تست روانشناسی | میدونستی فرم شستت میتونه راز درونت رو لو بده!

شکل انگشت شست شما چجوریه؟

به انگشتان شستی که در شکل آورده شده نگاه کنید و سپس یکی را انتخاب کنید. کدام یک از آن‌ها بیشتر به شکل انگشت شست شما شباهت دارد؟

شاید تا کنون تصور نمی‌کردید که شکل انگشت شست شما بتواند اطلاعات مهمی در مورد شخصیتتان ارائه دهد. این تست تصویری بر اساس شکل انگشت شست، جنبه‌های مختلف شخصیت شما را آشکار می‌کند.

با وجود اینکه ممکن است عجیب به نظر برسد، بسیاری از افراد پس از انجام این تست، صحت آن را تأیید کرده‌اند. برای دریافت نتیجه دقیق، تنها کافی است با نگاه به نمودار بالا، صادقانه انگشت شست خود را انتخاب کنید.

ممکن است در ابتدا به این آزمون شک داشته باشید، اما به عنوان متخصص در این زمینه، از شما می‌خواهیم که به پاسخ‌های دریافتی اعتماد کنید. البته شرط اصلی این تست، صداقت شما در انتخاب انگشت شستتان است. اگر واقعاً برای کشف شخصیت خود آماده هستید، کمی وقت بگذارید، انگشت شست خود را انتخاب کنید و نتایج را مطالعه کنید.

فرم انگشت شست
فرم انگشت شست

نتیجه آزمون حالت انگشت شست

انگشت (A)

شما فردی هستید که معمولاً همه چیز را همانطور که هست می گویید و حقیقت این است که دوست ندارید دروغ بگویید. شما هرگز دروغی را با دیگران در میان نخواهید گذاشت زیرا فکر می کنید این دیگر دروغ نیست.

انگشت (B)

شما آدمی هستید که دوست دارید با آدم‌های هم‌سطح خودت معاشرت کنید، اما به دلیل عدم تعهد و بی‌ثباتی، دوستانتان زیاد عوض می‌شوند. متأسفانه ریاکاری باعث شده که از خودتان آدمی دورو بسازید.

انگشت (C)

شما فردی راستگو هستید که گاهی اوقات برای محافظت از دیگران، حقیقت را کمی تغییر می‌دهید. به عبارت دیگر شما همیشه سعی می‌کنید راست بگویید، اما گاهی اوقات برای جلوگیری از آزرده شدن دیگران، حقیقت را کمی تغییر می‌دهید.

شما معتقدید که گاهی اوقات گفتن حقیقت کامل می‌تواند به دیگران آسیب برساند. همیشه سعی می‌کنید با گفتن “حقیقت‌های ملایم” تعادلی بین صداقت و ملاحظه ایجاد کنید.

حالت انگشت شست شما چگونه است؟ آیا از حقایق بالا پیروی می‌کند یا خیر؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید