برای مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام چکار کنیم؟

برخی از کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام، بر اساس یکسری دلایل شخصی تمایل دارند تا عکس پروفایل خود در این پلتفرم از دید سایر کاربران یا حداقل برخی از آنان پنهان کنند. اپلیکیشن تلگرام در به‌روزرسانی جدید خود چنین امکانی را برای کاربرانش فراهم کرده است. در ادامه قصد داریم تا مراحل گام به گام آموزش مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام را در قالب تصاویری کاربردی ارائه دهیم.   آموزش مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام برای این منظور ابتدا باید تلگرام خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. در ادامه مراحل زیر را طی کنید: وارد تلگرام شده و…

مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام

برخی از کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام، بر اساس یکسری دلایل شخصی تمایل دارند تا عکس پروفایل خود در این پلتفرم از دید سایر کاربران یا حداقل برخی از آنان پنهان کنند. اپلیکیشن تلگرام در به‌روزرسانی جدید خود چنین امکانی را برای کاربرانش فراهم کرده است. در ادامه قصد داریم تا مراحل گام به گام آموزش مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام را در قالب تصاویری کاربردی ارائه دهیم.

 

آموزش مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام

برای این منظور ابتدا باید تلگرام خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. در ادامه مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تلگرام شده و در گوشه سمت چپ قسمت بالا آیکون ≡  را لمس کنید:

مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام

  • حال در لیست بازشده آیتم Settings را یافته و آن را لمس کنید:

پنهان کردن عکس پروفایل در تلگرام

  • در ادامه نیاز است تا از لیست موجود گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید:

روش مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام

  • در مرحله بعدی از لیست باز شده در بخش Privacy آیتم Profile Photo را یافته و آن را لمس کنید:

چگونگی مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام

  • در این مرحله مشابه تصویر زیر می‌توانید امکان مشاهده عکس پروفایل خودتان را به ترتیب برای «تمامی افراد عضو تلگرام، فقط مخاطبین خود و هیچ‌کس» فراهم کنید:

روش هیدن کردن عکس پروفایل در تلگرام

حال اگر مشکلی با دیده شدن عکس پروفایل‌تان ندارید، گزینه اول را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که قصد دارید تا مشاهده عکس پروفایل‌تان را تنها به مخاطبین خود محدود کنید، آیتم دوم را انتخاب کنید (این آیتم حالت پیش‌فرض نسخه جدید تلگرام است.) در نهایت،‌ اگر نمی‌خواهید هیچ‌کسی عکس پروفایل‌تان را مشاهده کند، آیتم سوم را انتخاب کنید.

  • با توجه به آن چه که مطرح شد،‌ اگر بخواهیم تا امکان مشاهده عکس پروفایل خود را تنها به مخاطبین‌مان محدود کنیم، خواهیم داشت:

روش پنهان کردن عکس پروفایل در تلگرام

همان‌طور که در تصویر فوق می‌بینید، با انتخاب گزینه دوم امکانات دیگری در اختیارمان قرار می‌گیرد. در واقع، با انتخاب گزینه دوم می‌توانیم یکسری افراد را از میان مخاطبین خود انتخاب کرده و امکان مشاهده عکس پروفایل‌مان را برای یک عده خاص محدود کنیم! برای این منظور به روش زیر عمل می‌کنیم:

  • از قسمت Add exceptions آیتم اول را لمس کنید:

راه مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام

  • در این مرحله از میان مخاطبین خود می‌توانید تنها افرادی را انتخاب کنید که نمی‌خواهید عکس پروفایل‌تان را ببینند:

شخصی کردن عکس پروفایل در تلگرام

  • همچنین با انتخاب آیتم دوم یا Always Allow می‌توانید امکان دیدن عکس پروفایل‌تان را تنها برای یکسری مخاطبین خاص خود فراهم کنید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله، به آموزش مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام به صورت گام به گام پرداختیم. با استفاده از این روش‌ می‌توانید به صورت دلخواه دسترسی به عکس پروفایل‌تان را در پلتفرم تلگرام برای همه افراد یا مخاطبین مورد نظر خود فراهم کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا به طور کلی اجازه دسترسی به تصویر پروفایل‌تان را برای تمامی کاربران محدود کنید. شما چه تجربیاتی در مورد مخفی کردن عکس پروفایل خود در تلگرام داشتید؟ تجربیات و نظرات خود را در این مورد با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

در پایان، برای آشنایی با راه‌های استفاده هر چه بهتر از پیام‌رسان تلگرام می‌توانید به مقالاتی مانند «کسب درآمد از تلگرام» مراجعه کنید. همچنین اگر می‌خواهید یک بیوی عالی برای اکانت تلگرام‌تان انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم مطلب «جملات زیبا برای بیوگرافی تلگرام» را از نظر بگذرانید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید