تست شخصیت فرم بینی: اگه میخوای بدونی شخصیت پارتنرت چجوریه از نیم رخ بهش نگاه کن!

شاید تا به حال به این فکر نکرده باشید که شکل بینی تان چه چیزی درباره شخصیت تان می تواند آشکار کند. اما جالب است بدانید که علم روز به روز حقایق شگفت انگیزی را در این زمینه برملا می کند. تحقیقات نشان داده است که بین ویژگی های فیزیکی و خصوصیات شخصیتی ما، ارتباطات قابل توجهی وجود دارد. به همین دلیل، تصمیم گرفتم تست شخصیت شناسی جالبی را با شما به اشتراک بگذارم که بر اساس شکل بینی تان، به شما کمک می کند تا خودتان را بهتر بشناسید. شخصیت شناسی از روی فرم بینی بینی شما مشابه کدام…

شاید تا به حال به این فکر نکرده باشید که شکل بینی تان چه چیزی درباره شخصیت تان می تواند آشکار کند. اما جالب است بدانید که علم روز به روز حقایق شگفت انگیزی را در این زمینه برملا می کند. تحقیقات نشان داده است که بین ویژگی های فیزیکی و خصوصیات شخصیتی ما، ارتباطات قابل توجهی وجود دارد.

به همین دلیل، تصمیم گرفتم تست شخصیت شناسی جالبی را با شما به اشتراک بگذارم که بر اساس شکل بینی تان، به شما کمک می کند تا خودتان را بهتر بشناسید.

شخصیت شناسی از روی فرم بینی

بینی شما مشابه کدام یک از این ۸ نوع فرم بینی است؟

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر بینی شما مانند تصویر ۱ است …

بینی نوبی با طول آن متمایز می شود. کسانی که این نوع بینی دارند معمولا شخصیتی خوشبین دارند، بسیار کنجکاو هستند و همراهان عالی هستند. آنها عمیقاً به دیگران اهمیت می دهند و برای اطمینان از آسایش خود تمام تلاش خود را می کنند. آنها معمولاً محبوب هستند و همیشه به دنبال راه حل برای هر مشکلی هستند که بر سر راهشان قرار می گیرد.

اگر بینی شما مانند تصویر ۲ است …

بینی یونانی معمولاً باریک، بلند و صاف است. افرادی که این نوع بینی دارند معمولا درونگرا هستند و دوست ندارند جلب توجه کنند. آنها عملی و مهمتر از همه وفادار هستند. آنها به ندرت احساسات خود را آشکارا بیان می کنند و ممکن است در مقابل غریبه ها محجوب به نظر برسند. از لحاظ تاریخی، این نوع بینی با زیبایی و ظرافت کلاسیک همراه بوده است و به کسی که آن را دارد، آرامش و نجابت می بخشد.

اگر بینی شما مانند تصویر ۳ است …

افرادی که بینی قلابی دارند معمولا شخصیتی خلاق و فداکار دارند. آنها در تعقیب اهداف و مقاصد خود مشتاق هستند، از اصول خود دفاع می کنند و حاضرند برای رسیدن به آنچه قصد انجام آن را دارند، ریسک کنند. آنها از اشتباه کردن نمی ترسند و همیشه آماده یادگیری هستند. گاهی اوقات خود را فدای دیگران می کنند، بنابراین باید یاد بگیرند که بیش از حد بر خود فشار نیاورند.

اگر بینی شما مانند تصویر ۴ است …

این بینی شبیه بینی “قلابی” است، اما نوک آن نوک تیزتر است. افرادی که این نوع بینی دارند معمولاً شخصیت برجسته ای دارند: آنها رهبران طبیعی، سازمان دهندگان عالی، صادق و مسئولیت پذیر هستند. آنها توانایی ذاتی برای رسیدن به اهداف خود دارند و خود را افرادی مصمم می دانند که برای کارشان بیش از هر چیز ارزش قائل هستند.

اگر بینی شما مانند تصویر ۵ است …

این نوع بینی بسیار رایج است، زیرا با یک تپه کوچک در نوک، شبیه به شکل یک دکمه مشخص می شود. افرادی که این بینی دارند شخصیت بسیار خودانگیخته ای دارند و تمایلی به خشنود ساختن دیگران ندارند، زیرا رفاه خود را در اولویت قرار می دهند. آنها با شخصیت قوی خود متمایز می شوند و ترجیح می دهند مستقیماً بدون توسل به انحراف به مشکلات رسیدگی کنند.

اگر بینی شما مانند تصویر ۶ است …

این بینی در قاره آسیا رایج است و معمولاً افرادی را با شخصیت قوی، عاطفی و خلقی مشخص می کند. آنها زمانی که صبرشان آزمایش می شود، تمایل به تحریک پذیری دارند. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که این ویژگی ها کلی هستند و نباید به طور خودکار برای همه افراد دارای این نوع بینی اعمال شود.

اگر بینی شما مانند تصویر شماره ۷ است …

این نوع بینی با افرادی با شخصیت سخاوتمند همراه است. یافتن این نوع بینی چندان رایج نیست، زیرا معمولاً یک تپه کوچک در پشت دارد. از طرفی این افراد بسیار همکاری می کنند و از کمک به دیگران برای حل مشکلاتشان لذت می برند. علاوه بر این، آنها همچنین بسیار حساس هستند، بنابراین به راحتی می توانند آسیب ببینند یا به راحتی مورد آزار قرار گیرند.

اگر بینی شما مانند تصویر ۸ است …

افراد دارای این نوع بینی معمولا طبیعتی نرم و دوست داشتنی دارند. آنها دانش‌آموزان، دوستان و همکاران خوبی هستند و پیوندهای قوی بر پایه همدلی و درک ایجاد می‌کنند. آنها می دانند چگونه به دیگران گوش دهند و همیشه به آنها اهمیت می دهند و به علایق و نیازهای آنها علاقه واقعی نشان می دهند. کسانی که این بینی کمی کج دارند تمایل دارند عمیقاً به کاری که انجام می دهند متعهد باشند و از خود فداکاری و پشتکار قابل توجهی در تعقیب اهداف خود نشان می دهند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید