روش‌ های لغو آهنگ پیشواز همراه اول

شاید برایتان پیش آمده باشد که ندانید چگونه می‌توان آهنگ پیشوازی که برایتان فعال است را لغو کنید. گاها دیده شده است که شرکت همراه اول بدون اطلاع مشترکان خود، سرویس آوای انتظار را برای آن‌ها فعال کرده و این موضوع انتقاد بسیاری از مشترکان این شرکت مخابراتی را به همراه داشته است. حتی ممکن است خودتان آهنگ پیشواز را برای خط تلفن همراه اول خود فعال کرده باشید اما در حال حاضر قصد دارید آن را غیر فعال کنید. در این مطلب انواع روش‌ها برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول و همچنین نحوه فعالسازی دوباره آن آموزش داده شده…

لغو آهنگ پیشواز همراه اول

شاید برایتان پیش آمده باشد که ندانید چگونه می‌توان آهنگ پیشوازی که برایتان فعال است را لغو کنید. گاها دیده شده است که شرکت همراه اول بدون اطلاع مشترکان خود، سرویس آوای انتظار را برای آن‌ها فعال کرده و این موضوع انتقاد بسیاری از مشترکان این شرکت مخابراتی را به همراه داشته است. حتی ممکن است خودتان آهنگ پیشواز را برای خط تلفن همراه اول خود فعال کرده باشید اما در حال حاضر قصد دارید آن را غیر فعال کنید. در این مطلب انواع روش‌ها برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول و همچنین نحوه فعالسازی دوباره آن آموزش داده شده است.

 

روش‌های لغو آهنگ پیشواز همراه اول

۱- با کمک کد دستوری

شاید محبوبترین راه برای لغو آهنگ پیشواز، استفاده از کد دستوری (USSD) باشد. با شماره گیری کد دستوری #۲۲۳*۱۰*، می‌توانید آهنگ انتظار همراه اول را لغو کنید.

لغو آهنگ پیشواز همراه اول با کد دستوری
کد دستوری لغو آهنگ پیشواز همراه اول

۲- لغو آهنگ انتظار همراه اول با پیامک

اگر می‌خواهید آهنگ انتظار همراه اول را با استفاده از پیام کوتاه لغو کنید، این کار به راحتی امکان‌پذیر است. به این منظور تنها کافی است عدد ۵ را به شماره ۸۹۸۹ پیامک کنید.

۳- استفاده از با تلفن گویا

برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول با کمک تلفن گویا ابتدا باید با شماره تلفن گویای ۹۹۹۰ تماس بگیرید. جالب است بدانید که هزینه مکالمه با این شماره تلفن، کاملا رایگان است. سپس عدد ۲ (منو سرویس‌های ویژه)، دوباره ۲ (دریافت سرویس‌ها)، به‌طور مجدد ۲ (منو غیر فعال سازی سرویس) و نهایتا ۲ (غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار) را از روی صفحه کلید شماره گیر تلفن همراهتان بگیرید. به این وسیله آهنگ پیشواز همراه اول برای شما غیرفعال می‌شود.

روش فعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول

برای تمامی سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول، امکان فعالسازی آوای انتظار وجود دارد. برای فعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول می‌توانید از یکی از سه روش زیر استفاده کنید.

  • روش اول استفاده از پیامک (SMS): ارسال کد آوای انتظار مورد نظر به شماره ۸۹۸۹
  • روش دوم استفاده از شماره تلفن گویا: این تماس کاملا رایگان است. در این روش از طریق گوشی تلفن همراه خود با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید. سپس به ترتیب مراحل زیر را طی کنید:
  • فشردن کلید ۲، سپس ۲، سپس ۱، سپس ۲، سپس ۲، سپس ۱ و در نهایت وارد کردن کد آوای انتظار مورد نظر و فشردن کلید مربع

 

  • روش سوم استفاده از کدهای دستوری (USSD): در این روش به سادگی دستور زیر را شماره گیری و ارسال فرمایید:

# کد آهنگ *۲۲۱*۱۰*

هزینه فعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول

هزینه فعالسازی این سرویس در حال حاضر (زمان نگارش این مطلب) برابر با ۳،۰۰۰ ریال است و به مدت ۳۰ روز اعتبار دارد. همچنین هزینه تغییر آوای انتظار تا ۱۵ روز پس از فعالسازی سرویس رایگان است و در صورت تغییر آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترک مبلغ ۳،۰۰۰ ریال کسر شده و دوره عضویت نیز تجدید خواهد شد.

در جدول زیر دیگر گزینه‌هایی که با ارسال پیامک به شماره ۸۹۸۹ می‌توانید از آن بهره‌مند شوید را مشاهده می‌کنید:

امکانات ارسال پیامک
مشاهده آواهای رایگان ارسال عدد ۲ به ۸۹۸۹
مشاهده ۵ آوای برتر ارسال عدد ۳ به ۸۹۸۹
مشاهده ۵ آوای جدید ارسال عدد ۴ به ۸۹۸۹
مشاهده ۵ آوای منتخب هفته ارسال عدد ۶ به ۸۹۸۹

 

سخن آخر

برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول ۳ روش وجود دارد که در این مقاله مرور کردیم. همچنین با روش فعالسازی آن نیز آشنا شدید. اگر از سیم کارت‌های شرکت ایرانسل یا رایتل نیز استفاده می‌کنید، می‌توانید روش لغو آهنگ پیشواز ایرانسل و نحوه لغو و فعالسازی آهنگ پیشواز رایتل را نیز در انگیزه بخوانید. سوالات، تجربیات و نظرات خود درباره آهنگ پیشواز و لغو آن را با ما در میان بگذارید.

 

[accordions title=”پاسخ به سوالات متدوال”]
[accordion title=”کد دستوری لغو آهنگ پیشواز همراه اول چیست؟” load=”hide”]با شماره گیری کد دستوری #۲۲۳*۱۰*، می‌توانید آهنگ انتظار همراه اول را لغو کنید.[/accordion]
[accordion title=”چگونه با پیامک آهنگ انتظار همراه اول را غیرفعال کنیم؟” load=”hide”]اگر می‌خواهید آهنگ انتظار همراه اول را با استفاده از پیام کوتاه لغو کنید، این کار به راحتی امکان‌پذیر است. به این منظور تنها کافی است عدد ۵ را به شماره ۸۹۸۹ پیامک کنید.[/accordion]
[accordion title=”چگونه با تلفن گویا آهنگ پیشواز همراه اول را لغو کنیم؟” load=”hide”]برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول با کمک تلفن گویا باید با شماره تلفن گویای ۹۹۹۰ تماس بگیرید. جالب است بدانید که هزینه مکالمه با این شماره تلفن، کاملا رایگان است.[/accordion]
[/accordions]

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید