نحوه فعال سازی سیم کارت رایتل (دائمی، اعتباری و هدیه)

همان‌طور که می‌دانید، خریداری سیم کارت پایان کار نیست و پس از تهیه آن لازم است که نسبت به فعال ‌سازی سیم کارت اقدام کنید تا بتوانید از امکانات آن بهره ببرید. در صورتی که از مشترکین رایتل هستید و قصد فعال سازی سیم کارت رایتل خود را دارید، با ما همراه باشید تا با روش فعال سازی سیم‌ کارت‌های دائمی و اعتباری رایتل آشنا شویم.   راهنمای فعال سازی سیم‌ کارت رایتل اگر سیم‌ کارت جدید خود را از طریق مراجعه به سایت رایتل خریداری کرده‌اید، در این صورت می‌توانید آن را با ارائه مدرک شناسایی و امضای فرم…

فعال سازی سیم کارت رایتل

همان‌طور که می‌دانید، خریداری سیم کارت پایان کار نیست و پس از تهیه آن لازم است که نسبت به فعال ‌سازی سیم کارت اقدام کنید تا بتوانید از امکانات آن بهره ببرید. در صورتی که از مشترکین رایتل هستید و قصد فعال سازی سیم کارت رایتل خود را دارید، با ما همراه باشید تا با روش فعال سازی سیم‌ کارت‌های دائمی و اعتباری رایتل آشنا شویم.

 

راهنمای فعال سازی سیم‌ کارت رایتل

اگر سیم‌ کارت جدید خود را از طریق مراجعه به سایت رایتل خریداری کرده‌اید، در این صورت می‌توانید آن را با ارائه مدرک شناسایی و امضای فرم مربوطه، از طریق پست تحویل بگیرید؛ اما چنانچه برای خریداری سیم‌ کارت به یکی از فروشگاه‌ها یا نمایندگی‌های رایتل مراجعه کرده‌اید، آن‌ها پس از خرید بلافاصله سیم‌کارت را به شما تحویل می‌دهند. خوشبختانه در هر دو روش نیازی به انجام اقدام خاصی جهت فعال کردن سیم کارت رایتل از سوی شما نیست و پس از خریداری، آن‌ها خودشان ارتباط شما را به خدمات تلفن همراه ارائه شده، برقرار می‌کنند؛ اما اگر سیم کارت خود را از منبع دیگری خریده‌اید، لازم است که به یکی از نمایندگی‌های معتبر رایتل مراجعه کنید و مشخصات خود را ارائه دهید تا سیم‌کارت شما به نام خودتان ثبت شود.

فعال سازی سیم کارت رایتل

در صورتی که قصد دارید سیم کارت رایتل خود را ۴G کنید، در ادامه راهنمای فعال‌ سازی قابلیت ۴G بیان شده است.

 

راهنمای فعال سازی قابلیت ۴G سیم‌ کارت رایتل

خوشبختانه فعال کردن قابلیت ۴G سیم‌ کارت رایتل بسیار راحت‌تر از سایر اپراتورهای فعال در کشور است. در صورتی قصد بهره‌مند شدن از مزایای اینترنت ۴G با یک سیم‌ کارت رایتل را دارید، فقط باید در محلی که تحت پوشش ۴G است، به قسمت تنظیمات گوشی همراه خود بروید و سپس گزینه ۴G/LTE را فعال کنید. بدین ترتیب به راحتی و بدون پرداختن هیچ گونه هزینه اضافی می‌توانید از مزایای اینترنت ۴G برخوردار شوید.

 

فعال سازی سیم کارت رایتل

راهنمای فعال سازی سیم‌ کارت هدیه رایتل

همه افراد می‌توانند با خریداری کردن سیم‌ کارت اعتباری یا دائمی رایتل، یک عدد سیم‌ کارت رایتل دیگر نیز به عنوان هدیه دریافت کنند. به منظور دریافت سیم‌ کارت هدیه فقط کافی است یک پیامک حاوی کد هدیه را دریافت کنید. در واقع این پیامک پس از گذشت ۷۲ ساعت از اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده برای شما فرستاده می‌شود. پس از دریافت این کد به مدت ۳۰ روز زمان دارید که به صفحه ثبت‌نام و خرید سیم‌ کارت رایتل مراجعه کنید و با استفاده از کد هدیه خود، یک عدد سیم‌کارت اعتباری را به صورت کاملاً رایگان و بدون پرداخت هزینه به نام خود یا فرد دیگری ثبت کنید.

 

سخن آخر

همان‌طور که مشاهده کردید، برای فعال سازی سیم‌ کارت رایتل چه از نوع دائمی یا اعتباری و چه دیتا نیاز به هیچ کار خاصی نیست و تنها ثبت نام سیم کارت‌های رایتل به منزله فعال سازی آن‌ها است. البته برای ثبت نام و خرید سیم‌ کارت رایتل می‌توانید از سه راه مراجعه به وب‌سایت رایتل، مراجعه فروشگاه‌های رایتل یا مراجعه به نمایندگان فروش و خدمات استفاده کنید. همچنین در هنگام خرید به مدارک خود یعنی کارت ملی، شناسنامه جدید دارای کد ملی یا گذرنامه نیاز پیدا خواهید کرد. حتما شما هم پس از خرید سیمکارت به دنبال فعال‌سازی اینترنت آن هستید. به این منظور لازم است با فرآیند تنظیمات اینترنت رایتل نیز آشنا باشید. شما می‌توانید دیدگاه‌ها و سوالات خود درباره فعل سازی سیم کارت رایتل را با ما در میان و دیگر مخاطبان انگیزه به اشتراک بگذارید.

  • سلام من سیم کارت از رایتل خریدم الان ۱ هفته است میگن سایت مشکل داره و میگن کد فعال سازیش اومده اما فعال نشد کد واسه فزوشنده اومده بار ها این اتفاق افتاده

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید