نشانه‌های محیطی سحر و جادو؛ از کجا بفهمیم طلسم شده‌ایم یا خیر؟

سحر و جادو نشانه‌هایی دارند که می‌توانند خود را در محیط اطراف ما نشان دهند. اما این نشانه‌ها کدامند؟

سحر و جادو بر محیط زندگی اشخاص سحر شده تاثیر میگذارد زیرا عفریت ها و خادمانی که برای آزار و اذیت شخص استخدام میشوند در محیط شخص سحر شده حضور دارند و باعث سنگینی و جو بد محیطی میشوند, در نتیجه علائمی در محیط پیرامون به وجود می آید که میتوانید با تشخیص این علائم به وجود سحر و جادو برای خود یا خانواده اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد می‌کنیم پیش از مطالعه علائم محطی سحر با علائم و نشانه‌های ظاهری سحر و جادو نیز آشنا شوید.

آثار و علائم محیطی سحر

علائم و آثار محیطی اشخاص دارای سحر و جادو عبارتند از:

۱. سنگین شدن و دلگیر شدن محیط منزل: سنگین شدن و دلگیر شدن منزل و محل زندگی یکی از مهمترین آثار سحر و جادو است که اصولا در ابتدای صبح و یا غروب آفتاب به اوج میرسد و اهل منزل را بسیار آزار میدهد و این آزار به طور متداول و روزانه تکرار میشود به طوری که همه ی اشخاص حاظر در منزل ممکن است حس ذلیل شدن و خار شدن و نا امیدی بسیار شدید پیدا کنند.

۲. تاریک شدن محیط زندگی: محیط منزل تاریک میشود یعنی حالت مه آلود میگیرد و بسیار احساس بد و ناخوش آیندی را به وجود می آورد.

۳. جا به جا شدن وسایل: در بعضی از اوقات که سحر و جادوی اهل منزل شدید باشد لوازم جا به جا میشوند و اگر شدت بسیار زیاد باشد در جلوی چشمان شما این اتفاق رخ میدهد.

۴. صدا دادن سقف و درب و دیوار: این اتفاق بسیار رایج بوده و به این صورت است  که سقف منزل یا دیوارهای منزل صدای رخ رخ میدهند یا انگار کسی ناخن تیز به سقف و دیوار ها میکشد یا گاهی صداهایی همچون قل خوردن توپ و صداهای عجیب بر روی سقف شنیده میشود و … که از علائم سحر و جادو است.

۵. مشاهده گرد و خاک غیر عادی: اصولا زمانی که سحر و جادو شوید خادم آن ساحر که اقدام به سحر شما نموده است مقداری خاک در منزل شما میریزد و این خاک ریخته شده آغاز گر فعال شدن عمل سحر است و گاهی مشهود بوده و گاهی قابل فهمیدن نیست برای مثال منزل شما طوری است که هرگز هیچ گرد و خاکی ورود نمیکند و اگر هم ورود کند غلظت چندانی ندارد اما میبینید خاک زیادی در نقطه ای از منزل جمع شده است و شما مشکوک نمیشوید و پاکش میکنید بعد از گذشت چند روز مجدد خاک میبینید. (تشخیص این علامت سخت است و هر کس قادر به فهم پیدا کردن خاک مخصوص جادو نیست)

۶. خشک شدن گل های گلدان خاص یا باغچه: همانند گرد و خاک که در بالا ذکر کردیم گاهی عفریت و خادمین جادوها, جادو را در گلدان قرار میدهند و این جادو حتی ممکن است تکه ای سنگ باشد که شاید هرگز متوجه نشوید و هر بار که در گلدانی گل بکارید آن گل خشک میشود که خشک شدن گل و گیاه در گلدان و باغچه نیز از علامت های سحر و جادو شدن اهل خانه است.

۷. کم شدن وسایل خوراکی: گاهی پیش می آید که مواد غذایی خریداری میکنید و بسیار کم مصرف میکنید اما بسیار زود تمام میشود یعنی شما یک سیب زمینی برای سرخ کردن استفاده میکنید ولی انگار دو عدد مصرف کردید و زود تمام میشود و به اصطلاح برکت از منزل دور میشود که از جمله علائم سحر و جادوی اهل منزل میباشد.

۸. پیدا شدن نخ و کاغذ و دعا و … : در اکثر مواقع در محیط زندگی مقداری نخ, تکه کاغذ, دعا, تکه پارچه و چیزهای مشکوک در گوشه و کنار منزل پیدا میشود که شک انسان را بر می انگیزد و هر بار که آن ها را جمع آوری کرده و دور می اندازید پس از گذشت مدت زمان کوتاه مجدد پیدا میشوند و در گوشه کناری قرار داده میشوند که تمامی این ها جادو هستند که توسط عفریت, خادم و موکلین ساحر به محل زندگیتان منتقل میشوند.

نکته:

  • داشتن یکی از علائم محیطی بالا نشان از مشکل دار بودن محل زندگی شما و جزو علائم سحر و جادو داشتن شما یا خانواده ی شماست.
  • در بعضی از اوقات سحر و جادو علائم و آثار محیطی ندارند.

علائم سحر و جادو را دارم و نگران هستم

کسی که چند علائم اشخاص سحر و جادو شده را که در بالا گفته شد داشته باشد و حداقل یکی از آثار و علائم محیطی سحر و جادو بر او نمایان شود (در بعضی اوقات علائم محیطی نمایان نخواهند شد) قطعا خودش و یا خانواده اش درگیر سحر و جادو هستند.

این را میدانیم که سحر و جادو بسیار خطرناک است و میتواند آثار جبران ناپذیری به جای بگذارد و زندگی شما را نابود کرده و حتی موجب مرگ خودتان و یا عزیزانتان که به سحر مبتلا هستند گردد اما هرگز نباید استرس داشته باشید و روحیه خودتان را از دست بدهید.

منبع: غریب شاپ

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید