قانون جذب برای قرعه کشی | چگونه با قانون جذب در قرعه کشی‌ها برنده شویم؟

چگونه می‌توان با قانون جذب در قرعه کشی برنده شد؟

می‌توان گفت تمام کسانی که با قانون جذب آشنا می‌شوند اول از همه می‌خواهند به برنده شدن در قرعه کشی با قانون جذب برسند. چون جذب پول به این شکل خیلی ساده و وسوسه‌انگیز است.

درحالی‌که که باید بدانیم برای رساندن ارتعاش و فرکانس خودمان به سطحی که پول و ثروت آنجاست باید تمرین کرد و به‌صورت تدریجی و تکاملی مسیر را پیمود. درضمن در این پیمایش مسیر احساسی و فرکانسی هماهنگ شدن با پول و ثروت، پیچ و خم‌هایی وجود دارد. ما باید آنها را هم بشناسیم زیرا این‌ها همان علت‌های شکست افراد در این زمینه هستند.

قانون جذب برای قرعه کشی

آیا برنده شدن در قرعه‌کشی با قانون جذب به معنای ورود پولی بزرگ به زندگی است؟

“پول زیاد و هنگفتی در برنده شدن در قرعه‌کشی برای من وجود دارد”. خب اولین مورد همین‌جاست. درون این جمله و کلماتی که خیلی‌ها به این صورت می‌گویند مقاومت و ناهماهنگی وجود دارد. پول بزرگ و هنگفت یعنی پولی با کلی سختی. پولی به‌شدت محدود و کمیاب، پولی بسیار غیرمحتمل و… . این یکی از همان ایرادهای افراد است. آن‌ها نمی‌دانند در کلام خودشان که نشان‌دهنده ارتعاش و فرکانس آنهاست کلی مقاومت و تفاوت با خواسته‌ای که به دنبالش هستند وجود دارد.

باید دقت کنیم که طبق قانون ما نمی‌توانیم به واقعیت چیزی برسیم که از لحاظ ارتعاشی با آن مساوی و برابر نیستیم. بنابراین کسی که برنده شدن در قرعه‌کشی با قانون جذب را انتخاب کرده چون نیازمند پول در زندگی خود است و بر روی این نیاز خود پافشاری می‌کند هرگز نمی‌تواند موفق باشد. درواقع ما نمی‌توانیم چیزی را بخواهیم که نداریم. ما می‌توانیم آن‌چیزی را بخواهیم که آن را از قبل داریم. و این یعنی ما باید تمرین کنیم قبل از به واقعیت پیوستن برنده شدن در قرعه‌کشی ( بخت‌آزمایی یا همان لاتاری ) حس و باور آن را در خود به‌صورت مداوم تقویت کنیم تا برای ما کاملا طبیعی و عادی باشد.

  • اگر این حالات در شما هست ارتعاش شما با برنده شدن در قرعه‌کشی یکی نیست و مقاومت در شما وجود دارد
  • اگر از کسانی‌که خیلی خیلی پول دارند خوش‌تان نمی‌آید و به خود می‌گویید: “آنها انسان‌های خوبی نیستند ولی من وقتی پولدار شوم انسان خوبی خواهم بود. “
  • اگر نمی‌دانید برنده شدن در قرعه کشی و لاتاری چه احساسی دارد و می‌گویید باید اول به پول بزرگ آن برسم و بعد بگویم چه حسی دارد.
  • اگر احساس می‌کنید آن پول شاید سهم دیگران شود و به شما نرسد.
  • اگر احساس می‌کنید برای رسیدن به آن پول باید روی انجام کارهای فیزیکی تمرکز کنید.
  • اگر همین حالا با وجود این‌که آن پول به‌صورت واقعی در حساب‌تان نیست احساس واقعی داشتن آن را ندارید.

درواقع وقتی شما در احساس نیاز شدید به پول هستید، در فرکانسی متفاوت از خواسته خود هستید. وقتی حس خوب داشتن پول را به آینده موکول می‌کنید در یک فرکانس متفاوت از خواسته خود هستید. وقتی مشابه خواسته خود را در دستان دیگران می‌بینید و آن را تایید و تحسین نمی‌کنید در یک مدار و فرکانس متفاوت از خواسته خود هستید و در حال دور شدن از آن هستید.

ورود به میدان و منبع انرژی برای هم‌راستا و هماهنگ شدن با خواسته هایمان

برای برنده شدن در قرعه‌کشی با قانون جذب شما باید برای مدتی تمام توجه خود را بر روی اتصال و نزدیکی با میدان انرژی بگذارید. این میدان انرژی جایی است که خواسته شما از قبل در آن‌جا حضور دارد. و به‌ خاطر همین هم شما می‌توانید بدون دیدن واقعیت آن احساسش را حس کنید. در این میدان انرژی، شما باید بدانید آن خواسته از قبل به نام شما خورده و هیچ‌کس در هیچ زمانی نمی‌تواند آن را از شما بگیرد. تنها دانستن همین موضوع باید به شما احساس خیلی خوبی بدهد و با دنبال کردن همین احساس راه‌ها و اتفاق‌ها برای رسیدن به هدف در اطراف شما مرحله به مرحله ظاهر خواهند شد.

نکته کلیدی در راه برنده شدن در قرعه‌کشی با قانون جذب

نکته‌ای کلیدی در این‌جا این است که شما نباید به‌خاطر برنده شدن در قرعه کشی و بخت‌آزمایی (lottery) وارد این میدان انرژی شوید. شما باید به‌خاطر خودش وارد آن شوید. زیرا زندگی درون این میدان جریان دارد. و وقتی کسی از شما می‌پرسد: “حالت چطور است؟” شما می‌گویید: “من عالی هستم چون به میدان انرژی خودم وصل هستم”. درحالی‌که برای کسی‌که خارج از این میدان است ممکن است حرف شما احمقانه به نظر برسد.

منبع: خود و خدا

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید