فال قهوه روزانه دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | طالع بینی با قهوه برای متولدین هر ماه

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. در این پست با فال قهوه روزانه دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: دستبند و پابند

دستبند و پابند نمادی از وظایف، تعهدات یا شرایط اجتناب ناپذیر هستند. از این رو، دیدن دستبند و پابند در فال قهوه بدین معناست که شما در حال دست و پنجه نرم کردن با یک وضعیت احترازناپذیر هستید که مجبورید زمان و انرژی زیادی را صرف بهبود و کنترل آن کنید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: لنگر

لنگر در فال قهوه نماد قدرت و استقامت است. از آنجایی که لنگر به هنگام طوفان در دریاها، کشتی را در جای خود نگه می‌دارد، نمادی از قدرت است. از طرف دیگر لنگر به صلیب شباهت دارد و از آنجایی که سال‌های مسیحیان تحت آزار و اذیت رومیان بودند، لنگر برای آن‌ها نمادی از حفظ دین و استقامت در برابر آزار رومیان بوده است.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: چراغ جادو

چراغ جادو نمادی از هوش، دانایی، اعمال خوب و خرد است. مشاهده این نماد در فال قهوه بیانگر آن است که با بکار بستن هوش و خرد در زندگی خود می‌توانید به موفقیت برسید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: زین

زین نمادی از هدف است. از این رو مشاهده زین در فال قهوه بدین معناست که شما فردی متمرکز و پیگیر بوده و در نهایت به هدف تعیین شده خود دست پیدا خواهید کرد.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: صدف

نماد صدف نشانگر این است که شما بدون دلیل خاصی احساس می‌کنید که در خطر هستید. این نماد همچنین نشان دهنده ناامیدی در جلب توجه فرد مورد علاقه تان است؛ ثروتی که پس از درگیری با خانواده به دست آمده، نشانه‌ای از بروز تغییر در زندگی شماست. مشاهده صدف در فال قهوه بدین معناست که شما درگیری‌ها و کشمکش‌هایی با خانواده خود دارید، اما در نهایت می‌توانید این قضیه را پشت سر بگذارید. با این کار پیوندی محکم میان شما و کسی که دوستش دارید، ایجاد خواهد شد. تنها کاری که در حال حاضر باید انجام دهید این است که خشم و عصبانیت خود را کنترل کنید، زیرا این احساسات فقط باعث درماندگی شما خواهند شد.  

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: ساعت

نقش ساعت در فال قهوه نشانگر این است که باید از زمان خود به درستی استفاده کنید و اصول مدیریت زمان را در زندگی خود به کار بندید. شما گاهی اوقات قبل از شروع کاری جدید، تا مدت‌ها منتظر می‌مانید. نماد ساعت همچنین می‌تواند بدین معنا باشد که شما احساس خستگی می‌کنید. بهتر است به فکر خودتان باشید.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: چنگ

ساز چنگ نشان دهنده بهبودی و هماهنگی است. مشاهده چنگ در فنجان قهوه نشان می‌دهد که شما در حال بهبودی و بازیابی خود هستید. شما ممکن است متحمل رنج و درد در ازدواج، روابط، کار یا اوضاع مالی شده باشید. نگران نباشید؛ شرایط و اوضاع شما بهبود پیدا خواهد کرد.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: کوه

کوه نمادی از کار سخت، فائق آمدن بر کشمکش‌های روزمره و غلبه بر موانع است. مشاهده کوه در فال قهوه بدین معناست که شما فردی سختکوش و زحمتکش هستید که با موفقیت بر اختلافات و درگیری‌های کوچک غلبه خواهید کرد.  

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: ستاره دنباله دار

نقش ستاره دنباله دار در فال قهوه بسته به فضای زندگی شما می‌تواند نشانگر رویدادی بزرگ و غیرمعمول باشد. ستاره دنباله دار نمادی از موفقیت است.   

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: خانه

خانه در فال قهوه نمایانگر دیدگاهی است که درباره خود دارید. البته تعبیر آن بستگی به قسمتی از خانه دارد که در فنجان قهوه دیده می‌شود. قسمت جلوی خانه نشان‌دهنده آن بخش از شخصیت شماست که به دیگران نشان می‌دهید. همینطور پشت خانه نشان‌دهنده بخش پنهان شخصیت شماست. نمای جانبی خانه حاکی از آن است که شما تنها بخشی از شخصیت خود را به اطرافیان نشان می‌دهید.  

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: بیل

بیل نمادی از کار، کوشش، خرد و تصدیق است. از این رو، دیدن بیل در فال قهوه به این معناست که برای دستیابی به هدفتان باید از درایت و دانش خود استفاده کرده تا بتوانید از سوی دوستان و جامعه پذیرفته شوید. این موضوع به انرژی و صبر زیاد نیاز دارد.  

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: سرباز

سرباز نمادی از سختی، گرفتاری، همیاری، عزم و اراده است. از این رو، دیدن سرباز در فال قهوه بدین معناست که پس از مشکلات و سختی‌های زیادی که از سر گذرانده اید، اکنون قوی و پرطاقت شده اید. کار گروهی به همراه عزم و اراده می‌تواند شما را به اهدافتان در زندگی برساند.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید