پیام تشکر تسلیت برای قدردانی از دوستان و بستگان

وقتی فردی عزیزی را از دست می‌دهد انتظار دارد از طرف دوستان و آشنایان چه به صورت حضوری و چه به صورت پیامکی کوتاه، با او ابراز همدردی شود. اما در آخر، ارسال یک پیام تشکر تسلیت از طرف خانواده متوفی، علاوه بر عرض ادب، احترام و تشکر باعث می‌شود روابط دوستانه و همکاری گرم‌تر و پردوام‌تر شود.   پیام تشکر تسلیت با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را. چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید و چه آن کس که به قدوم مبارک خود…

پیام تشکر بابت حضور در مراسم ختم

وقتی فردی عزیزی را از دست می‌دهد انتظار دارد از طرف دوستان و آشنایان چه به صورت حضوری و چه به صورت پیامکی کوتاه، با او ابراز همدردی شود. اما در آخر، ارسال یک پیام تشکر تسلیت از طرف خانواده متوفی، علاوه بر عرض ادب، احترام و تشکر باعث می‌شود روابط دوستانه و همکاری گرم‌تر و پردوام‌تر شود.

 

پیام تشکر تسلیت

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم،
محبت‌های شما بزرگواران را.
چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید
و چه آن کس که به قدوم مبارک خود
و چه آن عزیزی که به خط و جراید گرد غم از چهره غمگین ما زدود.

پیام تشکر از تسلیت گفتن
سوگی که در زندگی ما سایه افکند توانفرسا بود. سپاس ما را که با حضور گرم خود به تسکین دردمان امده بودید، بپذیرید.

به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، اقوام که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قرار دادند و با حضور خود مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

❄❄❄❄

از تمامی همکاران و سروران گرامی که با ابراز همدردی موجب تسلی خاطر اینجانب و خانواده‌ام گردیده‌اند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم. از طرف …

❄❄❄❄

سوگی که در زندگی ما سایه انداخت، توانفرسا بود، سپاس ما را که با حضور گرم خود به تسکین دردمان آمده بودید، بپذیرید.

 

متن کوتاه برای تشکر پیام تسلیت

سپاسگزار همدلی و مهر همه‎ی مهربانانی که در سخت‌ترین و تاریک‌ترین لحظات عمرم، همراهم بودند و هستند. آرزو می‌کنم در خوشی‌هایتان، توان تلافی داشته باشم. دعایم کنید.

❄❄❄❄

عزیزان همکار… از اینکه توانستید به لطف عمیم خود درد هجرت […] ما را تسکین ببخشید، از شما سپاسگزاری نموده و امیدواریم اجری عظیم در پیشگاه حضرت حق داشته باشید.

از طرف…

❄❄❄❄

پیام تسلیت شما چونان آبی بر آتش بود. اندوه پیش آمده را تسکین داد و قلب‌های ما را آرامش بخشید. ما را به چشم عطوفت بنوازید. شما را دعا کرده و برایتان آرزو می‌کنیم که توانتان در مهرورزی افزون باشد.

متن تشکر تسلیت

جواب پیام تسلیت غیر رسمی

در سرزمین خاطره‌ها آنان که خوبند، همیشه سبزند، و آنان‌که محبت‌ها و دوستی‌ها را بر قلبشان برافراشتند، همیشه به یاد می مانند. از رفقای با معرفتم، که با حضورشون در مراسم خاکسپاری و ختم …، من را شرمنده کردند تشکر می‌کنم، و از تمامی دوستان گلم که با پیام‌هاشون ابراز همدردی کردند ممنونم، ان‌شاالله تو شادی‌هاتون جبران کنم.

❄❄❄❄

بهترین دوستم، بی نهایت از تو سپاسگزارم بخاطر اینکه در این مصیبت تلخ در لحظه‌هایی که توان و طاقتم را از دست دادم در کنارم بودی و دست محبت و نوزاش بر سرم کشیدی، امیدوارم لایق آن باشم که در خوشحالی‌ها و لحظات خوب زندگی‌ات کنار تو باشم.

❄❄❄❄

از تمامی دوستان عزیز و مهربانم که در مصیبت از دست دادن …. در کنار من بودند و سعی در تسکین درد بنده در این داغ بزرگ داشتند، کمال تقدیر و تشکر را دارم و امید است به شرط حیات بتوانم گوشه‌ای از محبت‌هایتان را در جشن‌های شادی‌تان جبران نمایم. انشالله

❄❄❄❄

بدین وسیله از کلیه دوستان دلسوز و مهربانم، که در مراسم ختم …، شرکت نموده‌اند کمال تشکر و قدردانی را می‌نمایم و امید است که در مجالس و مراسم‌های شادی شما سرورانم حضور داشته و لایق خدمت باشم.

❄❄❄❄

در دردها و رنج‌هاست که انسان دوستان واقعی خود را می‌شناسد. ممنونم که در سوگ … مرا تنها نگذاشتید. از همدردی‌تان بی‌نهایت سپاسگزارم. امیدوارم که بتوانم در شادی‌هایتان جبران کنم.

❄❄❄❄

از همه دوستان عزیزم که با ارسال پیام تسلیت گفتند، بسیار متشکرم. جملات، حرف‌ها و حضورتان، برای من با ارزش و قابل تقدیر است. همراهی شما در این اندوه برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

❄❄❄❄

مهربان گران‌سنگ، از اینکه مرا در مصیبت پیش آمده با ارسال پیام تسلیت مورد مهربانی خود قرار دادی، تشکر نموده، آرزو دارم کاشانه شما لبریز از شادمانی و سلامت باشد.

❄❄❄❄

خدا را شاکریم که قدم لطف یاران بار اندوه ما را سبک کرد. بهروزی و شادابی نصیب شما باد. نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت‌هایتان بنویسم. انسانی از جنس بلور، آسمانی و مهربان، چقدر زیبا واژه‌ها را آسمانی می‌کنید. ممنون بابت حضور شما و محبت‌هاتون. ان‌شاالله در شادی‌هاتون جبران کنیم.

❄❄❄❄

روزهایتان دور از غم

همراهی‌تان مستدام

در سرزمین خاطره‌ها آنان که خوبند همیشه سبزند

و آنان که محبت‌ها و دوستی‌ها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می‌مانند

بابت همه‌ی همراهی‌های زیبایتان ممنون

❄❄❄❄

خیلی حس قشنگیه وقتی یه نفر رو داشته باشی

که همیشه حواسش بهت باشه؛

به یادت باشه؛ نگرانت بشه و دوست داشته باشه …

مرســـی که در سختی‌های زندگی در کنارم هستی دوست من …

❄❄❄❄

محبت

تنها جوشکاری است که،

دل‌های شکسته را رایگان جوش می‌دهد…

ممنونم بابت همه‌ی محبت‌هایی که در این چند روز گذشته به من داشتی

اس ام اس تشکر تسلیت

پیام تقدیر و تشکر از حضور در مراسم ترحیم

دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم

اما وفایش به ما آموخت که محبت‌های بی‌منت و بی‌صدای او را

که جاودانه در جان زندگیمان سبز است، فراموش نکنیم

اما باز هم او بود که این بار با رفتنش

همه بستگان، دوستان و آشنایان را به دور ما جمع کرد.

و همه به وسعت قلبهایتان آمدید و در مراسم خاکسپاری، سوم و هفتم آن عزیز شرکت کردید

با قطره اشکی، ارسال متن تسلیت یا نثار تاج گل، قلب‌های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید.

محبت و صفایتان را ارج می‌نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنیم

و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران، هرگز از هم نگسلد.

از طرف خانواده ….

❄❄❄❄ 

اینک که دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد زندگی ما را به دیار باقی برد و روح بلند … مهربان، خیر و عاشق پاکباخته اهل بیت (ع)  … را با خود به پرواز در آورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه را در ماتم و سوک ابدی نشاند، به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، اقوام که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش‌بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قرار دادند و با حضور خود مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. باشد که در شادی‌هایتان جبران کنیم.

❄❄❄❄ 

بدین وسیله کمال احترام و قدردانی خود را از بذل محبت‌ها و الطاف خالصانه تمامی افرادی که در مراسم تشییع و اقامه این فریضه الهیه شرکت نموده‌اند، خاضعانه سپاسگزار هستم و اذعان دارم که زبان قدردانی و شکرگذاری تمام و کمال در برابر محبت‌ها و عنایات اعزه، در فقدان … قاصر است امید است همگان مشمول عنایات خاصه ذات اقدس باری تعالی و اولیائش واقع شده باشیم

❄❄❄❄

اگر لطف بیکران الهی و همراهی و همدردی فامیل عزیز و یاران مهربان نبود، تحمل این بار گران بسی شکننده‌تر می‌نمود. اکنون به حکم ادب و حق شناسی از همه خوبان و مهتران که در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آن سفر کرده شرکت نموده یا با تلفن و ارسال پیام همدلی و هم‌آوایی نموده و ما را مورد تفقد قرار داده و موجبات تسلی و تشفی آلام جانکاهمان گردیده‌اند صمیمانه و بی حد و عد، سپاسگزاریم. خاضعانه‌ترین سپاس‌ها و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنیم.

❄❄❄❄ 

آشنایان عزیز و دوستان مکرم، سبز باد روزتان که اندوه پیش آمده ما را با پیام تسلیت خویش تسکین بخشیدید. امیدوارم زندگی‌تان برقرار و آفتابی باشد.

❄❄❄❄ 

درود خداوند بر شما باد که با ارسال پیام تسلیت در سوگ [پدرمان / مادرمان / پدربزرگمان / مادربزرگمان / …]، ما را به چشم مهر نواختید. امید است کماکان عرصه زندگانی شما لبریز از سلامت و شادکامی باشد.

❄❄❄❄ 

هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل نمی‌باشد لذا بر آن چه که می‌دهد شاکریم و بر نداده‌هایش صبر می‌کنیم چه سخت است باور نبودنش و قبول ندیدنش و چه غم انگیز است چشم بر شب‌هایی داشتن که در آن فانوس تنهایی ما را با خود آتش می‌زند اما تحمل این مصیبت با شرکت شما فامیل عزیز که در مراسم تشییع، خاک سپاری، سوم و هفتم مرحوم مغفور شادروان … شرکتت نمودید

و اینکه همگام و التیام بخش بودید و در این محفل تلخ مصیبت، بار از دوش همگی ما برداشتید، با قطره اشکی، کلامی، قلب‌های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید و سبکبارمان کردید، سپاسگزاری کرده، باشد در ایامی به دور از رخت سیاه و نغمه عزا، بر خوان شادی‌های همگی شما پاسخگوی خوبی باشیم.

سپاس همه خوبانی را که تحمل این غم را برایمان آسان‌تر کردند.

شعر برای تشکر پیام تسلیت

سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی
دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی

آدمی در عالم خاکی نمی‌آید به دست
عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی

خدا را سپاس می‌گوییم که حضور فیض‌بخش عزیزان همکار اداری، یاران دانشگاهی، نیروهای مسلح و همه اقشاری که ما را در سوگ پیش آمده یاری رسانده‌اند، سبب شد تا توانستیم بر آنچه تقدیر رقم زده است، تسکین پیدا کنیم. درود ما نثار قدوم شما باد.

از طرف همسر و فرزندان مرحوم…

❄❄❄❄ 

هر وقت شک می‌کنم؛ به عشق؛ به خنده؛ به مهر؛ به گرما؛ حتی به خاک …

هر وقت گم می‌کنم؛ راهم را؛ آسمان را؛ حتی خودم را …

به … نگاه می‌کنم …

… ممنون بابت همه‌ی محبت‌های‌ بی‌منت

تو صمیمی‌تر از آنی که دلم می‌پنداشت

دل تو با همه‌ی آینه‌ها نسبت داشت

این خدا بود که از روز ازل بر دل تو آیه‌ی روشنی از عاطفه و عشق گذاشت

تو همان ساده‌ی سرسبز نجیبی که خدا در بین دل پاکت صدف آینه کاشت

از همراهیتان در روزهای سخت  از دادن عزیزمان صمیمانه تشکر می‌کنم.

❄❄❄❄ 

روزگارت بر مراد

روزهایت شاد شاد

آسمانت بی غبار

سهم چشمانت بهار

قلبت از هر غصه دور

بزم عشقت پر سرور

بخت و تقدیرت قشنگ

عمر شیرینت بلند

سرنوشتت تابناک

جسم و روحت پاک پاک

ممنون از اینکه در مراسم درگذشت … در همه ثانیه‌ها و دقایق همراهیمان کردین

پاسخ به پیام تسلیت

چقدر بوی تو خوب است، بوی آغوشت

همیشه زحمت من بوده  بر دوشت

چنان زلال و لطیفی که مطمئن هستم

دوبال بوده بجای دو دست بر دوشت

ولی به خاطر من بال را کنار زدی

که با دو دست بگیری مرا در آغوشت

ممنون که در این روزهای طاقت‌فرسا که در غم عزیز از دست رفته‌مان می‌سوزیم، ما را همراهی کردی عزیزم

❄❄❄❄

دلت آبی تر از دریا رفیقم

به کامت شادی دنیا رفیقم

الهی دائما چون گل بخندی

شب و روزت خوش و زیبا رفیقم . . .

رفیق عزیزم از این که مرا در این روزهای سخت تنها نگذاشتی صمیمانه تشکر می‌کنم و دوستت دارم.
امیدوارم در شادی‌هایت جبران کنم.

❄❄❄❄

قطره‌های کوچک آب

اقیانوس بزرگ را می‌سازند

دانه‌های کوچک شن

ساحل زیبا را…

لحظه‌های کوتاه

شاید بی ارزش به نظر برسند،

اما زندگی را می‌سازند.

ممنون بابت حضورت در لحظات سخت زندگی من

 

متن تشکر و اعتذار مراسم ترحیم

من لم‌یشکرالمخلوق لم‌یشکر الخالق

خوشا آنان که باعزت ز گیتی بساط خویش برچیدند و رفتند.

ز کالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند.

ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی‌مان ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده ما. ابراز همدردی و بذل محبت شما عزیزان با حضور در مراسم و مجالس ترحیم … و یا ارسال گل و پیام‌های تسلیت موجبات غرور و افتخار این حقیر را فراهم نمود و سزاوار قدردانی و سپاسگزاری است.

اگر چه آرزو می‌کنم در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نموده و تلاش می‌کنم تا حضوراً توفیق عرض تشکر داشته باشم، چنانچه به دلیل تألمات روحی امکان ادای دِین و وظیفه فراهم نگردید تقاضای عفو و بخشش دارم.

❄❄❄❄

در مقام شما چه می‌توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را بر روی برگ‌های خسته و کوفته‌مان جریان دادید،

با این عمر کوتاه خاکی، قادر به جبران الطاف شما نیستیم، پس دست به دامان ذات کبریایی دراز می‌کنیم

و از درگاهش می‌خواهیم تا پاسخگوی این همه لطف از روی عنایت خویش باشد!

بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه سروران، دوستان، آشنایان و همکاران …

که در همه مراحل ما را مدیون لطف و غریق محبت خویش نمودند از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده

و برای همگان از خداوند رحمان، حضور در مرکب نورانی امام زمان (عج) را در عصر ظهور مسئلت می‌نماییم.

❄❄❄❄

با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، دوستان، آشنایان، بستگان و مسئولان ارجمندی که در مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود شادروان … شرکت نموده و با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم.

عزیزان فرهنگی، ارتشی، دانشگاهی، همکاران اداری و همسایگان مهرپرور، خدا را سپاس می‌گوییم که خورشید محبت شما در سوگ گرانی که بر ما وارد شده بود، پرتو افکند. از خدا برای شما و خانواده‌های ارزشمندتان شکیبی شایسته و اجری فزاینده آرزو می‌کنیم.

❄❄❄❄ 

هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز سفر کرده‌مان مرحوم مغفور … هنوز بر قلب‌هایمان سنگینی می‌کند و جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده یاد، چاره‌ای نیست. با این وجود حضور پر شور و حق‌شناسانه مردم بزرگوار از اقشار مختلف بخصوص عزیزانی که بصورت حضوری و یا با تماس تلفنی، صدور اعلامیه، درج آگهی و نصب تاج گل ما را قرین محبت خود قرار دادند صمیمانه قدردانی می‌کنیم

از این که به علت تألمات روحی تا کنون توفیق تشکر حضوری میسر نگردید، قلبا پوزش می‌طلبیم امیدواریم خداوند عنایت فرماید محبت شما عزیزان را در مراسم شادی‌تان جبران کنیم.

سخن آخر

در اخر امیدواریم پیام‌های این مجموعه مورد پسند شما واقع شده باشد. برای ما در پایین همین صفحه بنویسید کدام متن زیباتر بوده است و شما آن را برای تشکر بابت تسلیت انتخاب می‌کنید؟

همچنین شما می‌توانید مجموعه پیام تسلیت به دوست داغدار را نیز در انگیزه بخوانید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید