تست شخصیت شناسی | دوست داری بدونی جنبه تاریک شخصیتت چی میگه؟!

با انتخاب یکی از تصاویر حیوانات به حقایق جالبی پی خواهید برد.

همه ما دارای جنبه‌های روشن و تاریک هستیم. اغلب، خصوصیات مثبت ما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرند، در حالی که ویژگی‌های تیره‌تر ما در پس‌زمینه سایه‌های شخصیت ما پنهان مانده‌اند. هالووین، که هر ساله در تاریخ ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود، فرصتی است برای اکتشاف این بخش تاریک‌تر.

این جشن با ریشه‌هایی در فرهنگ سلت باستان، زمانی است که مرزها بین دنیای مادی و معنوی نازک می‌شوند. سلت‌ها سال را به دو بخش تقسیم می‌کردند: نیمه روشن از می تا اکتبر و نیمه تاریک از نوامبر تا آوریل. این تقسیم‌بندی، تقابل بین نور و تاریکی، خیر و شر را نشان می‌دهد.

شاید برای شما مفید باشد:تست شخصیت | با دیدن اولین منظره در تصویر حقایق زندگی خود را کشف کنید

تست شخصیت شناسی بعد تاریک شخصیت

بیایید یک آزمون شخصیتی سرگرم‌کننده انجام دهیم تا جنبه‌های تاریک‌تر شخصیت خود را کاوش کنیم. این تست نه تنها می‌تواند بینشی در مورد بخش‌های پنهان وجودتان ارائه دهد، بلکه فرصتی است برای شناخت بهتر خود و پذیرش تمام جوانب شخصیت‌تان.

با انتخاب یکی از تصاویر حیوانات به حقایق جالبی پی خواهید برد.

برای مشاهده نتیجه تست به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

۱. اگر گربه سیاه را انتخاب کنید…

شما می توانید آرام، ملایم و مودب باشید و اگر تحریک شوید واقعاً وحشی و سرکش شوید

گربه ها در بسیاری از فرهنگ ها با هنر سیاه مرتبط بوده اند. در تمدن های مختلف ذکر شده است که گربه ها موجوداتی هستند که در نیمه راه بین دنیای مردگان و جهان زندگان قرار دارند.

در برخی از فرهنگ ها، این خرافات وجود دارد که اگر گربه سیاهی از مسیر شما عبور کند، بدشانسی خواهد آورد.

با وجود مفاهیم منفی، گربه های سیاه نشان دهنده رمز و راز، ظرافت، قدرت منفی، بی نهایت و سکوت هستند.

اگر جذب گربه های سیاه شده اید، به این معنی است که شخصیت شما نیز دو جنبه دارد. از یک طرف شما واقعا آرام، ملایم، مودب و بازیگوش مانند یک بچه گربه هستید، اما از طرف دیگر در صورت تحریک می توانید سرکش و لجباز شوید.

۲. اگر خرس را انتخاب کنید…

شما با اعتماد به نفس و شاداب هستید، اما از قدرت و موقعیت خود سوء استفاده می کنید.

شخصیت خرس نشان‌دهنده «ایستادن روی زمین» است – مبارزه برای آنچه به نفع شماست و پیروز شدن در قدرت.

خرس نشان دهنده رهبری، شجاعت، خوش بینی و عظمت است. خرس به عنوان یک حیوان روحی، معنای مرزها را در خود و دیگران به ما می آموزد.

اگر خرس را انتخاب کنید، طبیعتی مشابه خرس ها دارید. قدرت و موقعیت اولویت‌های شما هستند، و گاهی شهوت قدرت می‌تواند شما را نسبت به تکنیک‌های دستکاری که ممکن است برای رسیدن به آن استفاده کنید کور کند.

اگر جذب خرس شده اید، اعتماد به نفس و شادابی دارید، اما راه های خود را برای رسیدن به آنچه می خواهید می دانید و این راه ها همیشه قانونی نیستند. گاهی اوقات ممکن است از قدرت و موقعیت خود برای به دست آوردن یک مزیت ناشایست سوء استفاده کنید.

۳. اگر کلاغ را انتخاب کنید…

شما بسیار سازگار هستید و به خوبی می توانید تظاهر را ببینید، اما در صورت تحریک می توانید دیگران را آزار دهید.

کلاغ همچنین در برخی فرهنگ ها حامل خبرهای بد به حساب می آید. اما یک واقعیت کمتر شناخته شده این است که کلاغ ها موجودات کاملاً باهوشی هستند. آنها همچنین به عنوان بسیار سازگار شناخته شده اند.

اگر جذب کلاغ شده اید به این معنی است که در پنهان کردن تاریکی درونتان بسیار خوب هستید. شما به راحتی با موقعیت های اطراف خود سازگار می شوید.

شما در دیدن از طریق تظاهر خوب هستید و واقعاً می توانید افراد را همانطور که هستند ببینید.

به مردم صدمه نزنید مگر اینکه ابتدا شما را تحریک کنند یا به شما صدمه بزنند.

۴. اگر گرگ را انتخاب کنید…

شما فردی بی آزار و دوستانه هستید، اما در صورت تحریک می توانید به شدت خشن و وحشی شوید.

گرگ موجودی تاریک و مرموز است. ممکن است تعجب آور باشد، اما بر خلاف تصور عمومی، گرگ ها حیوانات بسیار دوستانه ای هستند.

در واقع، آنها یک وابستگی عاطفی به گروه خود ایجاد می کنند و با هم متحد می شوند.

ویژگی دوم، که به همان اندازه شگفت‌انگیز است، این است که اگرچه مردم معتقدند که گرگ‌ها وحشی و وحشی هستند، اما حقیقت این است که گرگ‌ها صلح‌جو هستند و از جنگیدن بیزاری اساسی دارند. آنها فقط زمانی پرخاشگر می شوند که تحریک شوند یا زمانی که با موقعیتی مواجه می شوند که نیاز به پرخاشگری دارد.

اگر گرگ حیوانی است که شما جذب آن می شوید، طبیعتاً بی آزار و دوست هستید. اما اگر مورد تحریک یا تهدید قرار بگیرید، می توانید بسیار خشن و وحشی شوید.

دوستی و وفاداری شما مادام العمر است، اما اگر برانگیخته شوید، خشم و عصبانیت شما برای دنیا آشکار می شود.

۵. اگر کرکس را انتخاب کنید …

شما در برخورد با دنیا زیرک هستید و فقط نسبت به کسانی که سزاوار آن هستند خشن می شوید.

کرکس یک پرنده شکاری است. آنها در گله شکار می کنند و بی رحمانه به قربانیان خود حمله می کنند. اگر اولین حیوانی که توجه شما را جلب کرد یک عقاب بود، پس احتمالاً جنبه تاریک و ترسناکی در زیر لایه های شخصیت شما پنهان شده است.

کرکس ها فقط زمانی حمله می کنند که نیاز به غذا خوردن دارند و قصد آسیب رساندن به کسی را ندارند.

شما در روابط خود با دنیا خاص هستید. شما می توانید واقعاً خشن شوید، اما فقط برای کسانی که لایق آن هستند.

۶. اگر خفاش را انتخاب کنید…

شما شک دارید و به این راحتی به دنیا اعتماد ندارید

چیزی ذاتا تاریک و مرموز در مورد خفاش ها وجود دارد. آنها در روز روشن ناپدید می شوند و در شب دوباره ظاهر می شوند و وارونه از پشت بام ها آویزان می شوند.

اگر حیوان مورد علاقه شما خفاش است، شما فردی چند لایه هستید.

شما دیدگاه خود را نسبت به جهان دارید. شما محدود به هنجارهای اجتماعی نیستید. شما جنبه تاریکی برای شخصیت خود دارید و این جنبه در همه چیز منعکس می شود: نظرات، رفتار و حتی حس شوخ طبعی شما.

شما هم شک دارید و به راحتی به دنیا اعتماد نمی کنید

۷. اگر پلنگ سیاه را انتخاب کنید

شما خشن و بسیار ماهر هستید، اما بیش از حد از عزیزانتان محافظت می کنید.

پلنگ سیاه در بین فرهنگ ها به همان اندازه مورد ترس و احترام است. داستان هایی از افراد قبیله ای وجود دارد که پلنگ سیاه را می پرستند زیرا از آن بسیار محافظت می کنند. اگر Black Panther را انتخاب کنید، به این معنی است که شما یک فرد فوق العاده مرموز و قدرتمند هستید.

از یک طرف شما خشن و بسیار ماهر هستید و از طرف دیگر همیشه از عزیزان خود محافظت می کنید. اما اگر کسی شما را تحریک کند، می توانید به طور غیر طبیعی خشن شوید و او را از هم جدا کنید.

۸. اگر عقرب را انتخاب کنید…

اگر تحریک یا تحت فشار قرار بگیرید، می توانید بسیار خطرناک و حتی کشنده باشید

عقرب زهر بسیار خطرناکی دارند و به خاطر رفتارهای آدم خوارانه در خوردن جفتشان معروف هستند. آنها قربانیان خود را به تورهای خود می کشانند، سم خود را به آنها تزریق می کنند، آنها را رها می کنند تا بمیرند و بدون رحم آنها را می بلعند.

اگر عقرب را انتخاب کنید، به این معنی است که شما یک شخصیت واقعا تاریک دارید. اگر تحریک یا تحت فشار قرار بگیرید، می توانید بسیار خطرناک و حتی کشنده باشید.

شما حمله خود را بسیار زیرکانه برنامه ریزی می کنید. ابتدا یک احساس امنیت کاذب برای حریف خود ایجاد می کنید. وقتی هوشیاری خود را از دست داد، به آرامی شروع به بافتن تار و پود خود در اطراف او می کنید و هیچ راهی برای او باقی نمی گذارید.

اگرچه ممکن است در ظاهر آرام و ملایم به نظر برسید، اما می توانید در برابر هرکسی که می خواهد با شما درگیر شود، وحشی و قاتل شوید.

شما کدام حیوان را انتخاب کردید؟ با ما در میان بگذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید