۱۳ عکس اسب تک شاخ فانتزی و واقعی زیبا برای پروفایل

یونی کرن یا اسب تک شاخ حیوانی افسانه‌ای است، به شکل اسبی زیبا با یک شاخ. اگر اسب تک شاخ با پگاسوس (اسب بالدار) جفتگیری کنند، کره‌شان ممکن است یک تک شاخ پرنده شود. اما آیا واقعیت دارد؟ مردم در سراسر جهان از اسب‌های تک شاخ‌ برداشت‌های گوناگونی دارند و می‌تواند خیلی متفاوت تفسیر شود. برخی بر این باورند چیزهایی مانند اسب با بال و شاخ در بالای سر خود وجود دارد، در حالی که برخی با کلمه اسب شاخدار (unicorn) خنده‌شان می‌گیرد. تک شاخ معمولا با چیزهایی مانند رنگین کمان و جرقه‌های ستاره‌ای و رنگ‌های مداد رنگی و پاستلی…

عکس اسب تک شاخ فانتزی و واقعی برای پروفایل

یونی کرن یا اسب تک شاخ حیوانی افسانه‌ای است، به شکل اسبی زیبا با یک شاخ. اگر اسب تک شاخ با پگاسوس (اسب بالدار) جفتگیری کنند، کره‌شان ممکن است یک تک شاخ پرنده شود. اما آیا واقعیت دارد؟ مردم در سراسر جهان از اسب‌های تک شاخ‌ برداشت‌های گوناگونی دارند و می‌تواند خیلی متفاوت تفسیر شود. برخی بر این باورند چیزهایی مانند اسب با بال و شاخ در بالای سر خود وجود دارد، در حالی که برخی با کلمه اسب شاخدار (unicorn) خنده‌شان می‌گیرد. تک شاخ معمولا با چیزهایی مانند رنگین کمان و جرقه‌های ستاره‌ای و رنگ‌های مداد رنگی و پاستلی همراه است. بسیاری هم باور دارند که این چیزها تنها ساخته ذهن کودکان است. با این حال، این چیزها واقعی باشند یا فقط تخیلی، دیدن گلچین عکس اسب تک شاخ که در ادامه آمده است خالی از لطف نیست!

 

گالری عکس اسب تک شاخ کارتونی و واقعی

عکس اسب تک شاخ واقعی
عکس اسب تک شاخ واقعی در طبیعت
عکس اسب تک شاخ واقعی زیبا
عکس اسب تک شاخ زیبا و واقعی
عکس اسب تک شاخ بالدار سفید
عکس اسب تک شاخ فانتزی بالدار
عکس اسب تک شاخ زیبا و جدید
عکس اسب تک شاخ برای پروفایل
عکس اسب تک شاخ و دختر
عکس اسب تک شاخ در کنار دختر
عکس اسب تک شاخ واقعی زیبا و رویایی
عکس اسب تک شاخ رویایی
عکس اسب تک شاخ فانتزی جدید
اسب تک شاخ کوچک سفید
عکس اسب تک شاخ سفید
عکس اسب تک شاخ کوچک در خیابان
عکس اسب تک شاخ خاص
عکس اسب تک شاخ جالب و خاص
عکس اسب تک شاخ کارتونی
عکس اسب تک شاخ کارتونی و فانتزی
عکس اسب تک شاخ کارتونی و فانتزی
عکس اسب تک شاخ فانتزی زیبا
عکس اسب تک شاخ نقاشی
عکس اسب تک شاخ در طبیعت

 

دانستنی های جالب درباره اسب های تک شاخ

بسیاری از اسطوره‌های باستانی هستند که در مورد پرواز اسب‌ها صحبت می‌کنند و این اسب‌های بالدار معمولا شانس به همراه دارد و یا بیان شده است که جهان را آن گونه که امروز وجود دارد گرد هم آورده‌اند. علاوه بر این، مردم مجسمه‌های اسب تک شاخ را خریداری می‌کنند و آن را در دکور منزل خودشان قرار می‌دهند و ادعا می‌کنند که برایشان بخت و اقبال و شانس به ارمغان می‌آورد؛ در حالی که دیگران می‌گویند که تک شاخ فقط یک عروسک است و هیچ ربطی به زندگی شما ندارد.

 

بسیاری از اسطوره‌ها و افسانه‌ها وجود دارند که در مورد تک شاخ و گرد آوردن جهان و آوردن صلح در زندگی صحبت می‌کند. بعضی از آن‌ها از تک شاخ به عنوان یکی از خدایان افسانه‌ای نام می‌برند. علاوه بر این، آن‌ها بر این باورند که موفقیت و همه چیز در زندگی خود، وابسته به تک شاخ است. برای برخی، هر زمان که چیزی خوب در زندگی اتفاق می‌افتد، می‌گویند که تک شاخ به آن‌ها کمک کرده است.

 

علاوه بر این، بسیاری از بچه‌های کوچک به تک شاخ به عنوان وسیله‌ای رنگین کمانی نگاه می‌کنند و باور دارند که آن‌ها نیز به آسمان پرواز خواهند کرد و تبدیل به یک اسب شاخدار خواهند شد. از سوی دیگر، برخی از مردم به طور کامل بر این باورند که تک شاخ‌ها واقعی نیستند و تنها استفاده‌ای فانتزی دارند. آن‌ها تصور نمی‌کنند موجودات این چنینی بتوانند در آسمان پرواز کنند.

 

بنابراین تک شاخ یک باور است یا یک واقعیت؟ آیا چنین وقایعی مانند پرواز اسب بر روی رنگین کمان درخشان در جهان بالا وجود دارد؟ همه تفکر و اعتقادات خاص خود را دارند اما عجیب این است که برخی ممکن است در مورد وجود موجودات تخیلی احساسات قوی‌تری داشته باشند در حالی که برخی تصور می‌کنند این باورها خنده‌دار و مضحک است.

 

سخن آخر

امیدواریم از دیدن این عکس های زیبا لذت برده باشید. شما می توانید از این عکس ها برای استوری یا پست گذاشتن در اینستاگرام نیز استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم در همین رابطه، زیباترین گالری عکس گل رز در رنگ های مختلف و رویایی و  را نیز در انگیزه ببینید و در صورت دلخواه از این عکس های زیبا نیز برای پروفایل شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید