آیا سفر در زمان واقعی است؟ ۷ تصویری که سفر در زمان را محتمل میکند

آیا این تصاویر واقعیت دارند یا تنها تخیلات ما انسان ها بوده که سعی دارد به تفسیر این تصاویر خارق العاده بپردازد؟! با ما در انگیزه همراه شوید تا تصاویری دیدنی از مسافران زمان را ببینیم.

تاکنون تصاویر و ویدئوهایی منتشر شده‌اند که بعضی با مشاهده‌ی آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که سفر در زمان واقعی است. در این مطلب از سایت انگیزه قصد داریم تعدادی از این تصاویر را و تئوری های مربوط به انها را بررسی کنیم.

عجیب ترین تصاویری که سفر در زمان را نشان میدهد

هیپستر مسافر

فردی که با لباس امروزی در میان افراد دیده می شود
فردی که با لباس امروزی در میان افراد دیده می شود

بحث در مورد مردی که در این عکس با لباسی به ظاهر مدرن دیده می‌شود هنوز ادامه دارد. این عکس در سال ۱۹۴۱ در مراسم بازگشایی پل ساوت فورک در بریتیش کلمبیا گرفته شد. اگر با دقت نگاه کنید، در سمت راست می‌توانید مردی با لباس‌های غیرمعمول (لباس‌های مدرن) را ببینید. درحالی‌که اکثر افراد کلاه به سر داشته و کت‌و‌شلوار پوشیده‌اند، وی عینک آفتابی و لباس اسپرت بر تن دارد. بسیاری استدلال می‌کنند که او مسافر زمان بوده است.

مومیایی با کتانی‌ آدیداس

مومیایی با وسایل کشف شده از آن
مومیایی با وسایل کشف شده از آن

چند سال پیش، مومیایی‌ای توسط باستان شناسان در مغولستان کشف شد. از همان اوایل، عده‌ای به شباهت کفش‌های او به کتانی‌های آدیداس اشاره کردند. با بررسی جسد مشخص شد که قدمت آن به حدود ۱۱۰۰ سال پیش باز می‌گردد.

اکنون محققان مرکز میراث فرهنگی مغولستان بر این باورند که او زنی «معمولی» بوده است و نه یک اشراف‌زاده. این مومیایی به احتمال زیادی زن خیاط ترک بوده است. در میان وسایل او کیف، آینه، شانه، چاقو و چند چیز دیگر نیز کشف شد. محققان در گفت‌وگو با Siberian Times گفتند: این احتمال وجود دارد که آثار ضربه موجود روی استخوان‌های صورت مومیایی دلیل مرگ او باشد.

تصاویر نشان می‌دهد که چکمه‌های چرمی دارای نوارهای قرمز و مشکی و سگک‌های فلزی هستند که محققان آن را «بسیار مدرن» توصیف می‌کنند.

تندیس فضانورد باستانی

حجاری عجیب تصویر یک فضانورد امروزی بر روی کلیسای تاریخی
حجاری عجیب تصویر یک فضانورد امروزی بر روی کلیسای تاریخی

در سالامانکا Salamanca کلیسایی با چندین تندیس وجود داشته که بر اضلاع مختلفش کنده کاری شده اند. یکی از این تندیس ها شبیه به فضانوردان امروزی به نظر می رسد. اگر قدمت این کلیسا و ساختش را در نظر بگیریم، بسیاری از افراد اینگونه نتیجه گیری می کنند که این تصویر اثبات این حقیقت است که مسافران زمان از آینده به آن سال خاص سفر کردند. 

نظر شما درباره سفر در زمان چیست؟ آیا به نظرتان چنین چیزی ممکن است؟ در بخش کامنت‌ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای دسترسی به موضوعات مرتبط در سایت انگیزه میتوانید بخش شگفتی های جهان را ببینید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید