شخصیت شناسی از روی مدل مو؛ تیپ شخصیتی شما چیست؟

انگیزه – روانشناسی – با نگاه کردن به مدل موها، رنگ مو و حتی بلندی و کوتاهی مو می‌توان به شخصت خانم‌ها پی برد. آرایش و حالت مو‎ها، کوتاهی بلند، فر‎فری و یا صاف بودن آن‌ها چیزهای زیادی در باره شخصیت شما ابراز می‌کند که مردم می‌توانند بر اساس آن شخصیت شما را ارزیابی کنند. با نگاه کردن به جنس موی افراد و حتی رنگ طبیعی مویشان و مدلی که خودشان انتخاب کرده‌اند، می‌توانید ریز و درشت شخصیت‌شان را آشکار کنید.   شخصیت شناسی از روی مدل مو ۱. مدل کوتاه باب خانم‌هایی که مدل باب کوتاه را انتخاب می‌کنند، نشان می‌دهند که…

شخصیت شناسی از روی مدل مو

انگیزه – روانشناسی – با نگاه کردن به مدل موها، رنگ مو و حتی بلندی و کوتاهی مو می‌توان به شخصت خانم‌ها پی برد. آرایش و حالت مو‎ها، کوتاهی بلند، فر‎فری و یا صاف بودن آن‌ها چیزهای زیادی در باره شخصیت شما ابراز می‌کند که مردم می‌توانند بر اساس آن شخصیت شما را ارزیابی کنند. با نگاه کردن به جنس موی افراد و حتی رنگ طبیعی مویشان و مدلی که خودشان انتخاب کرده‌اند، می‌توانید ریز و درشت شخصیت‌شان را آشکار کنید.

 

شخصیت شناسی از روی مدل مو

۱. مدل کوتاه باب

خانم‌هایی که مدل باب کوتاه را انتخاب می‌کنند، نشان می‌دهند که افراد سختگیری نیستید. شخصیت آرامشان، افراد پر استرس را به آرامش دعوت می‌کند. این اشخاص همیشه مطابق با اوضاع پیش می‌روند و خود را با آن وفق می‌دهند.

انواع مدل مو


۲. چتری صاف

این اشخاص اعتماد به نفس خیلی بالایی دارید و ذاتا رهبری هستند که یک روی سرکش نیز دارد.

مدل موی چتری صاف


۳. مدل موهای صاف

اشخاصی که موی صاف دارند، افراد با استقامتی بوده و در کارهایشان جدی هستند؛ هدف مشخصی را دنبال می‌کنند و در راه رسیدن به آن جدی هستند. این آدم‌ها اگر مسئولیتی را قبول کنند، تمام تلاششان را در راستای انجام شدن آن وظیفه به کار می‌گیرند. در کارشان متعهد و متخصص هستند و از پس مشکلات زندگی به خوبی برمی‌‌آیند. دوست دارند همان ‌طور که هستند به نظر برسند. از شاخه‌ای به شاخه‌ی دیگر نمی‌پرند.

مدل موی صاف


۴. مدل طبیعی

اشخاصی که موی دست نخورده و طبیعی دارند، با ادب، باشخصیت، مهربان، گشاده رو، با محبت و به همه احترام می‌گذارند.

شخصیت شناسی از روی مدل مو

مدل موی طبیعی


۵. مدل درخشنده در تاریکی

جدیدترین و بروزترین مدل مو در حال حاضر مدل درخشنده در تاریکی است. این اشخاص به هرکجا بروند، آن مکان را پرانرژی و پرشور می‌سازند و توجه همه را به خود جلب می‌کنند.

مدل موی درخشندگی


۶. بافت تیغ‌ ماهی

اشخاصی که مدل موی تیغ ماهی دارند، یکنواختی را دوست ندارند؛ به همین منظور ماندن در یک مکان به مدت طولانی برای آن ها کسل کننده و دشوار است. این افراد حس ماجراجویی و روحیه‌ی آزادی دارند؛ دوست دارند اوقات فراقت خود را به سیاحت و تفریح بگذرانند.

بافت تیغ ماهی


۷. مدل گوجه ‌ای

کسانی که مدل گوجه‌ای را انتخاب می‌‌کنند سبک خانم‌های کلاسیک را دنبال می‌کنند.

مدل موی گوجه ای


۸. مدل کوتاه پیکسی

این اشخاص خود را فردی خجالتی نشان می‌دهند؛ اما این شگرد آن هاست. در واقع آن ها می‌خواهند مطمئن شوند شما فرد قابل اعتمادی هستید و زمانی که اعتمادشان را به دست آوردید، با ترفند مخصوص خودشان؛ شما را شگفت زده می‌کنند.

شخصیت شناسی از روی مدل مو

مدل موی پیکسی


۹. موی رنگین ‌کمانی

این اشخاص هرچه به ذهنشان برسد را به زبان می‌آورند، حتی حرف‌هایی که نباید بگویند. این اشخاص اگر در اوج عصبانیت باشند؛ وقتی آرام شدید، حس شوخ ‌طبعی ‌شان فعال می‌شود.

مدل موی رنگین کمان


۱۰. موی بلند بوهو

این اشخاص در همه‌ی مسائل خوشبین هستند و تفریحشان، طبیعت، موسیقی، و شعر است. آن‌ها افردای اجتماعی هستند؛ به همین منظور فقط یک دوست صمیمی ندارند؛ گروه دوستان شان بزرگ و متنوع است. همچنین هرگز از آغاز گفتگو با غریبه‌ها احساس بدی به آن‌ها دست نمی‌دهد.

مدل موی بوهو


۱۱. مدل موی بافت‌

این اشخاص با همه  راستگو هستند. محرم اسرار همه هستند و دوستانشان همیشه برای راهنمایی گرفتن به آن ها مراجعه می‌کنند.

مدل موی بافت


۱۲. مدل موی شینیون

اشخاصی که مدل موهایشان شینیون است، اشخاصی کلاسیک هستند که به زیبایی‌های کلاسیک علاقه دارند. ستاره‌های هالیوود الگوی آن‌ها برای ظاهرشان هستند.

شخصیت شناسی از روی مدل مو

مدل موی شینیون


۱۳. مدل مو دم اسبی بالا

این اشخاص از جذابیت خیلی زیادی برخوردار هستند. آن‌ها به گونه‌ای خود را آراسته می‌کنند که همه‌ چیز با هم هماهنگ باشد؛ در جوانب دیگر زندگی‌‌شان نیز فوق ‌العاده منظم هستند و هرگز دیر به قرار ملاقات نمی ‌رسند.

مدل دم اسبی بالا


۱۴. مدل موی فرفری

دخترانی که موهای فرفری دارند حس شوخ‌ طبعی فوق ‌العاده و قلبی مهربان دارند. صمیمیت و سخاوت‌ شان الهام ‌بخش دیگران برای مفید بودن است.

شخصیت شناسی از روی مدل مو

مدل موی فرفری


۱۵. مدل موی بالیاژ

این اشخاص دوستانی وفادار و دل ‌نشینی برای شما هستند. همه چیز را آسان می‌گیرند و علاقه‌ی زیادی به خانه ‌نشینی دارند.

مدل موی بالیاژ


۱۶. مدل موی مصری

اینگونه افراد، آدم‌های ساده و بی‌شیله و پیله‌ای هستند که به نظر دیگران اهمیتی نمی‌‌دهند و نمی‌‌گذارند کسی در کارشان دخالت کند. آنها می‌توانند در زندگی روی خطی که در نظر گرفته‌اند حرکت کنند و با قدرت و استقلال عمل می‌کنند. زنانی که این مدل مو را انتخاب می‌‌کنند، در زندگی سبک خود را دنبال می‌کنند و نمی‌گذارند که وابستگی به دیگران، زندگی‌شان را نابود کند.

مدل موی مصری


۱۷. مدل موی خیلی کوتاه

خانم‌هایی که علاقه دارند مدل مو کوتاه داشته باشند، اغلب دوست داشتنی و منطقی هستند و معمولا دوستی طولانی مدتی با افراد دیگر دارند. این خانم‌ها هنگام مواجه با مشکلات معمولا هوشمندانه عمل کرده و در برابر مشکلات مقاوم و محکم ایستادگی می‌کنند. همچنین افرادی پرانرژی هستند و این موضوع موجب می‌شود که گاهی بدون تفکر عمل کنند. بیشتر افراد به دلیل شخصیت ویژه‌شان به آنها احترام می‌گذارند.

شخصیت شناسی از روی مدل مو

مدل موی خیلی کوتاه


۱۸. مدل موی کوتاه

این اشخاص اغلب صادق هستند و همیشه حقیقت را بیان می‌کنند. این دسته از خانم‌ها همیشه می‌دانند بین زندگی شخصی و کار چگونه تعادل ایجاد کنند. اغلب سرعت عمل بالایی در تصمیم گیری دارند و از تجربه های جدید استقبال می‌کنند. شجاع هستند، از تغییرات ترسی ندارند اما با این حال برخی مواقع به شدت خجالتی می‌شوند.

مدل موی کوتاه


۱۹. مدل موی متوسط

مدل موهای متوسط را خانم هایی می‌پسندند که اغلب از خود احساس رضایت می‌کنند و دوستی صادقانه‌ای دارند. آن ها معمولا هوشمندانه عمل کرده و همیشه تلاش می‌کنند تا با ساده‌ترین راه مشکلات را حل کرده و دیگران را با رفتار و سادگی ظاهر خود جذب می‌کنند.

مدل موی متوسط


۲۰. مدل موی بلند

خانم‌هایی که مدل موی بلند می‌پسندند اغلب رویا پرداز هستند و زندگی عاشقانه را دوست دارند و در تصورات خود برای آینده زندگی رویا پردازی می‌کنند. تحمل انتقاد و حسادت دیگران را ندارند همچنین وقتی عاشق کسی می‌شوند حاضرند همه چیزشان را فدای عشق خود کنند. خانم‌های مو بلند احساساتی و خلاق هستند و ایده‌های فراوانی در سر دارند.

شخصیت شناسی از روی مدل مو

مدل موی بلند


۲۱. مدل موی به هم ریخته

آدم‌های بی‌‌خیالی که به آسانی ناراحت نمی‌‌شوند و تنش‌های روزمره کمترین اثر را بر آن‌ها دارد. شاید می‌خواهند با مدل‌های مختلف خود را تطبیق دهند. از نگاه دیگر، آدم‌‌های بی ‌قیدی که برای هیچ چیز احترام قائل نیستند، معمولا موهایی ژولیده و کثیف دارند. یا شاید به ‌خاطر کاهلی ‌شان چنین ظاهری پیدا می‌‌کنند. ولی با همه‌ی این تحلیل‌ها، جذاب و فریبنده نیز هستند.

مدل موی به هم ریخته

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید