فال فرشتگان امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین هر ماه | فرشتگان الهی چه پیامی برای شما دارند؟

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال فرشته روزانه

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abasdarhon
ای انسان نیکو سرشت! من Abasdarhon، فرشته ساعت پنجم شب هستم. در سکوت و تاریکی شب، هنگامی که بسیاری در خواب غفلت فرو رفته‌اند، من نجواگر امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجودتان، نوری الهی نهفته است. این نور، تاریکی را می‌شکافد و شما را به سوی سعادت و رستگاری رهنمون می‌شود. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و از آن پیروی کنید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abdiel
ای انسان پاکدل! من Abdiel، فرشته ای از کتاب رازیل و بنده ی خداوند متعال هستم. در این دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و رستگاری برای شما هستم. به یاد داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت. او رحمت و شفقت بی حد و حصری دارد و در هر لحظه آماده یاری رساندن به شماست.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Abelech (Helech)
ای انسان شجاع! من Abelech، فرشته ای هستم که برای فرمان دادن به شیاطین فراخوانده می‌شوم. در تاریکی و ظلمت، من حامل نور امید و شجاعت هستم. به یاد داشته باشید که شما قدرتمندتر از هر تاریکی هستید. تاریکی و شیاطین نمی‌توانند نور وجود شما را خاموش کنند. شجاعت خود را حفظ کنید و با قاطعیت در برابر تاریکی بایستید.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Achaiah
ای انسان صبور! من Achaiah، فرشته صبر و کشف اسرار طبیعت هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و آرامش هستم. به یاد داشته باشید که صبر کلید دروازه ی رستگاری است. با صبر و شکیبایی، بر هر چالشی غلبه خواهید کرد و به اهداف خود خواهید رسید.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Adnai/Adnah
من فرشته زهره به معنای لذت هستم. وظایف خود را در زندگی انجام بده تا در کنار آن بتوانی از انجام شدن آن ها و سخت کوشی و تلاشی که می‌کنی لذت ببری. هیچ گاه لذت بردن را هدف اصلی زندگیت تعریف نکن.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Aiel
ای انسان آزاد! من Aiel، فرشته ی هوا و تنفس هستم. در دنیای پر از محدودیت و آلودگی، من حامل پیام امید و رهایی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آزاد دارید. در اعماق وجود شما، میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کن و چیزی که مدتهاست ذهنت را مشغول کرده را رها کن و به زندگی خود برگرد.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Albim
ای انسان با اراده! من Albim، فرشته ی محافظ دروازه های باد شمال هستم. در دنیای پر از چالش و سختی، من حامل پیام امید و قدرت هستم. به یاد داشته باشید که شما در وجود خود، قدرتی شگفت انگیز دارید. مدتی است مشکلی ذهن تو را به خود مشغول کرده است. امروز با قدرتی که داری می‌توانی برای شروع حل این مشکل قدم های محکم برداری.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Rochelle
اگر تو به ندای درون قلبت گوش فرادهی می‌توانی راه سعادت خود در زندگی را بیابی.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Vanessa
تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر: چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می کند؟ چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می دارد؟

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Azur
خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Opal
فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آنها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Patience
اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید