معنی انواع ایموجی قلب (هر رنگ ایموجی قلب نشانه چیست؟)

امروزه در مکالمات انسان‌ها کلمات تنها پاسخگوی تمامی نیازها نیستند؛ خوشبختانه یا متاسفانه از سال ۱۹۹۹ شاهد حضور ایموجی ها یا همان شکلک ها و استیکرها در میان ابزار های گفتگو و در میان کاراکترهای کاربران هستیم. حتما برای شما هم جالب است که معنی دقیق ایموجی ها را بدانید؛ در این مطلب با معنی انواع ایموجی قلب با شما هستیم.   معنی انواع ایموجی قلب ۱. معنی ایموجی قلب قرمز معنی استیکر قلب قرمز: موجی قلب قرمز نماد کلاسیک عشق است، اما از آن می‌توان برای ابراز محبت، دوستی و صمیمیت نیز استفاده کرد. ۲. معنی قلب سفید در چت شکلک…

معنی انواع ایموجی قلب (هر رنگ استیکر قلب نشانه چیست؟)

امروزه در مکالمات انسان‌ها کلمات تنها پاسخگوی تمامی نیازها نیستند؛ خوشبختانه یا متاسفانه از سال ۱۹۹۹ شاهد حضور ایموجی ها یا همان شکلک ها و استیکرها در میان ابزار های گفتگو و در میان کاراکترهای کاربران هستیم. حتما برای شما هم جالب است که معنی دقیق ایموجی ها را بدانید؛ در این مطلب با معنی انواع ایموجی قلب با شما هستیم.

 

معنی انواع ایموجی قلب

۱. معنی ایموجی قلب قرمز

معنی استیکر قلب قرمز: موجی قلب قرمز نماد کلاسیک عشق است، اما از آن می‌توان برای ابراز محبت، دوستی و صمیمیت نیز استفاده کرد.

۲. معنی قلب سفید در چت

شکلک قلب سفید با قلب سیاه در تضاد است. این ایموجی، مخفف عدم تجرد، معصومیت، ازدواج، بکارت، برف و در برخی فرهنگ‌ها حتی مرگ است.

۳. معنی ایموجی قلب قهوه ای

شکلک قلب قهوه‌ای شبیه به یک تکه شکلات است. این رنگ همچنین می‌تواند نمادی از علاقه به قهوه باشد. به علاوه ممکن است با استفاده از این شکلک بخواهد علاقه به رنگ پوست‌های تیره‌تر را نیز نشان دهید.

۴. معنی ایموجی چشم قلبی

ایموجی چشم قلبی (Heart Eyes Emoji) در بیشتر اوقات یک مفهوم عاشقانه قوی را در بر می گیرد. این چهره خندان با چشم های قلب شکل در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار استفاده شد. گاهی و در برخی منابع از آن به عنوان ایموجی عشق نیز یاد شده است.

۵. معنی ایموجی زرد

معنی اموجی  قلب زرد یا قلب طلایی نشان دادن خلوص قلب است. از آن می‌توان برای ابراز وفاداری و دوستی استفاده کرد و نه ابراز عشق!

۶. معنی ایموجی سبز

این اموجی  اغلب در روز سنت پاتریک ایرلند استفاده می‌شود (روز سنت پاتریک ایرلند یکی از روز های عید ایرلندی‌هاست که در این روز مردم لباس‌های سبز رنگ به تن می‌کنند). از اموجی قلب سبز می‌توان برای موارد مربوط به طبیعت، مثلاً عشق به طبیعت، نیز استفاده کرد.

۷. معنی ایموجی نارنجی

اموجی قلب نارنجی  نیز از لحاظ آن که قلب است می‌تواند سمبل مهر و دوستی و عشق باشد، اما نارنجی بودن آن به این معنی است که شما نمی‌خواهید یک رابطه‎‌ی عاشقانه‌ی خالص داشته باشید بلکه صرفاً می‌خواهید دو دوست باشید. در واقع می‌توان گفت که با ارسال اموجی قلب نارنجی می‌توان ابراز محبت از نوع دوستی کرد و نه از نوع عشق.

۸. معنی اموجی قلب روبان‌دار

ایموجی یک قلب با یک روبان رنگارنگ در اطراف آن، نشان دهنده این است که قلب‌تان را به عنوان هدیه به شخصی دهید. عموماً نشان می‌دهد که شخص آنقدر با کسی یا چیزی دلگرم است که قلب خود را به او هدیه داده است. ایموجی قلب با روبان می‌تواند به معنای “شما عشق من هستید! ” باشد.

۹. معنی ایموجی بنفش

اموجی قلب بنفش به نوعی نماد عشق غم‌خوارانه است. از آن می‌توان عمدتاً برای انتقال عشق پدری و یا مادری به فرزند استفاده کرد. البته در ایالات متحده از آن در مدال سربازان مجروح ارتش استفاده می‌شود.

معنی قلب های تلگرام

۱۰. معنی ایموجی آبی

در ایران، طرفداران پرسپولیس از اموجی قلب قرمز و طرفداران استقلال از اموجی قلب آبی استفاده می‌کنند. اما در کل اموجی  قلب آبی بیانگر وفاداری و دوستی است، هر چند از آن به عنوان نماد روز جهانی آگاهی از اوتیسم (یک نوع بیماری) نیز استفاده می‌شود.

۱۱. معنی ایموجی سیاه

معنی اموجی قلب سیاه عمدتاً ابراز تأسف غم‌آلود است. از آن عمدتاً برای ابراز تسلیت استفاده می‌شود. البته گاه می‌تواند دلالت بر نیمه‌ی تاریک روح داشته باشد.

۱۲. معنی اموجی دو قلب

اموجی قلب بعدی اموجی دو قلب یا two hearts است. دو قلب در کنار هم که توسط یک مدار چرخشی به یکدیگر ارتباط پیدا کرده اند. مفهوم این اموجی عشق در هوای همدیگر است یا به عبارتی عشق در سایه و کنار یکدیگر می‌باشد.

۱۳. معنی ایموجی لبخند با ۳ قلب

اگر از معنی دقیق اموجی تازه وارد یا لبخند با ۳ قلب بپرسید باید بگوییم معنی اموجی تنها به حال خوب و اوضاع احوال عشقی به جا مربوط می شود! راستش را بخواهید حافظ هم در همین رابطه شعری دارد که گویای معنی دقیق اموجی مذکور است! “گل در بر و می در کف و معشوق به کام است! ”

۱۴. معنی ایموجی قلب علامت تعجبی

به نظر شما معنی دقیق این اموجی چیست؟ خیلی ها در دیدگاه ها راجع به معنی این اموجی از ما پرسیده بودند! این اموجی به معنای دلتنگی است و وقتی عطر عشق در هوا پراکنده شده و معشوق در در محل نیست! کاربرد دارد!

۱۵. معنی ایموجی اموجی قلب تیر خورده

ایموجی قلب تیر خورده، نمادی از احساس مجروحیت عاطفی و معمولاً از عشق است. تیر سمبلی از کیوپید، خدای عشق شهوانی اساطیری است. او به عنوان یک جوان لاغر یا یک پسر بالدار چاق نشان داده شده است که یک کمان و پیکان دارد. طبق افسانه‌ها، هر کسی که به وسیله پیکان کیوپید به قلبش شلیک شود، پر از میل غیرقابل کنترل برای کسی است که هنگام تیر خوردن به آن خیره شده باشد.

۱۶. معنی ایموجی قلب روبان دار

معنی اموجی قلب روبان‌دار کادو دادن قلب است. از آن عمدتاً برای روز ولنتاین استفاده می‌شود.

۱۷. معنای ایموجی قلب چشمک زن

ایموجی قلب چشمک زن، به طور متنوعی عشق و محبت را با لحنی شاد، بازیگوش یا شیرین نشان می‌دهد. اگرچه درخشان بودن این قلب، احساس عشق و شادی فرازمینی را نشان می‌دهد، می‌تواند احساس آرامش روی زمین و امواج مثبت و حسن نیت برای همه‌ی انسان‌ها باشد.

۱۸. معنای ایموجی قلب شکسته

از یک عاشق دل‌شکسته چه برمی آید؟ مطمئناً یک چیز! ارسال ایموجی قلب شکسته برای معشوق! در رسانه‌های اجتماعی، از این ایموجی برای ابراز اندوه پس از دل شکستگی، از دست دادن یا سایر مشکلات استفاده می‌شود. اگرچه این ایموجی اغلب صادقانه است، اما لحن آن نیز می‌تواند بازیگوش‌ باشد، چرا که نشان‌دهنده‌ی اغراق آمیز یک سرخوردگی، کمبود یا خرد شدن است.

 

سخن آخر

در دوره عصر دیجیتال هر چه جلوتر می رویم با ابداعات و به وجود آمدن پدیده های جدید رو به رو می شویم. یکی از این تازه وارد ها ایموجی ها هستند. صورت های کوچک، بامزه و دوست داشتنی که هر کدام نمایان گر احساس خاصی هستند. از آنجایی که هر ایموجی نماد یک احساس است امروزه استفاده از آن ها در سراسر جهان افزایش یافته است. ایموجی با گسترش و پیشرفت پیام رسان ها محبوبیت بیشتری پیدا کرد. به طوری که امروزه بخش جدایی ناپذیری از چت ها و گفتگوهای مجازی است.

در آخر به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالب جالب «کراش به چه معناست و کراش داشتن یعنی چه؟» و «معنی شوگر ددی و شوگر مامی چیست و چه خطراتی دارد؟» را نیز در انگیزه مطالعه کنید. نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید