جای خود را به چه کسی میدهید؟ این انتخاب اسرار پنهان درونتان را برملا می‌کند!

انتخاب شما کدام فرد است؟ شما ترجیح می‌دهید چه کسی جایتان نشیند؟

تست شخصیت‌شناسی یکی از روش‌هایی است که در بررسی و تحلیل شخصیت فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، شخصیت فرد بر اساس واکنش‌ها و پاسخ‌هایی که به سوالاتی با مضامین مختلف داده می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این آزمون از شما میخواهد خود را جای مرد عینکی گذاشته و بگویید جای خود را به کدام فردی که ایستاده است میدهید. پاسخی که به این سوال میدهید رفتار شما را با دیگران مشخص میکند.

با این تست شخصیت می توانید ویژگی های رفتار خود را تنها با یک پاسخ مشخص کنید. به یاد داشته باشید که برای این تست روانشناسی فوق العاده پاسخ درستی وجود ندارد، فقط باید خود را در نقش شخصیت اصلی قرار دهید (در این مورد، مرد عینکی که نشسته است)، به گزینه های جایگزین نگاه کنید و بگویید به چه کسی جای خود را می دهید. اینکه به چه فردی جای نشستن می دهید گزینه معنایی دارد که در پایان می توانید آن را بخوانید.

در تصویر پنج نفر و یک نوزاد را خواهید دید. اگرچه یکی از آنها زامبی است، اما این گزینه نیز باید مورد توجه کاربران قرار گیرد.!

این مورد رو از دست نده: تست شخصیت: اگه مشتت رو اینجوری میگیری از شکست خوردن میترسی!

تست شخصیت انتخاب کردن

انتخاب شما چیست؟ شما ترجیح می‌دهید چه کسی جایتان نشیند؟

برای دیدن نتایج تست روانشناسی به پایین صفحه بروید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شما مادر و نوزاد را انتخاب کردید:

شما معمولاً فردی هستید که از قوانین پیروی می کنید و قبل از اقدام، قضاوت خوبی دارید. به همین ترتیب، هنگام درک احساسات بقیه بسیار همدل هستید. شما ابتکار عمل را به عهده می گیرید و تقریباً هر کاری که انجام می دهید تصمیمات خوبی است.

شما زن مسن را انتخاب کردید:

به نیازمندترین افراد اهمیت می دهید و حساس هستید. شما قلبی شریف دارید و به محیط خود پاسخ منسجمی می دهید. شما خود را وام می دهید تا موقعیت های دیگران را حل کنید و بنابراین می توانید از همسایه خود حمایت کنید.

شما مرد مجروح را انتخاب کردید:

شما تمایل دارید به اولویت های زندگی خود توجه کنید، اما شاید نسبت به افراد اطراف خود بی اطلاع هستید. شما ممکن است فردی بسیار منطقی باشید، تصمیمات خوبی می گیرید، اما باید به احساسات بقیه گوش دهید.

شما زامبی را انتخاب کردید:

شما فردی هستید که علاقه زیادی به محیط خود ندارید و شاید به چیزی که بر شما تأثیر نمی گذارد توجه کمی دارید. شما تمایل به پرسه زدن دارید و گفتگوهای عمیقی با همسالان خود ندارید، بنابراین می توانید به عنوان فردی خودخواه در نظر گرفته شوید.

نظر شما در مورد آزمون‌های تصویری چیست؟

آیا شما را به درستی توصیف کرد؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به شما تبریک می گوییم که شما را تشویق به شرکت و شناخت بهتر خود کرده اید. این تست های روانشناسی به شما کمک میکنند تا شناخت بهتری نسبت به شخصیت خود داشته باشید.

شخصیت مفهومی انتزاعی و چندمنظوره و پیچیده است. بسیاری از ویژگی ها مانند اراده، هوش، عاطفه، هیجان، خلق و خو، ساختار زیستی، وراثت، محیط و عوامل اجتماعی مفهوم شخصیت را تشکیل می دهند. در تعاریف شخصیت، این مهم است که چه چیزی منحصر به فرد است و چه چیزی او را از دیگران متمایز می کند. اگرچه تعاریف مختلفی از شخصیت ارائه شده است، اما روانشناسان بر این عقیده توافق دارند که شخصیت عبارت است از “مجموعه روابطی که به عادت های کلیشه ای تبدیل شده اند، که در آن عواطف، افکار و ویژگی های رفتاری که فرد برای انطباق با محیط درونی و بیرونی خود ایجاد می کند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید