با این آزمون شخصیت شناسی ترس های خودتون رو شناسایی کنید

شما کدام عکس را انتخاب می کنید؟ با این انتخاب ترس های خود را میشناسید.

مهربان، بخشنده، عصبی، زودرنج، تجربه‌پذیر، هیجانی و… همگی ویژگی‌های شخصیتی هستند. شخصیت الگوهایی از افکار، احساسات و رفتار است که ما را به آنچه که هستیم، تبدیل می‌کند. انسان ها معمولا یک سری ترس ها در زندگی خود دارند. از چهار عکسی که میبینید یکی را انتخاب کند تا به شما بگوییم چه ترس هایی در زندگی شما وجود دارد .

شاید برای شما جالب باشد :تست شخصیت: افرادی که این آینه را انتخاب کنند منطقی نیستند! آینه محبوب شما کدام است؟

تست شخصیت انتخابی

شما کدام عکس را انتخاب می کنید؟ با این انتخاب ترس های خود را میشناسید.

 

جهت مشاهده نتیجه تست با پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

عکس شماره ۱

بیشتر از همه از آینده خود می ترسیدزیرا توانایی پیش بینی آن را ندارید. شما از اشتباهات و شکست های خود می ترسید، که می تواند منجر به نتیجه نامطلوب شود. شما البته حدس می زنید که همه مردم نگران فردا هستند و از ناشناخته ها می ترسند. اما آینده می تواند موفقیت های غیرمنتظره، چشم اندازهای جدید و ملاقات های دلپذیر را به ارمغان بیاورد. روی چیزهای منفی تمرکز نکنید، سعی کنید هر روز بهتر از روز گذشته خود زندگی کنید. به خود و خود ایمان داشته باشید، خود را با دیگران مقایسه نکنید، به وضوح به اهداف خود فکر کنید، اما آماده باشید تا آنها را مطابق با وضعیت زندگی خود تنظیم کنید.

عکس شماره۲

شما از نظرات منفی دیگران درباره خود دلهره دارید ، زیرا بیشتر از خودتان به دیگران اعتماد دارید. به نظر شما در نظر دیگران باید ایده آل به نظر برسید . این شما را مجبور می کند که دائماً در حاشیه باشید و چشمانتان به کسی باشد. شما به خوبی با انتقاد برخورد نمی کنید. حتی یک اظهار نظر جزئی می تواند شما را برای مدت طولانی ناراحت کند. به یاد داشته باشید: مردم به کسانی مشکوک هستند که هیچ عیب و نقصی ندارند. از اینکه خودتان باشید نترسید، آنچه نیاز دارید به خاطر بسپارید. شما فقط باید به نظرات نزدیکترین و قابل اعتمادترین افراد گوش دهید.

عکس شماره ۳

می ترسید که برنامه هایتان محقق نشود. شما فکر می کنید که زمان حال فقط آمادگی برای آینده ای شگفت انگیز است، اما از ترس اینکه این آینده شگفت انگیز هرگز نخواهد آمد، شما را اذیت می کند. امروز زندگی می کنند! قدر همه چیزهایی را که دارید بدانید، برای افرادی که در نزدیکی هستند، برای فرصت ها و موفق باشید، قدر سرنوشت را بدانید . رویاپردازی کنید، برنامه ریزی کنید، هدف داشته باشید، اما این را مسلم بدانید که آینده را نمی توان ۱۰۰ درصد محاسبه کرد. با یادگیری کامل زندگی کردن در هر لحظه، آرامش و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. با آموختن اعتماد به زندگی، اگر چیزی طبق برنامه ریزی پیش نرود، سرخورده نخواهید شد.

عکس شماره ۴

تبریک می گویم: شما از چیزی نمی ترسید! البته گاهی اوقات ترس ها و تردیدها بر شما غلبه می کند، اما این ترس ها فقط قسمت های کوچک زندگی هستند. شما همیشه راهی برای خروج از وضعیت فعلی پیدا می کنید و از شکست ها تجربه های موفقیت آمیزی کسب می کنید . شما فردی قوی و باهوش هستید که می‌دانید مسیر زندگی می‌تواند دست اندازها و موانعی داشته باشد. اگر ترس دارید که نتوانید با چیزی کنار بیایید، استراحت کنید، قدرت خود را جمع کنید و ادامه دهید! شما موفق خواهید شد!

وجود داشتن یک مقدار ترس نرمال می باشد. در واقع، ترس به شما کمک می کند که به صورت غریزی در برابر خطر، از خودتان محافظت کنید. ترس شما می تواند به شما کمک کند تا انجام دادن یک کار خطرناک را متوجه شوید و این کار به شما کمک خواهد کرد که تصمیمات و انتخاب های ایمنی داشته باشید. ولی این امکان وجود دارد که شما نسبت به مواردی ترس داشته باشید که در واقعیت خطرناک نمی باشند، همانند صحبت کردن در یک مکان عمومی. ترس شما از سخنرانی عمومی می تواند منجر به پیشگیری از پیشرفت در حرفه خودتان شود و این می تواند تاثیر نامناسبی باشد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید