چگونه با کم محلی به مردان توجه آنان را جلب کنیم؟

آیا می‌دانید چگونه می‌توانید توجه مرد مورد علاقه‌تان را به خودتان جلب کنید؟ به طور کلی، توجه بیش از حد به یک فرد موجب می‌شود تا او از توجه، تلاش برای جلب نظر و محبت به شما دست بکشد! بنابراین برای جلب توجه فرد مورد نظرتان بهتر است گاهی به او کم محلی کنید. در همین راستا، در این مقاله قصد داریم تا راه‌های کم محلی به مردان برای جلب نظر آنان را بررسی کنیم تا ببینیم چگونه می‌توان با کمی بی‌توجهی به آنان، توجه‌شان را به سمت خود جلب کنیم.   8 روش برای کم محلی به مردان ۱.…

کم محلی به مردان

آیا می‌دانید چگونه می‌توانید توجه مرد مورد علاقه‌تان را به خودتان جلب کنید؟ به طور کلی، توجه بیش از حد به یک فرد موجب می‌شود تا او از توجه، تلاش برای جلب نظر و محبت به شما دست بکشد! بنابراین برای جلب توجه فرد مورد نظرتان بهتر است گاهی به او کم محلی کنید. در همین راستا، در این مقاله قصد داریم تا راه‌های کم محلی به مردان برای جلب نظر آنان را بررسی کنیم تا ببینیم چگونه می‌توان با کمی بی‌توجهی به آنان، توجه‌شان را به سمت خود جلب کنیم.

 

۸ روش برای کم محلی به مردان

۱. اجتناب از برقراری ارتباط مداوم

اگر همواره به مردی پیام دهید، با او تماس بگیرید و همیشه در دسترس باشید، چنین مردی دیگر لزومی برای تلاش به منظور حفظ توجه‌تان نخواهد دید و چه بسا به سمت افراد دیگر کشیده شود! بنابراین برای جلب توجه مرد مورد علاقه خود، سعی کنید تا از تماس گرفتن با او، پیام دادن و … به میزان بیش از حد معمول دوری کنید. در واقع، چنین روشی موجب می‌شود تا فرد مورد نظر بیشتر در موردتان کنجکاو بوده و در طول روز همواره به فکرتان باشد.

در نتیجه، یکی از راه‌های کم محلی به مردان برای جلب توجه آنان این است که از ارسال پیام‌های مداوم دوری کنید و سعی کنید تا در بیشتر مواقع طرف مقابل آغازکننده برقراری روابط باشد. در این صورت ارزش بیشتری برای او خواهید داشت و برای جلب توجه و محبتتان تلاش می‌کند.

کم محلی به مردان

۲. نادیده گرفتن از جمله روش‌ های کم محلی به مردان

برای جذب مردان بهتر است گاهی اوقات او را نادیده بگیرید. برای مثال، از حضور در کنار او، همواره صحبت کردن یا پیام دادن به او دوری کنید، از حضور در مکان‌های مورد علاقه‌اش بپرهیزید یا در هنگام نهار از نشستن در کنار او اجتناب کنید. در این صورت فرد مورد نظرتان متوجه می‌شود که برای خود ارزش قائل هستید و نمی‌خواهید همیشه به او بچسبید! بدین ترتیب برای جلب توجه‌تان تلاش می‌کند.

همچنین برای اینکه یک مرد همواره برای دیدن‌تان اشتیاق داشته باشد، بهتر است فاصله‌های زمانی مابین ملاقات‌های خود را بیشتر کنید. به عبارتی، دیر به دیر به دیدارش بروید. در نتیجه، گاهی اوقات از مرد مورد علاقه‌تان دوری کنید یا برخی مواقع نادیده‌اش بگیرید. در چنین شرایطی، او تمام تلاش خود را برای جلب محبت و توجه‌تان به کار می‌گیرد.

کم محلی و نادیده گرفتن مردان

۳. تلاش برای سخت به دست آمدن!

یکی از مهم‌ترین نکات در کم محلی به مردان برای جلب توجه آن‌ها این است که سعی کنید تا سخت به دست بیایید! برای مثال، بلافاصله به پیام‌هایش جواب ندهید، گاهی درخواست ملاقات‌های او را رد کنید یا سؤالاتش در مورد کارهای روزانه‌تان را به صورت مبهم پاسخ دهید. به بیان ساده‌تر، کاری کنید تا برای به دست آوردتان تلاش کند. به طور معمول، مردان علاقه زیادی به تلاش برای به دست آوردن فرد مورد نظر خود دارند. بنابراین اگر چنین اجازه‌ای به او بدهید، می‌توانید توجه و محبتش را جلب کنید. به علاوه، در این صورت به او ثابت می‌کنید که فردی ارزشمند هستید و به خودتان اهمیت می‌دهید. از سوی دیگر مرد مورد نظرتان هم متوجه این ارزش شما خواهد شد.

پس برای آن که مردی برایتان ارزش و احترام قائل بوده و همواره برای به دست آوردن‌تان تلاش کند، سعی کنید تا تمام زمان خود را به او اختصاص ندهید و گاهی اجازه دهید تا برای جلب توجه‌تان تلاش کند.

جذب کردن مردان به خود

۴. دوری از پیشرو بودن در رابطه

به طور معمول، مردان به کنترل کردن روابط و در دست گرفتن رشته امور علاقه دارند. بنابراین اگر می‌خواهید که مرد مورد علاقه‌تان به شما توجه کند، سعی کنید تا حداقل برای مدتی و در بیشتر مواقع او آغاز کننده امور باشد. برای مثال، در مکالمه‌های روزانه صبر کنید تا او با شما تماس بگیرد یا در ارسال پیام همواره سعی کنید تا ابتدا طرف مقابل‌تان آغازکننده باشد. همچنین در قرارهای ملاقات صبر کنید تا او پیشنهاد بیرون رفتن را مطرح کند.

در واقع، انجام این روش می‌تواند به شما کمک کند تا توجه فرد مورد نظرتان را جلب کنید. به بیان دیگر، نتیجه کم محلی به مردان به این روش موجب می‌شود تا آن‌ها توجه و تمرکز بیشتری بر فرد مورد علاقه خود داشته باشند.

روش های کم محلی به مردان

۵. غیر قابل پیش بینی و منعطف باشید!

همان‌طور که اشاره شد، برای جلب توجه و محبت مردان بهتر است تا کاری کنید که برای به دست آوردن‌تان تلاش کنند. با این حال، سرسختی بیش از حد، پاسخ ندادن به پیام‌های فرد مقابل، رد کردن درخواست‌هایش و به طور کلی کم محلی بیش از حد ممکن است نتایج معکوس به همراه داشته باشد! بنابراین بهتر است تا ضمن کم محلی کردن به مردان، تا حدودی در رفتارها و برخورد خود انعطاف داشته باشید.

پس گاهی اوقات می‌توانید خیلی سریع به پیام‌های طرف مقابل پاسخ دهید، برخی پیام‌هایش را نادیده بگیرید، برخی درخواست‌های ملاقات را قبول کرده و بعضی از آن‌ها را رد کنید. در این صورت برای مرد مقابل‌تان اسرارآمیز خواهید بود. به علاوه، چنین رفتاری موجب می‌شود تا برقراری ارتباط با شما برای مرد مورد نظرتان جالب بوده و تلاش کند تا بیشتر شما را بشناسد و توجه بیشتری از سمت‌تان دریافت کند.

کم محلی به مردان با کم کردن سرسختی خود

۶. گذراندن زمان با او

بدیهی است که جلب توجه یک مرد بدون گذراندن زمان و توجه به او امکان پذیر نیست. بنابراین برای بهبود روابط خود بهتر است تا کمی به طرف مقابل توجه کرده،‌ برای او زمان بگذارید و در کنارش باشید. برای مثال، می‌توانید در سفرها یا ملاقات‌های گروهی با او زمان بگذرانید. در واقع،‌ چنین روشی موجب می‌شود تا ضمن رعایت اعتدال در توجه کردن به مرد مورد علاقه‌تان زمانی را به او اختصاص دهید. به عنوان یک مثال دیگر، می‌توانید با پیشروی بیشتر، روابط قرار ملاقات‌های دونفره تعیین کرده و به رستوران یا سایر مکان‌های مورد نظر خود بروید. در این صورت فرصتی فراهم می‌کنید تا ضمن شناخت بیشتر یکدیگر، علاقه طرف مقابل‌تان بیشتر شده و توجه و محبت بیشتری به شما داشته باشد.

وقت گذرانی با مرد مورد علاقه

۷. تغییر ندادن خود به خاطر طرف مقابل

هرگز سعی نکنید تا برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌تان تغییری در شخصیت یا رفتارهای خود بدهید. به عبارت دیگر، برای جلب توجه او لزومی ندارد که به شخصیتی جدید مبدل شوید. در واقع، اگر فردی رفتار یا شخصیتتان را دوست نداشته باشد، هیچ دلیلی برای ادامه روابط وجود نخواهد داشت!

بنابراین به یاد داشته باشید که به خاطر هیچ فردی شخصیت خود را تغییر ندهید و سعی نکنید که به فردی دیگر تبدیل شوید. به طور کلی، می‌توان گفت که از دیگر نکات جلب توجه مردان این است که از تلاش برای تبدیل شدن به فردی دیگر دست بردارید؛ چرا که اگر قرار است رابطه‌ای با ثبات با فرد مورد نظرتان داشته باشید، باید بتوانید به خودتان احترام گذاشته، شخصیت و ویژگی‌های رفتاری‌تان را حفظ کنید. به علاوه، اگر در برخوردها و روابطتان خود واقعی‌تان را نشان دهید، احتمال جلب نظر طرف مقابل به مراتب بیشتر خواهد بود!

 خودتان باشید

۸. کم محلی به مردان با اختصاص زمان به دوستان!

از جمله دیگر راهکارهای کم محلی به مردان این است که خودتان را سرگرم امور روزانه‌تان کنید، با دوستانتان زمان بگذرانید و بیرون بروید. به بیان ساده‌تر، خودتان را وقف مرد مورد علاقه‌تان نکنید! در چنین شرایطی، فرد مقابل برای جلب توجه‌تان تلاش می‌کند تا زمانی را به گذراندن وقت با شما اختصاص داده و بیشتر در کنارتان حضور داشته باشد.

چگونه به مردان کم محلی کنیم

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی تاثیر کم محلی به مردان و نتایج آن پرداختیم تا ببینیم چگونه می‌توان با کم محلی به آنان توجه‌شان را جلب کرد. بنابراین با توجه به نکات مطرح‌شده در این مطلب می‌توانید ضمن حفظ روابط خود، توجه و محبت بیشتری از مرد مورد علاقه‌تان دریافت کنید. نظر شما در مورد راهکارهای جلب توجه مردان چیست؟ اگر روش‌های دیگر مد نظر دارید، آن را با ما و سایر کاربران انگیزه در میان بگذارید.

در پایان، برای آگاهی از نکات ضروری به منظور جلب محبت مردان، خواندن مطالب «خصوصیات زنانی که مردان عاشقشان می‌شوند» و « آیا کلماتی که مردان دوست دارند بشنوند را می شناسید؟» را به شما توصیه می‌کنیم.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید