میخوای بدونی روحت به چی نیاز داره؟ یکی از این منظره ها رو انتخاب کن تا بهت بگم!

برای پاسخ دادن به نیاز های روحی و دانستن اینکه روح ما چه نیاز هایی دارد حال خود را بهبود ببخشیم.

نیازهای روحی به عنوان بخشی از تجربه انسانی، به مجموعه‌ای از احساسات، تجارب و ارتباطاتی اشاره دارند که به رضایت و رشد روحی فرد کمک می‌کنند. به طور کلی، نیازهای روحی انسان‌ها به دنبال تعادل، رشد و رضایت در زندگی می‌باشند.

شاید برای شما مفید باشد: روش برخورد با افراد خجالتی با ۱۵ نکته کاربردی

همیشه روح انسان از ما انتظاراتی دارد که از نظر جسمی کمتر اهمیت دارند، اما نیاز به توجه و مراقبت دارند. به شما پیشنهاد می‌دهم از آزمون امروز استفاده کنید تا مشخص کنید که روح شما در حال حاضر چه کمبودهایی دارد.

نیاز های روحی انسان

با دیدن عکس‌ها، ممکن است نه تنها یک عکس بلکه توسط چندین عکس جذب شوید. آنها را به ترتیب اهمیت مرتب کنید. عکس‌هایی که در مکان‌های اول و دوم قرار می‌گیرند، نیازهای اصلی و مهمی را برای شما نشان می‌دهند. اما عکس‌هایی که در لیست شما در رتبه چهارم یا پنجم قرار دارند، به شما می‌گویند که به چه چیزی نیاز ندارید یا حتی ممکن است مفید نباشند.

برای مشاهده نتیجه تست به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تصویر ۱

انتخاب شما نشان می دهد که روح شما در حال حاضر از افراط در خاطرات خودداری نخواهد کرد. در مورد نوستالژی چه احساسی دارید؟ روانشناسان مدتهاست به این نتیجه رسیده اند که نوستالژی در دوزهای کم بسیار مفید است. به خصوص اگر به گذشته برگردید، جایی که خوب بودید. غوطه ور شدن کوتاه مدت در لحظات شاد و موفق زندگی به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد.

چنین تأکیدی بر نکات مثبت تأثیر مفیدی بر سیستم های حیاتی بدن دارد: سیستم غدد درون ریز، قلبی عروقی و ایمنی. سعی کنید در چنین لحظاتی حسرت گذشته را نخورید، بلکه روی این نکته تمرکز کنید که از آنجایی که قبلاً تجربه خوبی از زندگی را داشته اید، به این معنی است که قطعاً دوباره تکرار خواهد شد.

تصویر ۲

روح شما در حال بررسی است. شما دوست دارید متفاوت به آنچه برای شما اتفاق می افتد نگاه کنید. یا حتی چیزی را به طور اساسی تغییر دهید. یک فرد در طول زندگی خود می تواند از مسیر خاصی منحرف شود ، اولویت ها را تغییر دهد ، اهداف کاملاً متضاد تعیین کند.

نکته اصلی این است که از هرگونه پشیمانی و ترحم دست بردارید. سعی کنید به این واقعیت فکر نکنید که چیزی برای شما با هم رشد نکرده است. در زندگی به ندرت اتفاق می افتد که همه چیز آنطور که ما می خواهیم پیش برود. شما اغلب باید سازگار شوید، انتخاب کنید، کشف کنید، برش دهید، تنظیم کنید، عقب بیفتید، سقوط کنید…

تصویر ۳

انتخاب شما نشان می دهد که روح شما مشتاق سفر و اکتشافات جدید است. برای انجام این کار، به زمین حاصلخیز نیاز دارید. برای داشتن علاقه و ذوق زندگی چه چیزی می توانید به خودتان پیشنهاد دهید؟ شاید این استراحت و توقف باشد یا برعکس حرکت؟ در واقع، اغلب برای فعال کردن آرزوها و خواسته های شما نیازی نیست.

این امر به طور مؤثر توسط یک رویکرد غیر استاندارد برای امور طولانی مدت تسهیل می شود. مسیرهای دیگر از خانه تا محل کار، تغییر در روال روزانه، غذاهای غیر معمول و بدیع، تغییر در تصویر، ژانرهای جدید در سینما، هنر و ادبیات. حتی چیدمان مجدد مبلمان …

تصویر ۴

روح شما به وسعت نیاز دارد. به احتمال زیاد، در دنیایی که اکنون در آن زندگی می کنید، تنگ شده اید. شاید او خرد به دست آورده است و اکنون آماده است آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. ممکن است فکر کنید قبل از اینکه زمان مناسب باشد و خیلی زود است … اما روح نمی تواند دائماً در دام باورهای محدود کننده شما باشد.

او دیدگاه متفاوتی نسبت به این زندگی دارد. به خود آزادی عمل بدهید. نظرت در مورد دعوتت چیه؟ چرا بدنیا اومدی؟ چرا دانش، مهارت و تجربه خود را با دیگران به اشتراک نمی گذارید؟ شک و تردید را کنار بگذارید و در این مسیر توسعه پیدا کنید. شما موفق خواهید شد!

تصویر ۵

اگر این تصویر شما را جذب می کند، روح شما خواهان توجه است. آتش بازی خود را برای روح ترتیب دهید. تعطیلات خود را ایجاد کنید یک روز یا حتی یک هفته کامل را به آن اختصاص دهید. در این بازه زمانی سعی کنید نسبت به خودتان حساس تر، مقرون به صرفه تر و بیشتر توجه کنید.

به خواسته های خود گوش دهید. توجه داشته باشید که چه چیزی شما را خوشحال می کند و چه چیزی برعکس باعث ناراحتی شما می شود. افراد، موقعیت ها، خانه یا محل کار. خودتان را به خاطر اشتباهاتتان سرزنش نکنید. به روال معمول پاداش دهید. به یاد داشته باشید که زمانی شما را خوشحال کرده است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید