لغو آهنگ پیشواز ایرانسل به روش های مختلف

شاید شما هم یکی از مشترکان ایرانسل باشید و بخواهید آهنگ پیشواز سیمکارت خود را تغییر دهید. سرویس آهنگ پیشواز در سالهای اخیر بین مشترکان اپراتورهای مختلف تلفن همراه محبوب شده اند. در این مطلب قصد داریم روش‌های لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را معرفی کنیم. با ادامه مطلب همراه باشید.   آهنگ پیشواز تأثیرات تکنولوژی حتی بر روی بوق انتظار تماس‌های تلفنی هم به چشم می‌خورد. در زمانی نه چندان دور تنها یک صدای بوق مشخص و آشنا برای همه، هنگام برقراری تماس‌های تلفنی و در لحظه انتظار برای پاسخگویی مخاطب پخش می‌شد ولی در حال حاضر شما می‌توانید با…

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

شاید شما هم یکی از مشترکان ایرانسل باشید و بخواهید آهنگ پیشواز سیمکارت خود را تغییر دهید. سرویس آهنگ پیشواز در سالهای اخیر بین مشترکان اپراتورهای مختلف تلفن همراه محبوب شده اند. در این مطلب قصد داریم روش‌های لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را معرفی کنیم. با ادامه مطلب همراه باشید.

 

آهنگ پیشواز

تأثیرات تکنولوژی حتی بر روی بوق انتظار تماس‌های تلفنی هم به چشم می‌خورد. در زمانی نه چندان دور تنها یک صدای بوق مشخص و آشنا برای همه، هنگام برقراری تماس‌های تلفنی و در لحظه انتظار برای پاسخگویی مخاطب پخش می‌شد ولی در حال حاضر شما می‌توانید با صرف هزینه اندکی این صدای بوق تکراری را عوض کرده و آهنگ و آوای مورد علاقه خود را هنگام انتظار تماس برای مخاطبانتان پخش کنید. البته شاید در ظاهر امر، این ویژگی امکان جذابی باشد که شما قادر به استفاده از آن هستید ولی در برخی موارد این ویژگی برای شما یا مخاطبانتان آزار دهنده خواهد بود، به خصوص هنگامی که بدون اطلاع شما آهنگ پیشوازی توسط اپراتورها مثلاً اپراتور ایرانسل برایتان فعال شده و این آهنگ پیشواز باعث کسر اعتبار از حسابتان می‌شود.

 

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با استفاده از کد دستوری

روش اول لغو آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده از کد دستوری یا همان کد ussd است. در این روش ابتدا شما نیاز دارید که کد آهنگ پیشوازی که در حال حاضر بر روی خط ایرانسل شما فعال است را بدانید. برای پیدا کردن کد آهنگ مورد نظر در سرویس پیشواز ایرانسل، کد دستوری #۲*۷۷۷* را از گوشی خود و با خط ایرانسلتان شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد، پیامکی حاوی کد آهنگ پیشواز مورد نظر برایتان ارسال شده و اگر دارای آلبوم آهنگ‌های پیشواز باشید، کد تمامی آهنگ‌های موجود در آلبوم برای شما ارسال خواهد شد که شما می‌توانید هر کدام از این آهنگ‌ها را بنا به میلتان لغو کنید.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل


پس از دریافت کد آهنگ پیشواز مورد نظرتان باید دوباره کد دستوری زیر را به همراه کد آهنگ پیشواز شماره گیری کنید. یعنی اگر کد آهنگ پیشواز شما ۱۲۳۴۵ است به صورت زیر عمل کنید:

۱۲۳۴۵#*۵*۷۷۷*

پس از وارد کردن کد بالا در گوشی خود روی گزینه برقراری تماس ضربه بزنید تا عملیات لغو آهنگ پیشواز انجام پذیرد.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل


لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با ارسال پیامک

در روش ارسال پیامک برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل می‌توانید هم با داشتن کد آهنگ پیشواز مورد نظر اقدام به لغو آن کرده و هم بدون دانستن کد آهنگ به طور کلی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل را غیرفعال کنید. در ادامه هر دو روش را آموزش خواهیم داد.

۱. لغو آهنگ پیشواز با ارسال پیامک و داشتن کد آهنگ

برای دانستن کد آهنگ پیشواز ایرانسل علاوه بر روش کد دستوری که در بالا به آن اشاره کردیم شما می‌توانید با ارسال حرف A به سر شماره ۷۵۷۵ کد تمامی آهنگ‌های پیشواز آلبوم خود را مشاهده کنید. پس از به دست آوردن کد آهنگ مورد نظر کافی است برای لغو آن، پس از عبارت HZ کد مورد نظر را قرار داده و مجدداً به سر شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید مثلاً اگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظر شما ۱۲۳۴۵ است باید عبارت زیر را به ۷۵۷۵ ارسال کنید:

HZ12345

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل


علاوه بر شماره پیامک بالا شما می‌توانید از شماره ۷۷۱۰۰ نیز برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل خود استفاده کنید. برای این کار پس از دریافت کد آهنگ، این کد را در ادامه شماره ۷۷۱۰۰ تایپ کرده و یک پیامک خالی به شماره ایجاد شده ارسال کنید. برای مثال اگر کد آهنگ پیشواز ۱۲۳۴۵ است پیامک خالی را به شماره ۷۷۱۰۰۱۲۳۴۵ ارسال کنید.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل


۲. لغو با ارسال پیامک و بدون داشتن کد آهنگ

اگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل خود را نمی‌دانید و قصد دارید به طور کلی سرویس آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید باید از روشی که در ادامه آموزش می‌دهیم استفاده کنید.

در این روش باید ابتدا در گوشی خود یک پیام جدید ایجاد کرده و سپس حروف ENS را در پیام ایجاد شده تایپ کنید. در ادامه پیام ایجاد شده را به سر شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید تا در جواب پیامکی با مضمون لغو سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل برایتان ارسال شود.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل


توجه داشته باشید که این روش سرویس پیشواز ایرانسل را به طور کامل برای خط شما غیرفعال خواهد کرد و در صورت تمایل به فعال‌سازی دوباره، باید یک کد آهنگ پیشواز را از طریق اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل و یا استفاده از کد دستوری #۷۷۷* به دست آورده و کد مربوطه را به شماره ۷۶۷۶ ارسال کنید.

نظر شما درباره سرویس آهنگ پیشواز چیست و آیا به طور کلی با چنین سرویس‌هایی موافقید؟ دیدگاه‌ها و تجربیات خود را از طریق بخش “ارسال نظر” با مخاطبان انگیزه درمیان بگذارید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید