به ترتیب رنگ‌های مورد علاقت رو بنویس تا بگم شخصیتت چجوریه؟

رنگ های مورد علاقه شما به ترتیب کدامند؟ این رنگ‌ها می‌توانند شخصیت شما را فاش نمایند.

رنگ ها از بدو تولد همدم ما بوده اند. خاطرات واضحی از گذراندن ساعت ها با آبرنگ و شگفتی از خلق اشکال پر جنب و جوش با آن ها در ذهنم نقش بسته است. روزی در حین ورق زدن مجله ای، با آزمونی به نام “تست لوچر” روبرو شدم. ایده ی آشکار شدن جنبه های شخصیتی ام از طریق رنگ های مورد علاقه ام، مرا مجذوب خود کرد. با شور و اشتیاق، تست را انجام دادم. رنگ هایی که برایم جذاب تر و یا کمترین جذابیت را داشتند، انتخاب کردم.

نتیجه ی تست، شگفت زده ام کرد. مقاله به طور دقیق، نحوه ی وجود من را شرح داده بود و عمیق ترین احساسات، نیازها و خواسته هایم را برملا کرده بود. مجذوب قدرت رمزگشایی این تست ها از دنیای درونمان شدم.

شما را دعوت می کنم که در آزمون لوچر شرکت کنید. ممکن است از آنچه می یابید شگفت زده شوید.

آزمون شخصیت لوچر (رنگ ها)

حالا بیایید ببینیم که هر رنگ را کجا قرار می دهید و به تجزیه و تحلیل شخصیت خود ادامه می دهیم:

آبی: اگر این رنگ جزو اولین انتخاب های شما باشد،  تعادل و هماهنگی را نشان می‌دهد. اگر در رتبه سوم یا چهارم قرار گرفت، به این معنی است که شما توانسته اید به این تعادل دست پیدا کنید. از سوی دیگر، اگر در انتهای لیست باشد، ممکن است نشان دهنده مشکلات در یافتن هماهنگی یا حتی سرکوب این میل باشد.

قرمز: اگر قرمز در راس ترجیحات شما قرار دارد، ممکن است نشان دهنده تمایل به فعالیت باشد. اگر در رتبه سوم یا چهارم قرار گیرد، این نشان می دهد که فعالیت شما موثر است و آنچه را که می خواهید انجام می دهید. با این حال، اگر در آخرین موقعیت ها باشد، ممکن است به این معنی باشد که فعالیت شما در حال کاهش است یا تمایل خود را برای فعال بودن رد می کنید.

زرد: این رنگ نشان دهنده خوش بینی است. هر چه انتخاب شما بالاتر باشد، رویکرد شما به مشکلات مثبت تر خواهد بود.

رنگ سبز: مرتبط با خود تائید است. امتیاز بالای این رنگ نشان دهنده سازگاری خوب با محیط است. با این حال، اگر در آخرین موقعیت‌ها قرار دارید، ممکن است با تکیه بر دیگران مشکل داشته باشید.

مشکی: انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده تمایل به پرخاشگری و مقابله است. اگر در موقعیت های میانی باشد، ممکن است در حال حاضر این پرخاشگری را ابراز کنید. از سوی دیگر، وضعیت های پایین تر می تواند نشان دهنده پرخاشگری یا طرد شدن سرکوب شده باشد.

بنفش: تفسیر این رنگ پیچیده است. موقعیت اول یا دوم ممکن است نشان دهنده غرور باشد، در حالی که موقعیت های پایین نشان دهنده حساسیت است. اگر در وسط باشد، ممکن است مهارت های همدلی خوبی داشته باشید، اما اگر در پایین باشد، ممکن است فاقد همدلی باشید.

قهوه ای: با توجه به نیازهای فیزیکی، امتیاز پایین برای این رنگ نشان دهنده سرکوب یا رد این نیازها است.

خاکستری: رنگ بی طرفی، اگر جزو اولین انتخاب های شما باشد، تمایل به بی طرفی را آشکار می کند. اگر در موقعیت‌های میانی بود، می‌توانست به این حالت برسد. از سوی دیگر، اگر در موقعیت های دوم، ممکن است ظالم یا حتی طردکننده باشید.

ترتیب انتخاب شما در رنگ‌ها چه بود؟ نظرات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید