انواع متن لوح تقدیر از مشتری بانک، فروشگاه و شرکت

تقدیر از مشتری یکی از ارکان مهم در جذب و نگهداری مشتریان دائمی است. با مجموعه‌ای از متن لوح تقدیر از مشتری بانک، متن لوح تقدیر از مشتری فروشگاه و متن لوح تقدیر از مشتری شرکت همراه ما باشید.

متن لوح تقدیر از مشتری

شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و… که از ارائه دهندگان خدمات به مشتری هستند؛ برای این که بتوانند حسن نیت خودشان را به مشتری نشان دهند، یک متن لوح تقدیر از مشتری را از بین بهترین متن‌های موجود انتخاب می‌کنند.

مشتری با دیدن این متن همیشه به ارگان مورد نظر وفادار خواهد ماند؛ زیرا می‌داند که شرکت هم خدمات را به بهترین نحو ممکن ارائه می‌کند و هم برای مشتریان خودش ارزش ویژه‌ای قائل است. در این مطلب چند نمونه متن مناسب برای لوح تقدیر از مشتری را ارائه کرده‌ایم.

 

متن لوح تقدیر از مشتری بانک

بانک‌ها ارتباط زیادی با مشتری دارند. همین موضوع سبب شده که اصول مشتری مداری برای آنها اهمیت زیادی پیدا کند. بانک‌های مختلف برای تشکر از مشتریانشان از لوح تقدیر استفاده می‌کنند. این لوح تقدیر جهت تشکر از اعتماد مشتری به بانک تنظیم می‌شود. یک نمونه از لوح تقدیرهایی که می‌توان برای مشتریان بانک‌ها در نظر گرفت در ادامه ارائه شده است.

متن شماره یک

مشتری گرانقدر، جناب آقای / سركار خانم/ مدیرعامل محترم شركت…

همانطور که واقف هستید، از جمله اصلی‌ترین محورهای توسعه، نظام بانکی است. اهداف اقتصادی ملی توسط بانک‌ها برآورده می‌شود. اگر بتوانیم همه ظرفیت‌های نظام بانکی را به فعلیت برسانیم، خواهیم توانست گام‌های بلندتر و محکم‌تری در این مسیر برداریم. با این عمل دیدگاه‌های کلان توسعه کشورمان نیز متحول خواهد شد.

از اینکه با اطمینان خاطر و اعتماد وافر در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی و تولید ملی با این بانک تعامل و همکاری دارید، سپاسگزاریم. این لوح تقدیر جهت تقدیر و تشکر خدمت شما ارائه شده است.

امیدواریم توانسته باشیم مشتریانمان را حفظ کرده و مشتری مدار خوبی باشیم. تمام توان خودمان را برای سرعت بخشیدن به رشد و انتقال تجارب و افزایش بهره‌وری به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم نقشی کاربردی، راهگشا و سازنده داشته باشیم.

از درگاه خداوند متعال برایتان موفقیت بهروزی و سعادت خواستاریم.

نام رئیس بانک

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک …

نشان ویژه مشتری بانک …

 

متن شماره دو

مشتری گرامی و ارجمند

جناب/سرکار ……………

با سلام و تحیت

بی شک پویایی نظام بانکی و به دنبال آن اقتصاد کشور مرهون شما مشتریان عزیز ومشارکت دوشادوش شماست. حضورتان در عرصه های اقتصادی و سرمایه گذاری در بانک و حوزه های بانکی، شکوفایی و رشد را درپی خواهد داشت.

ما به عنوان بانکی با شعار منشور اخلاقی ” مشتری ولی نعمت ماست.” این حضور را ارج می نهیم و مفتخریم که بانک…… را به عنوان بانک عامل خود برگزیده اید. امید که با تحکیم مراودات و کثرت تعاملات خود، زمینه ساز ارتقاء جایگاه خدمت رسانی بیش از پیش این بانک باشید.

 

 

متن لوح تقدیر از مشتریان فروشگاه

فروشگاه‌ها از دیگر مواردی هستند که مشتری برایشان اهمیت زیادی دارد. رقابت زیادی بین فروشگاه‌ها برای جذب مشتری و وفادار نگه داشتن وی وجود دارد. برخی از فروشگاه‌ها لوح تقدیرهای ویژه‌ای را برای مشتریانشان در نظر می‌گیرند. این لوح تقدیرها برای تشکر از مشتری جهت انتخاب فروشگاه انتخاب شده‌اند. هر فروشگاه ادبیات خاصی را برای سپاسگزاری از مشتری انتخاب می‌کند. در ادامه یک نمونه  متن‌ مناسب برای لوح تقدیر و سپاس از مشتری را می‌توانید مشاهده کنید.

متن شماره سه

مشتری گرانقدر جناب آقای/ سركار خانم…

با اعتماد وافر و اطمینانی که به این مجموعه داشته‌اید، مسیر رشد و شکوفایی را برای اقتصاد جامعه هموار کرده‌اید. از همکاری و همیاری شما با این مجموعه سپاسگزاری می‌کنیم. این لوح تقدیر برای تشکر به محضر گران‌مایه شما تقدیم می‌شود.

از ایزد متعال برایتان، سرور و سعادت خواستارم.

مدیر فروشگاه

متن شماره چهار

هو الطیف
جناب آقای مهندس…

آنچه پرواز اندیشه هایمان را بر فراز سال ها و قرن ها ماندگار می کند، همت عزیزانی است که در کمال صداقت و پشتکار بهترین سال های عمر خود را صرف اعتلای این مرز و بوم می نمایند.
همت استوار و کار ماندگار جنابعالی در زمینه توزیع و فروش به عنوان عامل فروش این شرکت موجب تقدیر و تشکر است.
لذا با تقدیم این لوح تقدیر، از مساعی و کوشش های ارزشمند جنابعالی صمیمانه قدردانی می نماییم و فردایی روشن و پر از موفقیت و سربلندی برای شما و خانواده محترمتان آرزومندیم.

متن شماره پنج

جناب آقای …
مدیریت محترم شرکت …
به خود سخت می بالیم که از سال … تا کنون با مجموعه معظم … همکاری غرورآفرین و سروربخشی داشته‌ایم و به پاس این همبستگی خالصانه، از زحمات بی دریغ و مجدانه جناب عالی در راستای تداوم این افتخار و همچنین حمایت ها و تلاش های خستگی ناپذیرتان در جهت ارائه بهترین کالا و خدمات ، تعمیق و گسترش روابط اقتصادی ، توسعه بازار و تحقق اهداف پیشبردی صمیمانه کمال تشکر و قدردانی را داریم.
امید است زیر سایه الطاف و عنایات ایزدی همواره موید باشید.
ارادتمند

 

متن لوح تقدیر از مشتری

 

 متن لوح تقدیر از مشتریان شرکت

 شرکت‌های تعمیراتی، قالی‌شویی‌ها و… از دیگر اصنافی هستند که به طور مداوم با مشتریان مختلف ارتباط دارند. کسب رضایت مشتری برای این شرکت‌ها بسیار مهم است. به همین دلیل ممکن است مدیر شرکت برای مشتریانش لوح تقدیر خاصی را ارائه کند. این لوح تقدیر مشتری را دلگرم می‌کند که سال‌های آتی نیز خدمات مورد نیازش را از شرکت مد نظر دریافت کند.

متن شماره شش

مشتری گرانقدر جناب آقای/ سركار خانم…

از خداوند سپاسگزاریم که توفیق داشتیم خدمات متوالی و مستمر را در طول چند سال به شما ارائه کنیم. امیدواریم در روزهای پیش رو نیز بتوانیم خدمتگزارتان باشیم.
این لوح سپاس از طرف مدیر شرکت به شما تقدیم می‌شود.
در تمام مراحل زندگی سربلند و کامروا باشید.

مدیریت شرکت…

 

سخن آخر

بانک‌ها، فروشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف به دنبال ارزش آفرینی هستند. به همین دلیل برای مشتریان وفاداری که دارند، امکانات خاصی در نظر می‌گیرند. هر شرکت یا بانک سعی می‌کند خدماتش را با کیفیت‌تر از رقبا ارائه کند.

در کنار این موضوع، باید یک راهکار ویژه را برای تقدیر و تشکر از مشتری در نظر داشته باشید. لوح تقدیر از مشتری یک گزینه منتخب است. این لوح بابت اطمینان به بانک، فروشگاه یا شرکت و جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و حمایت از تولید ملی به مشتری ارائه می‌شود. اگر نیازمند به مطالعه انواع متن‌های تقدیر و تشکر با موضوعات مختلف هستید پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مقاله انواع متن لوح تقدیر برای تقدیرنامه‌های مختلف را از دست ندهید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
وب گردی:
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید