نشانه‌های ظاهری سحر و جادو | ۱۹ علائمی که نشان می‌دهند شما طلسم شده‌اید

آیا می‌دانید علائم ظاهری سحر و جادو چیست؟

آیا تابحال به این فکر افتاده‌‌اید که چرا روزگار بر وفق مرادتان نیست؟ چرا هر روز بدتر از روز قبل است و هر چه تلاش می‌کنید به نتیجه‌ای نمی‌رسید؟ اگر به وجود طلسم و جادو اعتقاد دارید به شما خواهیم گفت علائم و نشانه‌های وجود طلسم‌ها در ظاهر انسان‌ها چیست؟

علائم و نشانه های اشخاص طلسم شده

سحر و جادو یک مشکل بر پایه متافیزیک است که در بعضی از اوقات به راحتی قابل تشخیص بوده و در بعضی مواقع قابل تشخیص نیست و باید توسط یک استاد مسلط به علوم غریبه مورد بررسی و تشخیص قرار گرفته شود, در این مقاله سعی شده است علائم رایج و متداول که در بین افراد مبتلا به سحر شایع است را بیان کنیم تا اگر یک یا چند مورد از این علائم در شما یا اطرافیانتان نمایان بود نسبت به درمان خود اقدام فرمایید.

نشانه های اشخاص مبتلا شده به سحر و جادو

شخص مبتلا به سحر و جادو ممکن است یک یا چند مورد از علائم زیر را داشته باشد که با توجه به نوع سحر متفاوت است که عبارتند از:

۱. استرس و اضطراب: استرس و اضطراب یکی از متداول ترین و شایع ترین علائم شخص مبتلا به سحر است, شخصی که سحر و جادو میشود استرس بسیار شدیدی را تجربه میکند به طوری که احساس میکند قلبش میخواهد از دهانش خارج شود و یا قفسه ی سینه اش را بشکافد و ضربان قلبش بسیار بالا میرود و این مورد بدون هیچگونه دلیل خاص و اجتماعی رخ میدهد.

۲. ترسیدن: شخص مبتلا به سحر ممکن است ترس شدیدی را تجربه کند, برای مثال ناگهان قلبش به لرزش درآید و بدون دلیل تمام وجودش را ترس فرا بگیرد و کنترل خودش را از دست بدهد.

ترس از حضور در اجتماع و احساس ذلالت: به مرور و با گذشت زمان شخص احساس میکند که توان خارج شدن از منزل را ندارد و از بیرون رفتن هراس دارد و وقتی وارد اجتماع شلوغ میشود حس ذلیل شدن و ناتوانی و بی قرار شدن پیدا میکند که حتی جرات ندارد رابطه ی اجتماعی برقرار کند, در صورتی که قبلا اینگونه نبوده است.

۳. شنیدن صدا: شنیدن صدا هم یکی از علائم اشخاص مبتلا به سحر است که ممکن است آن را تجربه کنند و این علامت به گونه ای است که گاها صداهای نامفهوم و شبیه به کلام با گوش سر شنیده میشود و گاهی از اوقات این صدا با گوش سر شنیده نخواهد شد و در قالب صدای درونی است, در صورتی که شدت سحر شدید باشد صداها و مکالمات کاملا واضح و با گوش سر و حتی قابل درک شنیده میشوند.

۴. دیدن موجودات نامرئی: دیدن موجودات نامرئی همانند دیدن سایه های سیاه در اشخاص جادو شده بسیار شایع است اینگونه که شخص سحر شده ناگهان سایه سیاه از ناحیه گوشه چشم میبیند که از کنارش عبور میکند و وقتی دقت میکند کسی یا چیزی وجود ندارد و مدام و در فواصل زمانی کوتاه این مورد مکررا تکرار میشود و گاهی مشاهده میکند که یکی از افراد خانواده در حال عبور از مکانی به مکان دیگر است ولی وقتی پیگیر میشود متوجه میشود آن شخص از خانواده اصلا در منزل حضور ندارد و یا حضور دارد اما از جای خود حرکتی نکرده است.

۵. عصبانیت: شخصی که به سحر مبتلا باشد ممکن است بسیار سریع آتشین گردد و عصبانی شود و این عصبانیت سخت کنترل میشود و کاملا بی دلیل است, در واقع حساسیت شخص سحر شده نسبت به رفتارها و کلام های اشخاص حاظر در اطرافش بالا میرود.

۶. دیدن کابوس: اشخاصی که دارای سحر و جادو هستند ممکن است در خواب کابوس ببینند و این کابوس ها هر شب یا یک شب در میان اتفاق بیفتد و حتی چندین بار از خواب بیدار شوند.

۷. خواب های مستهجن و جنب شدن: دیدن خواب های مستهجن و جنب شدن های مستمر در خواب از نشانه های اشخاص دارای سحر و جادو است.

۸. احساس تنها نبودن: شخصی که دارای جادو است حس میکند در خلوت تنها نبوده و کسی حضور دارد.

۹. سنگینی سر و سردرد: سنگینی سر و سردرد در اکثر مواقع از علائم سحر و جادو است.

۱۰. درد بدن و سنگینی: درد بدن و سنگینی شانه ها از علائم سحر و جادو میباشد.

۱۱. احساس بوی بد: احساس بوی بد در منزل از علائم سحر است گاهی شخص سحر شده بوی بد و در بعضی اوقات بوی سوختگی حس میکند به طوری که دیگران نمیتوانند آن بو را حس کنند.

بوی غذا: در بعضی اوقات بوی غذاها احساس میشود و این بو ممکن است در نیمه شب و زمانی که همه خواب هستند حس شود مثلا در نیمه شب ناگهان حس کنید که کسی در حال پختن آش است و بوی بسیار زیادی فضا را پر میکند در صورتی که همه خواب هستند و در آن زمان کسی غذا درست نمیکند و جالب تر اینکه متوجه میشود بیشترین میزان این بو منشا آن در منزل خودتان است.

۱۲. کبودی بدن: در بعضی از مواقع متوجه کبودی هایی میشوید که بدون ضربه در نقاط مختلف بدن ایجاد میشوند.

۱۳. دلگیر بودن و علاقه به گریه: شخص سحر شده دلگیر میشود و به شدت علاقه دارد تا گریه کند و همیشه در گلو حس سنگینی و بغض میکند و قلبش سرشار از بغض دنیا میگردد بدون اینکه دلیل خاص داشته باشد.

۱۴. نفس تنگی و خفگی: بعضی از افراد احساس تنگی نفس میکنند و تنفس برایشان سخت شده به طوری که اگر این نوع از سحر باطل نشود ممکن است شخص بر اثر خفگی جان خویش را از دست بدهد.

۱۵. علاقه به خوابیدن زیاد: شخص سحر شده علاقه شدید به گوشه گیری و خواب پیدا میکند.

۱۶. علاقه نداشتن به ازدواج: علاقه به ازدواج کاسته شده و شخص جادو شده علاقه ای به ازدواج ندارد.

۱۷. نداشتن خواستگار یا بهم خوردن خواستگاری: شخصی که به سحر و جادو مبتلا باشد بسته به نوع سحر هیچ خواستگاری ندارد و اگر هم داشته باشد تمامی مراحل پیش میرود اما خواستگاری بهم میخورد و این اتفاق به طور مداوم تکرار میشود.

۱۸. ضعیف شدن موقعیت اجتماعی: موقعیت اجتماعی فرد سحر و جادو شده کم میشود و دیگران احترام گذشته را برای شخص قائل نیستند و یا همه با او نزاع و دعوا دارند.

۱۹. بیماری نامشخص: گاهی شخص بیمار شده و برای علاج نزد پزشک های گوناگون با تخصص های مختلف مراجعه میکند اما نوع بیماری شخص مشخص نمیشود و یا پزشکان سالم بودن بیمار را اعلام میکنند و یا بیمار تحت معالجه قرار میگیرد اما هیچ بهبودی حاصل نمیشود که این مورد جزو سحر بوده و باید نزد اساتید علوم غریبه درمان شود.

نکته بسیار مهم اول: تعداد نشانه های سحر و جادو بسیار زیادتر و فراتر از آن است که تصور میشود و ما تنها تعداد اندکی از جامع ترین علائم مرتبط با اشخاص سحر و جادو شده را مطرح نمودیم, تمام نشانه های بالا در اشخاص سحر شده اصولا همزمان ظاهر نمیشوند و ممکن است شخص مبتلا به سحر تنها ۲ الی ۵ نشانه را تجربه نماید و مابقی در وی ظاهر نگردد و لازم به ذکر است که ممکن است سحر به حدی شدید باشد که شخص مبتلا تمام نشانه های بالا و یا فراتر از موارد ذکر شده را تجربه کند که بعید هم نخواهد بود.

نکته بسیار مهم دوم: اشخاصی که هر یک از نشانه های بالا را دارند دلیل حتمی بر سحر نخواهد بود برای مثال شخصی بدنش کبود میشود به این معنا نیست که جن او را اذیت میکند و ممکن است برای کمبود ویتامین ها باشد یا اگر کسی سردرد دارد ممکن است این سر درد به دلیل مشکلات مغزی و عصبی به دلیل مشغله های روزمره و بسیاری از موارد دیگر باشد پس نباید همه چیز را به سحر و جادو ارتباط داد و باید ابتدا از راه پزشکی برای درمان اقدام نمود و اگر نشانه های مشکوک دیگر یک به یک ظاهر شد یا بهبود از راه پزشکی حاصل نشد برای حل مشکل از راه متافیزیک وارد گردید.

منبع: غریب شاپ

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید