با این پنج تا سوال به ضمیر ناخودآگاه پسری که باهاش آشنا شدی و هیچی ازش نمی‌دونی نفوذ کن!

با این ۵ سوال به راحتی می‌توانید از درونی فردی که به تازگی آشنا شده‌اید باخبر شوید.

این تست شخصیت با ۵ سوال ظریف و دقیق طراحی شده است تا به شما کمک کند در اولین ملاقات، دریچه‌ای به دنیای درونی یک پسر باز کنید و شناختی عمیق‌تر از علایق، ارزش‌ها و هویت واقعی او به دست آورید.

تست شخصیت شناخت ناخودآگاه

۱. بیشتر سفر بلند مدت رو دوستداری یا کوتاه مدت؟

۲. بچه که بودی با بزرگتر از خودت بازی میکردی با کوچیکتر از خودت؟

۳. معمولا تو برنامه‌ی بیرون رفتن رو می‌چینی یا دوستات؟

۴. تو رابطه/ روابط قبلیت بنظرت چه مشکلی از تو بوده که باید تغییر کنه؟(ولی وارد جزئیات اصلا نشو)

۵. اگه جایی به مشکل بخوری، اولین نفر سراغ کی‌ میری؟(بعدش بپرس چه شخصیتی داره اون فرد)

.

.

.

.

.

.

.

.

تحلیل سوالات روانشناختی

تحلیل سوال ۱ : اگه سفرای بلند مدتو انتخاب کنه یعنی احتمالا برنامه ریزی خاصی برای کار و زندگیش نداره و یا تحت فشار روحی بالایی قرار داره.

تحلیل سوال ۲ : اگه با بزرگتر از خودش بازی میکرد بیشتر دوست داره در معرض توجه و محبت باشه و اگر با کوچیکتر از خودش دوست داره بازی کنه دوست داره حامی باشه.

تحلیل سوال ۳ : اگه اون برنامه میچینه یعنی اهل تفریحه تعامل خوبی داره و دست و دلبازه .

تحلیل سوال ۴ : نشون میده چقدر به بلوغ شخصیتی رسیده.

تحلیل سوال ۵ : نشون می‌ده با چه تیپ شخصیتی راحته و بهش اعتماد میکنه.

تست شخصیت ابزاری برای ارزیابی شخصیت فرد است. در این نوع آزمون‌ها از تکنیک‌هایی برای شناسایی الگوهای صفاتی فرد در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود. از آزمون شخصیت شناسی می‌توان برای تشخیص بالینی، مداخلات درمانی و پیش‌بینی واکنش افراد در شرایط مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هرروزه به طور غیررسمی آن را در خودمان و بقیه ارزیابی می‌کنیم. زمانی‌که در مورد خود یا دیگران صحبت می‌کنیم، بارها به ویژگی‌های شخصیتی فرد اشاره می‌کنیم. روان‌شناسان هم همین کار را در سطح علمی‌تر و سیستماتیک انجام می‌دهند.

انجام و تفسیر تست‌های روان‌شناسی، تست هوش و تست شخصیت شناسی بر عهده روانشناس است؛ بنابراین برای انجام این تست‌ها بهتر است به روانشناس مراجعه کنید.

اهمیت تست شخصیت شناسی

با استفاده از آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودتان کسب کنید. همچنین می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. شناسایی ویژگی‌های خاص شخصیت باعث می‌شود، درک بهتری از الگوهای رفتاری خود داشته‌باشید. همچنین در تغییر شخصیت هم موثر است و به شما راهکار و جهت می‌دهد.

به‌عنوان‌ مثال نتیجه یک تست شخصیت شناسی ممکن است نشان دهد که میزان درون‌گرایی در شخصیت شما بالاست. در نتیجه شما باید در موقعیت‌های اجتماعی انرژی بیشتری صرف کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید