فکر می کنید کدام عنصر شما را بهتر نشان می دهد؟ انتخابی که نشان می دهد واقعاً در زندگی چه کسی هستید!

در این تست سعی میشود ویژگی های مخفی شما شناسایی شود. شناسایی این ویژگی ها باعث عدم سردرگمی شما رد زندگی میشود و نقشه راه شما را مشخص میکند.

در این تست سعی میشود ویژگی های مخفی شما شناسایی و نمایان شود پس تست را به دقت انجام دهید. شناسایی این ویژگی ها باعث عدم سردرگمی شما رد زندگی میشود و نقشه راه شما را مشخص میکند.

شاید برای شما هم مفید باشد: تست شخصیت: با انتخاب یکی از این پروانه‌ها شخصیتت رو بشناس!

عنصر های اصلی وجود انسان

صفات چهار عنصر اصلی در هر فردی کم و بیش وجود دارد: آب، خاک، آتش و هوا. نسبت آنها تا حد زیادی ویژگی‌های فردی شخصیت، مانند خلق و خو یا منش را تعیین می‌کند. شناسایی عنصر غالب و ویژگی‌های اساسی شما در تست تصویر به شما کمک می‌کند.

سریع انتخاب کنید و نتیجه آزمایش را نادیده نگیرید. این بستگی به انتخاب شما دارد و می‌تواند چیزهای زیادی در مورد ویژگی‌های مخفی شما بگوید.

برای مشاهده نتیجه تست به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

 

آیا عنصر هوا مورد علاقه شماست؟

اگر عنصر شما هوا است، ویژگی‌های متمایز این شخصیت‌ها سبکی، تحرک، حرکت رو به جلو ابدی، و خودانگیختگی است. آنها افراد اجتماعی و جذابی هستند که همیشه دوستان زیادی دارند.

شما عاشق شرکت در شادی ها و سرگرمی‌های بیهوده هستید. ماندن در جای خود دشوار است، روال برای این افراد مترادف با ناپدید شدن است. عدم وجود افراد متعلق به عنصر هوا عدم جدیت است، آنها ناپایدار هستند.

برقراری رابطه با این فرد دشوار است، زیرا اگر رابطه کمی خسته کننده و یکنواخت باشد، از کسالت و زندگی روزمره فرار می‌کند که انگار از آتش فرار می‌کند.

آیا آتش عنصر مورد علاقه شماست؟

اگر عنصر آتش دارای ویژگی‌های رهبری آشکار است. طبیعت این افراد را با خلق و خوی پرشور و میل به متمایز شدن از جمعیت عطا کرده است. سخت است که متوجه نشوید: شما هر کاری می‌کنید تا بهتر از دیگران به نظر برسید. افراد آتشین قاطع و پرانرژی هستند و نمی‌خواهند کمانچه دوم بزنند.

گاهی اوقات کار با آنها دشوار است، زیرا آنها به خودخواهی معروف هستند، آنها اغلب لجباز، سرسخت، ناتوان از گفتگوی سازنده هستند، آنها معتقدند که نظر آنها تنها نظر صحیح است.

آیا زمین عنصر مورد علاقه شماست؟

اگر عنصر زمین مورد علاقه شماست، موجودی عاقل و خردمند است که تمایل چندانی به احساسات گرایی ندارد. این به زندگی کمک زیادی می‌کند: چیزهای کمی وجود دارد که می‌تواند این شخصیت را از تعادل خارج کند. شما با هوشیاری به مسائل نگاه می‌کنید، اشتباه کردن تقریبا غیرممکن است: شما ذهن تیزبینی دارید که به شما کمک می‌کند مردم را مانند یک کتاب باز بخوانید.

از معایب افراد با خلق و خوی مشابه، احتیاط بیش از حد، سردی، ناتوانی در نشان دادن مهربانی، عشق و توجه است.

آیا آب عنصر مورد علاقه شماست؟

اگر عنصر شما آب است، مشخصه شما رویایی و رمانتیسم است. شما مردم را دوست دارید، زندگی را دوست دارید، و آرزوی عشق بزرگ و فداکارانه را دارید. در زندگی اغلب قربانی فریب می‌شوید، زیرا فقط خوبی‌های دیگران را می‌بینید و چشمان خود

را بر روی کاستی‌ها و گاهی اوقات بدی‌های شریک زندگی خود می‌بندید.

شما یک شروع خلاقانه قوی دارید: افراد عنصر آب به راحتی احساسات خود را در شعر، نقاشی، موسیقی و سایر اشکال هنری بیان می‌کنند. یکی دیگر از مواردی که این افراد کاملاً به آن ارادت دارند، خانواده است. این افراد به شریک زندگی خود بسیار وفادار هستند و برای حفظ شادی شخصی خود هر کاری انجام می‌دهند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید