تست شخصیت: کدام دختر به شما دروغ میگوید؟

آیا می‌دانید چگونه کسی را که دروغ می‌گوید تشخیص دهید؟ چگونه می‌توان فهمید که شخصی چیزی را از شما پنهان می‌کند؟

آیا می‌دانید چگونه کسی را که دروغ می‌گوید تشخیص دهید؟ بله، به گونه‌ای که نمی‌تواند از آن خارج شود یا خود را توجیه کند. بیایید توانایی شما در درک صحیح گفتار غیرکلامی و اینکه آیا می‌دانید چگونه از شهود خود پیروی کنید را آزمایش کنیم.

باور کنید این مهارت‌ها در زندگی روزمره و حرفه‌ای برای شما مفید خواهد بود. زیرا تقریبا هر روز با افرادی مواجه می‌شویم که ما را فریب می‌دهند یا قصد انجام آن را دارند. خود دروغ ممکن است خیلی واضح نباشد و بلافاصله شناسایی نشود. با این حال، چیزی وجود دارد که به شما کمک می‌کند از کلاهبرداری جلوگیری کنید یا حداقل آن را کاهش دهید.

شاید برای شما جالب باشد: روانشناسی شخصیت: کدوم فرد در این تصویر ثروتمندتره؟ انتخابت نگاهت نسبت به ثروت رو نشون میده!

چگونه می‌توان فهمید که شخصی چیزی را از شما پنهان می‌کند؟

اگر می‌دانید چگونه زبان بدن را بخوانید ، از قبل نظر خاصی در مورد افراد اطراف خود ایجاد کرده اید. شما می‌توانید به راحتی و بدون بحث بیشتر در مورد آنها نتیجه‌گیری کنید. و همچنین برای دیدن ظرافت‌های مختلف که در ابتدا قصد نداشتند به شما بگویند.

به خصوص اگر بخواهند دروغ بگویند یا کاری را فقط به نفع خود انجام دهند. زبان بدن می‌تواند در مورد احساسات و وضعیت روانی فرد دیگر بگوید، حتی اگر او سعی کند به هر طریق ممکن آن را پنهان کند.

بنابراین، این به شما این امکان را می‌دهد که بفهمید چه کسی ارزش برقراری ارتباط را دارد و چه کسی بهتر است از آن اجتناب کنید. چه کسی کاملاً با شما صادق است؟ چه کسی برای منافع خود سعی در فریب دادن دارد؟

به همین دلیل توجه ویژه به ارتباطات غیرکلامی هنگام تعامل با افراد ضروری است. به من اعتماد کنید، می‌توانید از این به نفع خود استفاده کنید. علاوه بر این، نه تنها به زبان بدن دیگران، بلکه به زبان خود نیز توجه کنید. بالاخره او هم دارد شما را رها می‌کند، چه بخواهید چه نخواهید.

اکنون ما در مورد اینکه چقدر آسان و سریع شناسایی کلاهبرداران است صحبت خواهیم کرد.

در زیر تصویری را مشاهده می‌کنید که این دختر در حالت‌های مختلف ایستاده است. هدف شما شناسایی دروغگو با اشاره است. علاوه بر این، این کار باید در عرض چند ثانیه انجام شود.

به نظر شما کدام یک از این دختران به شما خیانت می‌کنند؟

حالا بیایید به رمزگشایی تست برویم و فراموش نکنید که گزینه انتخاب شده را یادداشت کنید تا بتوانید بعداً در نظرات درباره آن صحبت کنید.

نتیجه تست را در این مشاهده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 انتخاب زن شماره ۱

دست های این زن در حالت باز است. لذا این زبان بدن باز نشان می دهد که او هر چه می داند به شما می گوید. چیزی برای پنهان کردن ندارد. پس این زن نمی تواند کسی باشد که در صدد فریب دادن شماست.

انتخاب زن شماره ۲

این زن گوش هایش را می کشد و این زبان بدن نشان می دهد که او عصبی است. او نمی داند باید چه کار کند. او قطعا چیزی را پنهان می کند.

 انتخاب زن شماره ۳

حرکت دست زن سوم نشان می دهد که او با دقت به شما توجه می کند. او به شما گوش می دهد. او سعی نمی کند چیزی را از شما پنهان کند.

انتخاب زن شماره ۴

اگر کسی با دست دهان خود را بپوشاند، به احتمال زیاد به شما دروغ می گوید، سعی می کند شما را فریب دهد یا چیزی به شما نگفته است. لطفاً توجه داشته باشید که چنین حرکتی اولین نشانه ای است که نشان دهنده فریب است.

ارتباط غیرکلامی همیشه آگاهانه اتفاق نمی‌افتد. گاهی اوقات ما اصلاً روی آن تمرکز نمی‌کنیم. با این حال، ارتباطات غیرکلامی به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره و ارتباط ما با مردم تبدیل شده است.
با کمال تعجب، این ارتباط غیرکلامی است که می‌تواند خیلی بیشتر از کلمات درباره‌ی یک شخص به ما بگوید. علاوه بر این، طرف مقابل می‌تواند به شما لبخند بزند، سر تکان دهد، موافق باشد و کاملاً با همه چیز موافق باشد. در حالی که حرکات و حالات چهره‌اش برعکس آن را نشان خواهد داد.

آیا این علائم را به راحتی تشخیص می‌دهید؟ آیا مطمئن هستید که مردم را به خوبی درک می‌کنید؟ بررسی آن کار سختی نیست!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید