فال قهوه چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | برای متولدین هر ماه

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. در این پست با فال قهوه روزانه چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: سنجاب

سنجاب نماد تحرک، کارآمدی، انرژی و تعهد به وظیفه است. سنجاب‌ها هوش بالایی دارند و همیشه دوراندیش و فعال هستند. آن‌ها همیشه سعی می‌کنند پیشرو باشند. انرژی، اعتماد به نفس و قدرت زیادی دارند. این ویژگی‌ها باعث محبوبیت سنجاب‌ها در جامعه می‌گردد. با این توصیف می‌توان گفت که سنجاب در فال قهوه بدان معناست که شما آدم فعال و پر انرژیی هستید که باید با همین استراتژی به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: پری دریایی

پری دریایی موجودی آبزی است که تصور می‌شود نیمی از او ماهی و نیم دیگرش زن باشد. در بیشتر موارد، آن‌ها بیانگر جنبه‌ی زنانه شما هستند که مخفی و مرموز است. اگر مرد هستید، دیدن پری دریایی در فال قهوه نشان می‌دهد که از غلبه یک زن در زندگی خود ترس دارید. دیدن پری دریایی در فنجان بدان معناست که از جنبه‌های تسلط، رازداری و رمز‌آلودی زنانه که در زنان وجود دارد ترس دارید.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: ترازو و میزان

ترازو و میزان نمادی از تعادل، خویشتن داری و تسلط بر نفس هستند. از این رو مشاهده ترازو و میزان در فال قهوه بدین معناست که شما به دلیل تسلط بر نفس خود، زندگی متعادلی دارید؛ شما کار‌هایتان را بر اساس هوس و انگیزه ناگهانی انجام نمی‌دهید، بلکه سعی می‌کنید ابتدا تمام جوانب مثبت و منفی و تأثیر آن بر زندگی خود را از پیش بسنجید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: سنج

سنج یکی از آلات موسیقی است. به طور کلی موسیقی نمادی از نابودی و زوال است. سنج در فال قهوه به معنای پیچیدگی‌ها و همچنین ایده‌های جدید است.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: ماه

اگر نقش ماه در فنجان قهوه مبهم و تار باشد، نشانگر افسردگی و غصه است. مشاهده ماه به طور واضح و کامل نشان دهنده یک ارتباط عاشقانه است. اگر خطوطی صاف در نزدیکی ماه وجود داشته باشند، بدین معناست که آرزو و خواسته‌هایتان به سرانجام خواهند رسید. اما اگر صلیب، ستاره دنباله دار یا خطوطی مواج در نزدیکی ماه قرار گرفته باشند، به معنای بروز مشکل، افسوس و پشیمانی است.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: برگ

برگ در فال قهوه می‌تواند نشان از سلامت فرد داشته باشد. بعلاوه برگ می‌تواند نمادی از یک شخص متقلب باشد که نمی‌توان به او اعتماد کرد. اگر احساس می‌کنید کنترل زندگی از دستتان کمی خارج شده است، ممکن است این نماد در فال قهوه شما ظاهر شود. نماد برگ، نشان‌دهنده راهنمایی و توصیه است و به شما می‌گوید که باید به خودتان اعتماد کنید. معنای دیگر این نماد این است که شما آزادید تا درباره آینده خود تصمیم بگیرید. همکاری با افراد دیگر باعث موفقیت و پیشرفت شما خواهد شد. برگ نمادی مثبت است که از لحاظ معنوی و مادی، اتفاقات خوبی را برای شما رقم خواهد زد.  

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: درخت

ریشه‌های درخت پایه و بنیاد زندگی و شاخه‌ها و تنه درخت عناصر هستی و حیات هستند که این عوامل، درخت را تبدیل به نمادی از زندگی می‌کنند. درخت نشان دهنده نحوه رشد زندگی و اهمیت هر چیزی در زندگی شما از جمله بستگان و دوستان است. مشاهده درخت در فال قهوه بدین معنی است که شما قدر زندگی و هر چیزی که در آن وجود دارد را می‌دانید و از آن‌ها لذت می‌برید. شما از اطرافیان خود الهام گرفته و توسط آن‌ها رهنمود می‌شوید و برای زندگی ارزش قائل هستید.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: عروس

گاهی اوقات عروس می‌تواند نمادی مثبت باشد. دیدن عروس در فال قهوه با یک رابطه جدید یا یک پروژه کم سود در ارتباط است. اگر صورت عروس با تور پوشانده شده باشد، باید خود را از هر گونه وابستگی ناگهانی به دیگران دور نگه دارید. تور عروس نمادی از دشمنان پنهان است.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: جمجمه

جمجمه در فال قهوه به معنای بیداری و آگاهی است. بعلاوه جمجمه نمادی از تغییر و تحول است.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: میمون

مشاهده میمون در فال قهوه می‌تواند نشان دهنده این موضوع باشد که یا در شغل خود پیشرفت کرده یا به یک آرزوی خود دست خواهید یافت. با این حال به یاد داشته باشید که هر دستاوردی احتمالاً با مسئولیت‌هایی همراه خواهد بود. یک رویداد یا اتفاق بزرگی طی چند ماه آینده برای شما روی خواهد داد و احساس خواهید کرد که هیچ کنترلی بر روی اوضاع ندارید. با این حال مهم است که مثبت فکر کرده و سعی کنید مشکلات را برطرف کنید. نقش میمون نشان می‌دهد که باید از خوشحالی و رضایت اطرافیان خود، به ویژه اعضای خانواده‌تان، اطمینان حاصل کنید. همچنین نماد میمون نشانگر این است که به احتمال زیاد با یک مرد روبرو خواهید شد که به شما برای رسیدن به اهداف بلند مدتتان کمک خواهد کرد. اگر میمون در انتهای فنجان قهوه باشد، بدین معناست که برای دستیابی به اهداف خود با چالش‌هایی مواجه خواهید شد.  

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: آینه

آینه می‌تواند نماد آینده شما باشد که اگر این نقش در فال از نظر شما کدر است، یعنی شما نسبت به آینده‌ی خود بدبین هستید، اما نیت شما برای فال تا حد زیادی احتمال دارد که برآورده شود. آینه در فنجان قهوه همچنین به معنای این است که شما در آینده‌ی نزدیک خود با نور و روشنایی امید روبرو می‌شوید. یکی دیگر از تعابیر دیدن آینه در فال قهوه این است که باید نگاهتان نسبت به خود تغییر کند و در رابطه با خوب یا بد بودن خودتان تجدید نظر کنید. در صورتی که شمع یا عناصری شبیه به آن در کنار آیینه دیده شوند، یک مراسم ازدواج یا عقد در شرف وقوع است.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: گوسفند

گوسفند نمادی از سعادت، شادی، فرزند و خوشبختی است. از این رو دیدن گوسفند در فال قهوه بدین معناست که زندگی شاد و سعادتمندی برای شما مقدر شده که بیشتر توسط فرزندانتان به وجود خواهد آمد.  

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید