لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل به ۴ روش آسان

در حقیقت اپراتورها قابلیت تمدید خودکار بسته اینترنت را برای کسانی قرار داده‌اند که می‌خواهند هیچ نگرانی بابت همراه داشتن اینترنت نداشته باشند؛ بعد از خرید بسته اینترنتی، پیامکی مبنی بر فعالسازی بسته اینترنتی و تمدید خودکار آن به شما ارسال خواهد شد. این قابلیت در حقیقت از شارژ حساب کاربری سیم‌کارت شما می‌کاهد تا بار دیگر، آخرین بسته اینترنتی را که خریداری کرده‌اید، برای شما تمدید کند. اما تعداد کمتری معتقدند که این موضوع باعث می‌شود تا کاربر همیشه خیالش از داشتن اینترنت راحت‌تر باشد! از این رو در این مطلب لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل را برایتان…

لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل به ۴ روش آسان

در حقیقت اپراتورها قابلیت تمدید خودکار بسته اینترنت را برای کسانی قرار داده‌اند که می‌خواهند هیچ نگرانی بابت همراه داشتن اینترنت نداشته باشند؛ بعد از خرید بسته اینترنتی، پیامکی مبنی بر فعالسازی بسته اینترنتی و تمدید خودکار آن به شما ارسال خواهد شد. این قابلیت در حقیقت از شارژ حساب کاربری سیم‌کارت شما می‌کاهد تا بار دیگر، آخرین بسته اینترنتی را که خریداری کرده‌اید، برای شما تمدید کند. اما تعداد کمتری معتقدند که این موضوع باعث می‌شود تا کاربر همیشه خیالش از داشتن اینترنت راحت‌تر باشد! از این رو در این مطلب لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل را برایتان شرح خواهیم داد.

 

لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل

روش اول: کد دستوری

اپراتور “ایرانسل”  برای خلاصی از مشکل بوجود آمده برای کاربران خود کد دستوری #۹*۵۵۵*۵* را معرفی نمود.کاربران باید در نظر داشته باشند که می توانند براحتی از طریق شماره های مذکور نتیجه لغو خودکار بسته اینترنت خود را از طریق پیامک دریافت نمایند.

در نظر داشته باشید که با شماره گیری کد دستوری ایرانسل ، تمامی بسته هایی که در لحظه روی خط شما فعال هستند به نمایش در خواهد آمد. برای لغو تمدید خودکار بسته های ایرانسل، می توانید هر بسته را که می خواهید دیگر به صورت خودکار تمدید نشود را انتخاب و به سادگی تمدید خودکار آن را حذف نمایید.

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

کاربران ایرانسل باید در نظر داشته باشند که در صورتی عدم دسترسی به کد مربوطه می توانند از طریق اپلیکیشن مای ایرانسل اقدام نمایند.به اینگونه که بعد از وارد شدن در اپلیکیشن مربوطه و ورود به به حساب و همچنین انتخاب فیلد بالای صفحه خرید، بسته افزایشی را مشاهده نمایند. بعد از آن می توانید براحتی بسته های اینترنتی موردنظر را انتخاب کرده و اقدام به لغو آن نمایید.

لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل

بیشتر بدانید: تنظیمات اینترنت ایرانسل چگونه انجام می‌شود؟

 

روش سوم: جلوگیری از تمدید اعتبار بسته اینترنت ایرانسل توسط تماس با پشتیبانی

برای قطع تمدید خودکار ایرانسل، می توانید از طریق تماس با پشتیبانی نیز اقدام کنید. برای اینکار،با ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط تماس بگیرید.

روش چهارم: قطع اینترنت خودکار ایرانسل با شارژ نکردن خط

آخرین راه برای حذف تمدید خودکار ایرانسل، شارژ نکردن اعتبار خود به اندازه نیاز است. زیرا برای تمدید بسته اینترنتی، از شارژ شما کم می شود. حالا که هزینه این تمدید را نداشته باشید، تمدید بسته لغو می شود. به همین راحتی!

 

سخن آخر

به کمک این چهار روش می‌توانید به‌راحتی قابلیت تمدید خودکار اینترنت ایرانسل را لغو و غیرفعال کنید. اگر روش دیگری برای لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل وجود دارد که در این مقاله ذکر نکرده‌ایم، حتما در پایین همین مطلب، با ما به ‌اشتراک بگذارید.

شما می توانید برای مشکل آهنگ پیشواز نیز، به مطلب «لغو آهنگ پیشواز ایرانسل به روش های مختلف» مراجعه کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید