روش ریش ریش کردن شلوار

انگیزه – مد و پوشاک – این روزها همه افراد می‌خواهند خوش‌پوش باشند. خوش‌پوشی و جذابیت ساده به دست نمی‌آید، ولی خوش‌پوشی همیشه نیز نیازمند صرف هزینه‌های گزاف نیست. شما می‌توانید بدون صرف هزینه، اما با اندکی آموزش، خوش‌پوشی و جذابیت را از آن خود کنید. در بازار شلوارهایی با مدل‌ها و جنس‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های شلوار، شلوار جین است. شلوار جین در بین جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. بارها اتفاق افتاده است که شلوارهای جین با مدل‌های متفاوتی را در بازار دیده‌ایم اما نکته‌ای که دراین‌باره باید بدانید این است که می‌توانید در خانه و بدون صرف…

شلوار ریش ریش

انگیزه – مد و پوشاک – این روزها همه افراد می‌خواهند خوش‌پوش باشند. خوش‌پوشی و جذابیت ساده به دست نمی‌آید، ولی خوش‌پوشی همیشه نیز نیازمند صرف هزینه‌های گزاف نیست. شما می‌توانید بدون صرف هزینه، اما با اندکی آموزش، خوش‌پوشی و جذابیت را از آن خود کنید. در بازار شلوارهایی با مدل‌ها و جنس‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های شلوار، شلوار جین است. شلوار جین در بین جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. بارها اتفاق افتاده است که شلوارهای جین با مدل‌های متفاوتی را در بازار دیده‌ایم اما نکته‌ای که دراین‌باره باید بدانید این است که می‌توانید در خانه و بدون صرف هزینه گزاف، البته با فراگیری آموزش‌های لازم در این مقاله، شلوارهای خود را زیباتر کنید. در این مطلب قصد داریم، روش‌های کاربردی برای ریش ریش کردن شلوار را به شما بیاموزیم.

ریش ریش کردن شلوار

استفاده از شلوارهای کهنه برای ریش ریش کردن

تا به حال اتفاق افتاده است که بخواهید یک لباسی با جنس جین که برایتان قدیمی یا به اصطلاح کهنه و از کار افتاده شده است را ریش ریش یا مدل‌دار کنید؟ و یا شاید هم یک شلوار جین دارید که کاملا اندازه شما است ولی پاچه‌های این شلوار بسیار بلند است. گاهی اوقات نیز ممکن است شلوار جین مورد علاقه شما بر اثر زیاد استفاده کردن در قسمت لبه‌ها ساییده و دچار خرابی شده باشد در این حالت نیز شما مجبور هستید که شلوار مورد علاقه‌تان را دور بیندازید؛ اما ما برای دو مشکل شما راه حل جدیدی داریم. چگونه پارچه‌های جنس جین و پاچه‌های شلوار لی را ریش ریش کنیم؟

 

وسایل موردنیاز و مراحل کار برای ریش ریش کردن شلوار

همانطور که احتمالاً می‌دانید شلوارهایی با پاچه‌های ریش ریش، از جمله جدیدترین مدل‌های شلوار در سال‌های اخیر بوده است که بسیار نیز در بین جوانان محبوب است. طول ریش‌ریش‌ها بسته به مدل‌های مختلف شلوار موردنظرتان متفاوت است. از آنجایی که مدل‌های طراحی‌شده موجود در بازار گران هستند، شما می‌توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن، خودتان مدل شلوار دلخواهتان را بسازید.ریش ریش کردن شلوار

وسایل موردنیاز

  • قیچی خیاطی بسیار تیز
  • گچ خیاطی یا در صورت نبودن می‌توانید از گچ معمولی نیز استفاده کنید
  • موچین یا هر نوع شکاف دهنده دیگر
  • سمباده با زبری مناسب
  • شلوار جین موردنظرتان که قصد دارید آن را ریش ریش کنید

بیشتر بخوانید: راه های تیز کردن قیچی در خانه


گام اول

ابتدا از اندازه‌ای که می‌خواهید شلوارموردنظرتان را کوتاه کنید مطمئن شوید. چند بار اندازه را چک کنید تا هر دو پاچه شلوار با هم مساوی و قرینه باشند.

گام دوم

قبل از شروع هر کاری شلوار مورد نظر را اتو کنید و مرتب روی میز کار قرار دهید.

گام سوم

محل موردنظرتان برای کوتاه کردن شلوارتان را حتماً با گچ علامت بزنید. بسیار دقت کنید که این محل به شما قسمتی را نشان می‌دهد که قرار است کوتاه شود و قسمتی را که می‌خواهید ریش ریش کنید را شامل نمی‌شود.ریش ریش کردن شلوار

گلم چهارم

با قیچی محل علامت زده را به صورت منظم و صاف قیچی کنید. دقت کنید که برش مساوی، صاف و قرینه باشد. اینجا لبه جدید شلوار شماست.

گام پنجم

از نزدیک به شلوار نگاه کنید. بافت تار و پود آن را خواهید دید. با یک شکاف دهنده خیاطی یا موچین شروع کنید نخ‌های افقی یا همان پودها را به دقت بشکافید.

ریش ریش کردن شلوار

گام ششم

کشیدن نخ‌های افقی شلوار را ادامه دهید تا به طول ریش ریش دلخواه خود برسید.

گام هفتم

برای اینکه جلوه و ظاهر بهتری به شلوار خود بدهید از کاغذ سمباده استفاده کنید و لبه‌های شلوتان را بسابید.

گام هشتم

شلوار را بتکانید تا گچ خیاطی و اضافات موجود پاک شوند و همچنین نخ‌های اضافه را تمیز کنید. به همین سادگی به همین زیبایی! شلوار شما آماده است. امیدواریم از شلوار جدیدتان لذت ببرید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید