۵ نمونه متن نامه خداحافظی رسمی و اداری کوتاه و زیبا

هر شخصی در هر موقعیت اجتماعی هم که باشد گاهی در شرایط خداحافظی از دوستان خود قرار می گیرد. در این هنگام لازم است به صورتی زیبا و دلنشین از آنان خداحافظی کند که یکی از این روش ها نوشتن متن نامه خداحافظی است. حال وقتی شما برای انتقالی، بازنشستگی و یا استعفا آماده می شوید، شایسته است با نوشتن یک نامه خداحافظی رسمی این کار را انجام دهید؛ برای راهنمایی شما، در ادامه چند نمونه متن نامه خداحافظی رسمی را ارائه داده ایم؛ با ما همراه باشید. نمونه متن نامه خداحافظی رسمی ۱. نمونه متن نامه خداحافظی رسمی از…

هر شخصی در هر موقعیت اجتماعی هم که باشد گاهی در شرایط خداحافظی از دوستان خود قرار می گیرد. در این هنگام لازم است به صورتی زیبا و دلنشین از آنان خداحافظی کند که یکی از این روش ها نوشتن متن نامه خداحافظی است. حال وقتی شما برای انتقالی، بازنشستگی و یا استعفا آماده می شوید، شایسته است با نوشتن یک نامه خداحافظی رسمی این کار را انجام دهید؛ برای راهنمایی شما، در ادامه چند نمونه متن نامه خداحافظی رسمی را ارائه داده ایم؛ با ما همراه باشید.

نمونه متن نامه خداحافظی رسمی

۱. نمونه متن نامه خداحافظی رسمی از همکاران

بنام یگانه هستی بخش
آری هر آمدی، رفتی در پیش دارد…
سلام بر  همکاران گرامی
به شمایی که همواره عزمتان در کار جزم بود و دلتان پر از امید و مهربانی و دستهایتان در کار و گامهایتان در حرکت.

راهتان پرنشاط و پر از سرزندگی باد.
به امید آنکه در این سالها هرآنچه که از قصورم یا غیر آن از من بر دل ، سنگین نگاشتید
بروبید و به دریایی دلهاتان ببخشاید.
آری بعلت بازنشستگی  یا استعفا یا انتقال به ناچار و با اکراه شما را ترک خواهم گفت ولی قلبم در اینجا ، آری در همینجا و با شما خواهد بود.
همگی شما عزیزان را به خداوند بزرگ و متعال می سپارم و آرزوی شادکامی و بهروزی تمامی تان را از خداوند منان دارم.
امید که در کارهایتان، موفقیت رفیق راهتان باشد و نتیجه همدلی و اتحاد در برابر مشکلات به کامتان.
ارادتمند و آرزومند آرزوهای نیکتان هستم
عاجزانه تقاضای حلالیت از فرد فردتان را دارم
با تشکر ………………………..

۲. نمونه متن خداحافظی برای خداحافظی رسمی برای ترک محل کار

بنام خداوند بخشنده مهربان

سلام به همه دوستان و همکاران گرامی

خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی سپری کنم ، به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی ،اخلاقی ،علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است . ضمن عرض سپاس و قدر دانی از الطاف شما دوستان و همکاران گرامی از خداوند متعال نعمات بی کران و استمداد و وپشتیبانی برای شما عزیزان آرزومندم . با توجه به انتقال / استعفا / بازشستگی اینجانب از تاریخ …………..در خدمت شما عزیزان نخواهم بود. با امید به اینکه از صمیم قلب قصور اینجانب را بخشیده و این حقیر را حلال فرمایید ، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم .

با سپاس
کارمند انتقالی / مستعفی / بازنشسته
تاریخ ….

۳. نمونه متن نامه خداحافظی رسمی برای بازنشستگی

پیشگاه دوستان عزیز
دوستان و همکاران گرامی خداوند بلندمرتبه بر بنده منت نهاد تا در واپسین لحظات خدمت، مراتب تشکر را از شما بجا بیاورم. در ثانیه ثانیه لحظاتی که با شما داشتم، چیزی در وجود پربرکتتان حس کردم که نشان از اصالت فکر و کردار نیک داشته است. در حال حاضر که مشغول نگاشتن این متن هستم حسی نهان و بغضی غریب مرا در برگرفته است، از لطف بی کران شما همین بس که لبخند و دعای خیرتان بدرقه راه این حقیر باشد.
با احترام مجدد

نمونه متن نامه خداحافظی رسمی و اداری

۴.  نمونه متن نامه خداحافظی کوتاه برای استعفا

به نام آنکه هستی از او جان گرفت
دوستان نازنین بی شک بی ریایی موهبتی است گرانبها و دری است نایاب که من آن را در دیدگان همه شما عزیزان دریافتم و بسیار از آن آموختم. چند صباحی است که به دلیل کسالت قصد استعفا/ ترک محل کار را داشتم، اما با هر بار فکر کردن به دوری از شما عزیزان مانعی برای انجام این عمل می‌دیدم. بر خود وظیفه دانستم که قبل از عظیمت از شما عزیزان حلالیت بطلبم تا کور سوی امیدی باشد در غم فراقتان.
به امید دیدار

۵. نمونه متن نامه خداحافظی رسمی به علت انتقالی

دوستان و همکاران گرامی

هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید در پیش بودن سلامی نو باشد.
اکنون که قرعه برای خدمت در سنگری دیگر برای اینجانب فراهم گردیده است، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی کلیه همکاران قدیمی و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .
با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است،کلیه دوستان و همکاران صمیمی ام را ، به خدا می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت ، بر من ببخشایند .
در سایه عنایات امام عصر (عج)، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان را دارم .

به امید دیدارتان
و من ا… التوفیق
فلانی

 

سخن آخر

امیدواریم توانسته باشید با تغییر در متن های این مطلب، نامه خداحافظی  دلخواه خود را بنویسید. شما می توانید در این راستا از مطلب «۱۴ متن خداحافظی از دوستان و همکاران و طلب حلالیت متنوع» نیز در انگیزه دیدن بفرمایید. لطفا نظرات و انتقادات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید