چگونه اینستاگرام را از حالت بیزینس خارج کنیم؟

یکی از چندین قابلیت شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام ساخت اکانت‌های بیزینسی است که امکان رصد کردن فعالیت‌های مخاطبین، بررسی میزان تأثیرگذاری پست‌های مربوطه و … را برای صاحبان مشاغل مختلف فراهم می‌آورد. با این حال ممکن است برخی افراد بنا به دلایل مختلفی تصمیم بگیرند تا اکانت اینستاگرام خود را از حالت بیزینس خارج کنند و پروفایلشان را به حالت شخصی در آورند. در همین راستا، در این مقاله قصد داریم تا با یکدیگر مرور کنیم که چگونه اینستاگرام را از حالت بیزینس خارج کنیم؟ پس در ادامه با آموزش روش تبدیل اکانت تجاری به یک اکانت شخصی، با ما…

خارج کردن اینستاگرام از حالت بیزینسخارج کردن اینستاگرام از حالت بیزینس

یکی از چندین قابلیت شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام ساخت اکانت‌های بیزینسی است که امکان رصد کردن فعالیت‌های مخاطبین، بررسی میزان تأثیرگذاری پست‌های مربوطه و … را برای صاحبان مشاغل مختلف فراهم می‌آورد. با این حال ممکن است برخی افراد بنا به دلایل مختلفی تصمیم بگیرند تا اکانت اینستاگرام خود را از حالت بیزینس خارج کنند و پروفایلشان را به حالت شخصی در آورند. در همین راستا، در این مقاله قصد داریم تا با یکدیگر مرور کنیم که چگونه اینستاگرام را از حالت بیزینس خارج کنیم؟

پس در ادامه با آموزش روش تبدیل اکانت تجاری به یک اکانت شخصی، با ما باشید.

 

آموزش گام به گام خارج کردن اینستاگرام از حالت بیزینس

برای آن که بتوانید اکانت بیزینسی خودتان را به یک پروفایل شخصی تبدیل کنید، نیاز است تا مراحل زیر را به صورت گام به گام طی کنید:

۱. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و از گوشه سمت راست به پروفایل شخصی خودتان بروید:

خارج کردن اینستاگرام از حالت بیزینس

۲. حال روی آیکون ≡ ضربه بزنید و از منوی باز شده آیتم Settings را لمس کنید:

تبدیل کردن اینستاگرام از حالت بیزینس به حالت شخصی

۳. در مرحله بعدی از آیتم‌های موجود، گزینه Account را انتخاب کنید:

آموزش خارج کردن اینستاگرام از حالت بیزینس

۴. در صفحه باز شده و در انتهای لیست لینک Switch to personal account را لمس کنید:

چگونگی خارج کردن اینستاگرام از حالت بیزینس

۵. در گام بعدی از شما پرسیده می‌شود که «آیا قصد بازگشت به اکانت شخصی خود را دارید؟» در این مرحله باید روی عبارت Switch Back ضربه بزنید:

روش خروج از حالت بیزینس

۶. با انجام این مراحل عبارتی مبنی بر «Switched to Personal Account» به صورت زیر برایتان نمایش داده خواهد شد:

خروج از حالت بیزینس در اینستاگرام

در واقع، مشاهده عبارت مذکور نشان‌دهنده موفقیت آمیز بودن فرآیند خارج کردن اینستاگرام از حالت بیزینس و تبدیل آن به یک اکانت شخصی است. حال برای آن که بتوانید دسترسی به اکانت خود را تنها به فالوورهای مورد تأیید خودتان محدود کنید، نیاز است تا پروفایل اینستاگرام‌تان را به اصطلاح پرایوت کنید. در ادامه مراحل مورد نیاز برای این منظور را آموزش می‌دهیم:

۱. از منوی ≡ وارد بخش Settings شده و روی آیتم Privacy ضربه بزنید:

خروج از حالت بیزینس در اینستاگرام

۲. در مرحله بعدی از لیست باز شده آیتم Account Privacy را لمس کنید:

آموزش تصویری خارج کردن اینستاگرام از حالت بیزینس

۳. حال به منظور پرایوت کردن اکانت خود کافی است تا گزینه Private account را فعال کنید:

راه خارج کردن اینستاگرام از حالت بیزینس

۴. در ادامه روی گزینه OK ضربه بزنید تا فرآیند تبدیل اکانت اینستاگرام‌تان به یک اکانت شخصی به پایان برسد.

شخصی کردن اکانت اینستاگرام

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا به سؤال «چگونه اینستاگرام را از حالت بیزینس خارج کنیم؟» پاسخ دهیم و ببینیم که چگونه می‌توانیم دسترسی به اکانت خود را به یکسری فالوورهای مورد تأیید خودمان محدود کنیم. نظر شما در مورد کاربردهای اکانت تجاری اینستاگرام چیست؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از قابلیت‌های اکانت‌های بیزینسی یا تبدیل این اکانت به یک اکانت شخصی را داشته‌اید؟ اگر مشکل، سؤال یا پیشنهادی در این زمینه دارید، آن را با ما و دیگر کاربران انگیزه در میان بگذارید.

در پایان، می‌توانید به منظور افزایش امنیت اکانت خود، به مطلب «برای بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام خود چکار کنیم؟» مراجعه کنید. همچنین با مطالعه مطالبی مانند بستن کامنت پست اینستاگرام، حذف اکانت اینستاگرام، رفع بلاک یک طرفه و دوطرفه در اینستاگرام و سایر مقالات مشابه می‌توانید با دیگر قابلیت‌های این شبکه اجتماعی آشنا شوید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید