در شخصیت شما بالاست. در نتیجه شما باید در موقعیت‌های اجتماعی انرژی بیشتری صرف کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید