تعبیر خواب دریای طوفانی – دیدن دریای طوفانی در خواب چه معنایی دارد؟

دیدن دریای طوفانی در خواب نمایانگر پیش رو داشتن سختی هاست. دریای طوفانی، مواج و گل آلود در خواب می‌توانند تعابیر متفاوتی داشته باشند.

تعبیر خواب دریای طوفانی

ستاره | سرویس سرگرمی – فروید معتقد است رویاها جاده ای برای رسیدن به ضمیر ناخودآگاه انسان‌ها هستند و خواب‌ها نیز از این ضمیر سرچشمه می‌گیرند. بسیاری از بیماری‌های روانی نیز ریشه در ذهن ناهشیار دارند و از این رو روانشناسان برای تحقیق راجب بیماری‌های روح و روان از خواب‌های دیده شده توسط بیمار بهره می‌برند. در این مطلب با تعبیر خواب دریای طوفانی و مواج با ستاره همراه باشید. تعابیر و تفاسیر کلی خواب و رویای خود را می‌توانید در صفحه تعبیر خواب مجله ستاره مطالعه کنید.

 

تعبیر خواب دریای طوفانی - دیدن دریای طوفانی در خواب چه معنایی دارد؟
تعبیر خواب دریای طوفانی

 

تعبیر خواب دریای طوفانی (اسلامی)

معبران کهن دیدن دریا در خواب را نشانه از پادشاه می‌دانند اما دریایی که گل آلود، متلاطم و مواج باشد تعابیر متفاوتی دارد.

تعبیرگران می‌گویند: 

اگر در خواب ببینی آب گل آلود و تیره دریا را می‌خوری به این معناست که هر چه به دست آوری همراه با رنج و سختی است.

اگر آب دریا در خواب تیره و گل آلود باشد نشانه پادشاه مفسد و ظالم است.

مطیعی تهرانی می‌گوید:

اگر در خواب در حال تماشای دریای متلاطم بودی به معنی بیماری فرزندان است.

جابر مغربی می‌گوید:

  •  اگر ببینی از دریا امواج بزرگی بلند می‌شود و ابرها جهان را تاریک کرده اند بدان معنیست که مردم آن سرزمین گناهکارند.
  • هنگامی که در خواب ببینید، آب دریا زیاد شود و بالا بیاید، به این معناست که اگر صاحب منصب و مقام درخوری هستید، حمایت و پشتیبانی از شما زیاد خواهد شد.
  •  اگر خواب موج‌های دریا را ببینید، یعنی به اندازه آن موج‌ها صاحب ثروت و مال می‌شوید.

 

تعبیر خواب دریای طوفانی (غربی)

دریای طوفانی در خواب نشانگر در پیش رو داشتن دوره سختی در زندگی است. اگر در ساحل یا جای دیگری در حال تماشای دریای طوفانی هستید نشان می‌دهد شما در آینده نزدیک با تغییراتی مواجه خواهید شد. این می‌تواند نتیجه کار انجام شده توسط شما باشد و یا حتی از کنترل شما خارج باشد. اگر در خواب به دریا قدم بگذارید نشانه این است که بسیار شجاع هستید و آماده اید تا مسئولیت کارهایی که خود انجام داده اید را بر عهده بگیرید و وضعیت را کنترل کنید چون ممکن است نتیجه روی دیگران نیز اثر بگذارد. دریای طوفانی در خواب گاهی نشانه خشم سرکوب شده است. خواب دریای طوفانی همچنین می‌تواند نشانه بحث و درگیری با اطرافیانتان باشد.

شنا کردن در دریای طوفانی: اگر در خواب ببینید در دریایی گل آلود شنا می‌کنید به این معناست که شما قادر نخواهید بود وضعیت مشخصی را کنترل و مدیریت کنید به این دلیل که شما نمی‌توانید هیچ چیز را در زندگی کنترل کنید ولی بدان معنا نیست که جنگیدن برای رسیدن به خواسته‌هایتان را متوقف کنید چرا که شکست قسمتی از موفقیت‌های آینده زندگی است. اگر در خواب ببینید در دریای طوفانی افتادید نشانگر این است که شما اشتباهاتتان را متوجه خواهید شد و در آینده دقت بیشتری به خرج می‌دهید.

اگر برنامه های خود را برای مدتی به تاخیر بیندازید بهتر است چرا که امکان دارد در زمینه مورد نظرتان با شکست مواجه شوید و نتیجه مطلوبی دریافت نکنید. مثلاً در زمینه کاری، سرمایه‌گذاری و موضوعات مالی را برای مدتی عقب بیندازید. در این مدت، می‌توانید به تفریح بپردازید و سعی کنید روحیه‌ی خود را مثبت و شاد نگه دارید. افکار منفی را کنار گذاشته و با دید مثبت به آینده فکر کنید.

شنا کردن در دریای گل آلود: اگر دریا گل آلود باشد و شما در آن شنا کنید نشانه بدی است. دریای کثیف و گل آلود نشان دهنده طرز فکر منفی است. نباید به احساساتتان اجازه دهید تا کنترل منطق شما را در دست بگیرند. شما نمی‌توانید در لحظه تشخیص دهید چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است، پس تنها راه حل داشتن طرز فکری مثبت است.

دریای مواج: اگر در خواب ببینید که موجی بزرگ به سمت شما می‌آید و نمی‌توانید فرار کنید به این معناست که شما در زندگی واقعی مشکلات و نگرانی‌های زیادی دارید. همچنین می‌تواند نشانگر وقوع اتفاق مهمی در آینده نزدیک باشد.

اگر خواب ببینید که در دریایی مواج درون کشتی هستید و موج بزرگی به کشتی برخورد می‌کند نشانه بدی است و ممکن است شما را با مشکلی جدی در شغل و زندگی خود مواجه سازد. دیدن موج بزرگ و آلوده در خواب نشانه ای از وجود سختی‌هاست.

قایقرانی در دریای تیره: این خواب که در دریای تیره و تار مشغول قایقرانی هستید، خبر از مشکلات می دهد. خواب هشدار می دهد که نسبت به این گرفتاری‌ها حواستان را کاملاً جمع کنید چرا که در حل آن‌ها شاید آنقدرها موفق نباشید. مشکلات موجود در زندگی‌تان می توانند به شغل یا روابطتان ربط داشته باشند، در هر صورت بهترین کار آن است که هر چه زودتر با آن‌ها مواجه شوید.

یونگ می‌گوید:

مواجه شدن با موج خروشان و گل آلود دریا نشانگر خطایی مهلک درباره تصمیمی مهم است.

برایت می‌گوید:

دیدن دریایی طوفانی در خواب بیانگر ضرر و زیان است.

بیتون می‌گوید:

اگر در خواب، موج های دریا را گل آلود ببینید بدان معناست که دست به کار اشتباهی خواهید زد.

لوک اویتنهاو می‌گوید:

دیدن دریای متلاطم در خواب نشانه ناراحتی و غصه است و دیدن دریای مواج در خواب نشانگر نیکبختی در تمام اموری است که در دست دارید.

اگر ببینید سیلاب زلال و شفاف جاری است، تعبیر آن است که باید در برنامه‌ها و اقدامات خود دست نگه دارید. شاید با موانعی مواجه شوید و باید آن‌ها را برطرف کنید. در این شرایط، شما باید صبور باشید و از این طریق به موفقیت برسید.

دیدن سیل در خواب که زلال و شفاف است، به این معناست که از گرفتاری‌ها خلاص می‌شوید و در آینده دستاوردهای بزرگی خواهید داشت. همچنین این خواب اشاره به این دارد که از دل سختی‌ها، برای شما مسیری هموار بیرون می‌آید و شما به جایگاهی عالی می‌رسید.

 

برگرفته از:
dreamingandsleeping.com
auntyflo.com

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
وب گردی:
مطالب مرتبط

  • سلام خسته نباشید. من خواب دیدم با چند نفر از آشناها رفتیم دریا و دریا به دوقسمت تقسیم شده بود و دورنگ بود یک طرف دریا رنگش تیره بود و اصلا حس خوبی از دیدن این قسمت نداشتم و طرف دیگه رنگ آب شفاف و زلال بود و از دیدن این قسمت حس آرامش بهم دست میداد و یه دفعه دیدم که کل دریا طوفانی شده و از دور یک سری افراد که روی اسب سوار شده بودند به سختی داشتند از این دریای مواج عبور میکردند و به سمت ساحل که ما بودیم میومدند و ماهم داشتیم اونارو تماشا میکردیم و منتظر بودیم ببینیم چه اتفاقی براشون میفته به نظر شما تعبیر خواب من چیه ممنون میشم جواب بدین.

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان یعنی با روحیه های تان سازگارید (با معنویت ها سازگارید). بیان کننده ی آرامش، صلح ذهنی و دوباره جوان سازی است. حاکی از ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. گویای احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. نمایانگر امید، چشم اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی تان ممکنست سخت باشند.

  • با سلام
    در خواب دیدم روی کشتی هستم که دقیقا یادم نیست کشتی بود یا چیزی ثابت روی آب اما خیس نمی شدم و حالت پناه داشت به طوری که روی اب دریا بودم. اب دریا ابی تیره بود و موج ها طبیعی. اما ناگهان موجی سهمگین به سمت من آمد و انگار آن کشتی یا پناه روی آب با آن موج به سمت بالا رفت به طوری که از کنترل خارج شد و انگار من داشتم به دریا میافتادم. این را هم بگویم که آسمان ابری بود در خوابم. میشه تعبیرش رو بفرمایید؟

    • سلام و درود بر شما! خوابتان یعنی جنبه هایی از احساسات و ضمیر ناخودآگاه تان را کشف می کنید. وارد حادثه هایی درهم برهم در زندگی تان شده اید.

  • احمدرضا

    سلام من خواب دیدم تو هتل کنار دریا هستیم شب بیدار شدیم جزر و مد اب زیاد شده بود یواش یواش طوفانی شد و خیلی از ماشین های مردم را اب برد و به همدیگه میکوبید من نگران شدم رفتم پایین پدرم ماشینو پارک کرده تو پارکینک پشت هتل و یه سکو محافظ جلوش بود و به ماشین من حتی اب نرسیده بود تنها ماشین سالم ساحل بود پایین که رسیدم خانواده مادریمو دیدم که بعد از اروم شدن دارن ورزش میکنن من اولش یکم ترس داشتم ولی وقتی رفتم پایین شروع به خنده حرف زدن کردیم

    • سلام و درود بر شما! خوابتان بیان کننده ی حالت ذهنی تازه یا تغییر در هویت شخصی است. نوعی تحول را در دست دارید و لازمست از عادت های قدیمی تان جدا شوید و طرز فکر قدیمی تان را رها کنید. لازمست موقت از زندگی روزمره تان فرار کنید. تعبیر دیگر: ممکنست نشان دهنده ی فقدانی در هویت شخصی تان باشد. بیانگر تولد روحانی (معنوی) دوباره است. ممکنست هم جنبه ی مردانه هم جنبه ی زنانه تان را تأیید کرده اید. از پتانسیل کامل تان استفاده می کنید. حاکی از نیاز به پاکیزگی احساسی و معنوی است. تعبیر دیگر: علامتی از بالا پایین شدن عاطفی شماست. جزر و مد پایین، یعنی انرژی هایتان خالی می شوند؛ در حالی که جزر و مد بالا، علامتی از انرژی بالاست.

  • سلام. من خواب دیدم که در ساحل هستم و دریا طوفانی می شود و موج ها بسیار بلند شده و شکل قلب داشته و تا ساحل ادامه پیدا می کنند. هم چنین افراد زیادی که در دریا بودند با این موج های سهمگین با سرعت به ساحل آورده می شوند و همراه آنها یک جمجمه به ساحل میاید. سپس من اعضای خانواده ام را که در ساحل نشسته بودند و آب اکنون تا کمر آنها بالا آمده بود، کمک میکنم تا خارج شوند.
    ممکنه تعبیر خواب من رو هم بگید؟

    • سلام و درود بر شما! خوابتان یعنی چیزی هست که نیازست از ذهن تان بیرون کنید. بیان کننده ی خطایی مهلک درباره ی تصمیمی مهم است. علامتی از تقابل دو حالت ذهنی است. علامتی از فرایندهای ذهنی و عقلی است؛ و علامتی از جنبه ای احساسی، ناپایدار و غیر منطقی شماست. محل گذار بین جسم و روح است. نشان دهنده ی نیازهای عاطفیی است که ارضا شده اند و آشفتگی درونیی که حل شده است. تعبیر دیگر: همه ی گزینه هایتان را کشف کرده اید و لازمست خارج از محدوده فکر کنید. هنوز، احتمالات بی پایانی برایتان وجود دارند که در نظر بگیرید. تعبیر دیگر: در جستجوی معنویات هستید. علامتی ازین است که بین دو حالت ذهنی منطقی و غیر منطقی، تقابل ایجاد شده است. تعبیر دیگر: ممکنست استعاره ای ازین باشد که در زندگی، شرایط را به شوخی می گیرید. ممکنست نیاز داشته باشید که کمی چیزها را جدی تر بگیرید.

  • زهرا رحیمی

    سلام خسته نباشین.من خواب دیدم تو دریا سوار یک کشتی بزرگی هستیم آب دریا بشدت زلال و آبی بود و مردم هم روی اب و کشتی تفریح میکردند…ولی ناگهان دیدم از دور موجهای بلند به سمت کشتی ما داره میاد
    و وقتی رسید به ما بعضی از مردم غرق شدن
    ولی آب فقط از روی من که روی کشتی بودم رد شد و من بیرون اومدم فقط لباسام خیس شده بود…و دوباره همه چیز مثل قبل شد و همه چی آروم…من این اتفاق رو دوبار توی یک خواب دیدم…ی جایی هم دیدم که من فقط ناظر این اتفاقات هستم و فقط لباسام خیس شدن/
    میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان بیان کننده ی ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. نشان دهنده ی احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. حاکی از امید، چشم اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی تان ممکنست سخت باشند. جنبه هایی از احساسات و ضمیر ناخودآگاه تان را کشف می کنید. اگر روی کشتی هستید و هوای توفانی را تجربه می کنید، یعنی وارد حادثه هایی درهم برهم در زندگی تان شده اید.

  • سلام من بعداظهر خواب دیدم که
    دریا لب ریزمیشه ومن خوانوادم فرار
    کردیم نشانه ی چه چیزی است

    • سلام و درود بر شما! خوابتان بیان کننده ی ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. نشان دهنده ی احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. حاکی از امید، چشم اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی تان ممکنست سخت باشند. با موارد پذیرفتن و تعلق داشتن، در نبرد می باشید. تعبیر دیگر: از رویارویی با موقعیت یا چیزی، امتناع می کنید.

  • پروانه

    سلام، وقت بخیر
    ممنون میشم خواب منم تعبیر کنید.
    من خواب دیدم که با خواهرم توی یه قایق بودیم، دریا خیلی متلاطم و مواج بود، و قایق هیچ گرداننده ای نداشت و همینطور به موازات ساحل حرکت می‌کرد، خواهرم یه بچه تو بغلش بود و ایستاده بهش شیر میداد، و من هم یه پسر بچه تقریبا 4/5 ساله کنارم بود و محکم بغلش کرده بودم که یه وقت نیفته توی دریا، هرچی به خواهرم میگفتم بشین میفتی فقط لبخند میزد و به کارش ادامه میداد، بعد از کلی ترس و استرس به خانواده رسیدیم، سالم بودیم 4 تامون فقط لباسامو هیس شده بود.

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان بیان کننده ی توانایی تان برای کنار آمدن و ابراز احساسات تان است. تعبیر دیگر: ممکنست آماده ی مواجهه با ضمیر ناخودآگاهتان یا جنبه های ناشناخته خودتان باشید. همچنین می تواند به این معنا باشد که از صدمه زدن به آن دوری کنید! تعبیر دیگر: شاید نشانگر این باشد که زیربنایی محکم برای موفقیت نساخته اید. هنوز کار زیادی پیش رو دارید. مشابه وضعیتی است که بخشی قدیمی از زندگی تان را در آغوش کشیده اید؛ بخشی که حس می کردید وابسته تر بوده است و بیشتر به بقیه نیاز داشتید. بازتابی از استرس واقعی است که در زندگی تان تجربه می کنید. ممکنست توجهتان را به مانع ها، انتقادها یا شک به خودتان جلب کند که در موقعیت یا رابطه ی بیداری، با آنها مواجهید. در آستانه ی فروپاشی هستید و نیاز به فراغت دارید تا خودتان را ازین مسأله ها فاصله دهید.

  • سلام خواب دیدم ماشینم افتاد تو دریا ودوباره خودش برگشت توساحل وسالم بود

    • سلام بر شما!‍ خوابتان بیان کننده ی هدف های تمام نشده است. سفر یا مسیری را شروع کرده اید، اما هرگز به پایانش نرسانده اید. شاید زندگی، شما را به جهتی متفاوت از آنچه برنامه ریزی کرده اید یا هدفش را داشته اید، برده باشد. نشان دهنده ی ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. حاکی از احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. گویای امید، چشم اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی تان ممکنست سخت باشند.

  • سلام .من خواب دیدم ویلایی چندطبقه کنار دریا بودیم و دریا طوفانی بود و امواج بلندی سمت ساحل میومد من از پنجره داشتم دریا رو میدیم و مردم توی ساحل فرار میکردن و امواج دریا بزرگ و بزرگتر میشد بعد من رفتم پایین پیش مردم و از اسکله امواج رو نگاه میکردیم که امواج ماهی و میگو بین سنگ های اسکله اورده بود من و چند نفر رفتیم و ماهی های بزرگ رو برداشتیم اما من از لزیج بودن ماهی ها ترسیدم و باخودم نیاورمشون

    • سلام بر شما!‍ خوابتان بیان کننده ی نگاه به زندگی، خودآگاهی و نقطه نظرتان است. به شهود و آگاهی تان اشاره دارد. شاید به تصمیمی فکر می کنید یا لازمست وارد دنیایی بزرگ تر شوید و زندگی را تجربه کنید. نشان دهنده ی ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. حاکی از احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. گویای امید، چشم اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی تان ممکنست سخت باشند. ممکنست نمایانگر کشمکش، شوک له کننده، فقدان یا فاجعه ای در زندگی تان باشد. بیانگر ترس ها یا احساسات ابرازنشده است. جنبه ی مثبت: علامتی از معنویت رو به رشد است. ممکنست نشانگر تغییرات سریع پیش رویتان باشد.

  • سلام خواب دیدم توی ساحل بودیم هر دو طرفم دریا باد هم چپ هم راست با پدر و مادر و برادرم بعد یهو دریا طوفانی سد و دژدم که یه عالمه موج بزرگ داره به سمتم میاد دست‌ همو گرفتیم و فرار کردیم به یه جای امن که هر کسی مال کشور های مختلف بود چندنفرسون شیطان پرست بودن و با ما خوب نبودن با اونا دعوا کردیم ولی در اخر صلح کردیم،،جایی که پناه برده بودیم پدرم مثل یه شهرک بود که پدرم یه قسمت دیگه با دوستاش بود و از ما جدا شده بود و گممون کرده بود ولی در اخر به‌هم پیوستیم و دیگع از خواب پریدم

    • سلام بر شما!‍ خوابتان علامتی از تقابل دو حالت ذهنی است. علامتی از فرایندهای ذهنی و عقلی است؛ و علامتی از جنبه ای احساسی، ناپایدار و غیر منطقی شماست. محل گذار بین جسم و روح است. بیان کننده ی نیازهای عاطفیی است که ارضا شده اند و آشفتگی درونیی که حل شده است. تعبیر دیگر: همه ی گزینه هایتان را کشف کرده اید و لازمست خارج از محدوده فکر کنید. هنوز، احتمالات بی پایانی برایتان وجود دارند که در نظر بگیرید. تعبیر دیگر: در جستجوی معنویات هستید. علامتی ازین است که بین دو حالت ذهنی منطقی و غیر منطقی، تقابل ایجاد شده است. تعبیر دیگر: ممکنست استعاره ای ازین باشد که در زندگی، شرایط را به شوخی می گیرید. ممکنست نیاز داشته باشید که کمی چیزها را جدی تر بگیرید. نشان دهنده ی آشفتگی احساسی است. دارید بهترین کوشش تان را می کنید تا بالا و پایین های زندگی تان را مدیریت کنید.

  • فریبرز خوشنود

    سلام خواب دیدم باخانواده وفامیل کنار دریا داخل کلبه بودیم که یکدفعه هوا خراب شد بارون شدیدی میومد یکدفعه دریا طوفانی شد جوری که کلبه رو از جاش تکون میداد که همه از کلبه زدیم بیرون

    • سلام بر شما! خوابتان بیان کننده ی صلح، راحتی و آرامش است. زندگی آرام و ساده را ترجیح می دهید. ممکنست نشان دهنده ی حس دگرگونی درباره ی واقعیت باشد و ممکنست به معنی فرار از مسئولیت ها و مشکلاتی باشد که احتمالا در خانه تان با آنها درگیر باشید. لازمست مشکلات زندگی تان را در یک زمان، پیش ببرید. کنترل تان بر چیزهایی را از دست می دهید که در وهله ی اول هم کنترلی بر آنها نداشته اید. لازمست راهی دیگر برای پیشبرد و حل مسأله هایتان بیابید. تعبیر دیگر: خیلی جدی هستید؛ لازمست آسان گیر شوید.

  • سلام خسته نباشید.بنده خواب دیدم که در یک خانه ی ویلایی در اتاق بالایی خانه ایستادم و از پنجره با پدرم که در پایین است صحبت میکنم و امواج دریا هی بزرگتر میشه و هی منو نگران میکنه تا اینکه موج بزرگی میاد و میخواد همچیزو خراب کنه سریعا به پایین میرم و(انگار که دیا درخپابم مثل یه فرش بود و من باید اونو صاف پهن کنم تا جلوشو بگیرم)دراخر این کار را به کمک پدرم کردم و همه چیز درست شد تعبیرش چیه؟

    • سلام.گفته بودید ادامه خواب رو بفرستم.
      تا اینکه موج بزرگی میاد و میخواد همه چیزو خراب کنه که سریعا به پایین میرم(انگار که در خوابم مثل یه فرش بود و من باید اونو صاف پهن کنم تا جلوشو بگیرم)در اخر این کار را همراه پدرم کردم و همن چیز درست شد

      • سلام! در ادامه: حاکی از خطایی مهلک درباره ی تصمیمی مهم است. نمایانگر شیوه ای است که خودتان را از حقایق زننده ی زندگی حفظ می کنید. تعبیر دیگر: علامتی از تجمل، راحتی یا غنی بودن است. شاید به شما می گوید که از مواجهه با برخی مسأله ها خودداری می کنید و بجایش آنها را به زیر فرش می روبید. گویای بی پناهی تان در یک موقعیت است. بیانگر جنبه ای از خودتان است که فراموش شده است یا نادیده گرفته شده است. می کوشید راهی بیابید که این جنبه ی فراموش شده ی خودتان را ابراز کنید. تعبیر دیگر: علامتی از تقاضای ناخودآگاهتان برای کمک است. شاید در زندگی تان خیلی مغرورید که تقاضای کمک کنید.

    • سلام؛ ممنون! خوابتان علامتی از بیشترین گنجایش و رشد شماست. ممکنست حس کنید موقعیت یا رابطه ی فعلی تان درگیر عادت است. حاکی از نگاه به زندگی، خودآگاهی و نقطه نظرتان است. به شهود و آگاهی تان اشاره دارد. شاید به تصمیمی فکر می کنید یا لازمست وارد دنیایی بزرگ تر شوید و زندگی را تجربه کنید. گویای ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. نمایانگر احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. بیانگر امید، چشم اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی تان ممکنست سخت باشند. حس دلواپسی، ناشادی یا معذب بودن شدیدتر در موقعیتی از زندگی تان می کنید. نگرانیی که دارید، ممکنست چیزی باشد که باید به آن توجه، و آن را تأیید کنید. برای ادامه ی تعبیر، متن خوابتان از «تا اینکه موج» را لطفا در ضمیمه ی همین پیغام بفرستید!

  • سلام خواب دیدم یه شهریه انگار شهربازیه چند انواع،مردم بودند مسلمون بی حجاب هوای تمیز و خنک و تابستونی بود بعد یه دریای بزرگ و زیبا و تمیز بود من و دوستم باهم بودیم یه تاب سواری برقی بود که از دریا متری بلند رد میشد هر کی بیفته یکی غرق میشه چون سطح دریا زیاد بود من داشتم سوار میشدم یه یهو تاب سواریم پاره شد افتادم دریا تا گردنم بود انگار دریا میخواست من بخوره کمکم کردن دوباره رفتم تو صفی دیدم یه طوفان عجیبی که داشت میچرخید مردم وحشت داشتند طوفان اومد به سمت سیم برقی تاب سواری نزدیک بود غرق بشیم میخواستیم سیم تاب برقی خیلی فاصلش زیاد بود انگار که یه چاه کوچیک که بخوایی رد بشی از چاه دستم دوستمو گرفتم پرید با شتاب موج دریا لیز خوردم اما با سعی تعادلم نگه داشتم شتابش بیشتر و بیشتر میشد من دوستم افتادیم از شانس ما نیفتادیم رو برق تاب سوا ی چون برق میگیریم میمیریم دریا موج مارو میبرد دیدیم یه قاسق هست برا نجات من رفتم بالای کشتی کوچیک دوستمو نجات دادم داشتیم خفه میشدیم نفس نفس میزدیم خداروشکر میکردیم نجات پیدا کردیم خیالمون راحت شد همین فهمیدیم دریایی طوفانی بوده اما وحشتناک

    • افروز اعظمی فر

      سلام! خوابتان یعنی لازمست زمانی را برای ریلکس کردن و لذت بردن در زندگی تان تنظیم کنید. نمایانگر جنبه یا ناحیه ای در زندگی تان است. تعبیر دیگر: بتازگی خیلی ساده پریشان می شوید؛ تمرکزتان را از دست می دهید. نمایانگر رشد، دانش، بهره وری بالا، تحمل و بلوغ است. ناحیه ی ادراک تان را توسعه می دهید. مهم است که امیدتان را زنده نگه دارید. نمایانگر ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. نمایانگر احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. نمایانگر امید، چشم اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی تان ممکنست سخت باشند. برای ادامه ی تعبیر، متن خوابتان از «دوباره رفتم تو» را لطفا در ضمیمه ی همین پیام ارسال کنید!

  • بدون نام

    سلام ادامه: هی توخواب دنبال مادر بچه میگشتم بعد که مادرش پیدا شد دریا اروم شد هوا افتابی یعد ک با اون خانم حرف زدم گفتم چرا بچت ول گردی میگفت شوهر من مرده کمک میخوام میشه بیام خونه شمامنم همش میگفتم بیاد خوتمون مامانم دعوام میکنه چرا زن مطلقه رو اوردم خونمون همش دوس داشتم اون خانوم بپیچونم که دختر خالم صدام کرد گفت اون خانوم ولش کندبیا بریم تواب بازی کنیم ک دیگه از خواب بیدار شدم

    • افروز اعظمی فر

      سلام! در ادامه: لازمست چیزی را بیابید که گم شده است یا در زندگی تان نیاز است. ممکنست مشابه این باشد که در جستجوی عشق، روشنگری روحی، صلح یا حتی راه حل مسأله ای می باشد. نوعی پیشرف غیرمنتظره ی موقعیتی یا احساسی را تجربه می کنید. در مسیری درست پیش رفته اید. علامتی از شفافیت یا خوشایندی است. چیزها را روشن و شفاف می بینید.

  • بدون نام

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که با خانوادم رفتیم یه ویلایی روبروی دریا و دریا خیلی مطلاتم طوفانی بود و انگار مردم بی خیال روی سنگا نشته بودن اب میومدم اون رو باخودشون میبرد بعدش من ب بچه دیدم نوزاد که روی تخته سنگی و اب میخواد ببرش من سریع رفتم اون بچه رو نجات دادم هی توخواب دنبال مادر بچه میگشتم بعد که مادرش پیدا شد دریا اروم ارون شد هوا افتابی یعد ک با اون خانم حرف زدم گفتم چرا بچت ول گردی هی میگفت شوهر من مرده شوهر من مرده میشه بیام خونه شمامنم هی محلش نمیدادم و بعدش دختر خالم صدام میکرد میگفت اون خانوم ولش کندبیا بریم تواب بازی کنیم ک دیگه از خواب بیدار شدم

    • افروز اعظمی فر

      سلام؛ ممنون! خوابتان علامتی از بیشترین گنجایش و رشد شماست. ممکنست حس کنید موقعیت یا رابطه ی فعلی تان درگیر عادت است. نمایانگر ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. نمایانگر احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. نمایانگر امید، چشم اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی تان ممکنست سخت باشند. علامتی از افسردگی یا خشم است؛ یعنی بزودی احساسات تان فوران می کنند. تعبیر دیگر: در موقعیتی، کمی خرد یا سردرگم هستید؛ پس، ممکنست استعاره ای ازین باشد که ذهن تان ابری است. می کوشید بخشی از خودتان که در حال تخریب شدن است را نجات دهید. برای ادامه ی تعبیر، متن خوابتان از «هی توخواب» را لطفا در ضمیمه ی همین پیام بفرستید!

  • سلام خواب دیدم با مادرم هستم و و با ماشین از کنار دریا رد میشیم دریا انقدر تمیز بود انقدر رنگ خوبی داشت و موج هایی هم به طرف ساحل می اومد اب انقدر زلال بود که من هی خم میشدم و ازش می خوردم و بعد با مادرم رفتیم به یه مکانی که کلی پله داشت و اخرش مثل یه قلعه بود همه فامیلامون اونجا بودن قلعه خیلی بلند بود و میشد همه جای دریا رو دید بعد ما از نقشه نگاه کردیم ببینیم کدوم دریاس مدیترانه بود

    • سلام ممنون میشم تعبیر کنین، اونطور ک یادم میاد در حال گذروندن کارایی بودم ک حتی تو بیداری انجام میدم گذروندن روزمره با چندتا از دوستام بالای سکویی میریم در حال تماشا کردن دریا هستیم ک یک دفعه دریا طوفانی میشه صدای رعد و برق میاد صدای عجیبی از آسمون میاد از بالای سکو میپرم پایین ک یکدفعه انگاری می‌افتم تو حیاط خونه مادر بزرگم میخواستم ب سمت دروازه برم ک موج گلی و کثیف منو تا ی جایی از حیاط میبره و من در حالی ک یکمی از اون ابو خوردم تونستم فرار کنمو از حیاط برم بیرون و ی صدایی ک انگار صدای خودم بود میگفت این آب خیلیا رو با خودش برده خیلیا هم نجات پیدا کردن

      • سلام! خوابتان بیانگر جنبه های شخصیت شماست که رد کرده اید؛ اما آماده اید که درگیرشان کنید و تأییدشان کنید. رابطه هایی که با اطرافیان تان دارید، برای اینکه خودتان را بشناسید، مهم اند. به یکی از بلندترین هدف هایتان رسیده اید. حاکی از خطایی مهلک درباره ی تصمیمی مهم است. تعبیر دیگر: گویای آشفتگی احساسی است. دارید بهترین کوشش تان را می کنید تا بالا و پایین های زندگی تان را مدیریت کنید. نمایانگر آگاهی ناگهانی، بینش، افشای روحی، حقیقت و خلوص است. تعبیر دیگر: بیانگر تغییر شوکه کننده واقعه هاست. خیلی نیروها هستند که از زندگی تان حفاظت می کنند که ممکنست فرای کنترل تان و حتی مخرب باشند. بر سختی هایتان به آسانی غلبه خواهید کرد. برای ادامه ی تعبیر، متن خوابتان از «حیاط خونه مادر بزرگم» را لطفا در ضمیمه ی همین پیغام ارسال کنید!

    • افروز اعظمی فر

      سلام! خواب‌تان گویای ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. گویای احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. گویای امید، چشم‌اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی‌تان ممکنست سخت باشند. با روحیه‌های‌تان سازگارید (با معنویت‌ها سازگارید). گویای آرامش، صلح ذهنی و دوباره جوان‌سازی است. روح‌تان تازه می‌شود. با نگاه به خودتان و گذشته‌تان، وضوح می‌یابید. نمایانگر دوره‌ی گذار در زندگی‌تان است. به مرحله‌ی تازه‌ای پا خواهید گذاشت. تعبیر دیگر: ممکنست گویای این باشد که می‌کوشید دو چیز را باهم ارتباط دهید یا بین‌شان ارتباط برقرار کنید. برای ادامه‌ی تعبیر، متن خواب‌تان از «اخرش مثل یه قلعه» را لطفا در پیامی دیگر ارسال کنید!

  • سلام ممنون میشم تعبیر کنید:)

    • افروز اعظمی فر

      سلام! مخاطب گرامی، تصور می‌کنم خواب‌تان ارسال نشده است؛ آن را لطفا بازنویسی کنید تا برایتان تعبیر شود!

  • بدون نام

    سلام.
    خواب دیدم کنار ساحل هستم که یکدفعه دریا خیلی مواج میشه..من هم فرار میکنم..حین فرار دوتا دونه ماهی مرده کنار ساحل میبینم که سعی میکنم اونارو هم بردارم ببرم با خودم..بعد میرم داخل خونه ای که توو ساحل بود و از پنجره دریا و موج های خیلی بلندش که داشت وسیله های کنار ساحل مثل نیمکت و اینا رو خراب میکرد نگاه میکردم..ممنون میشم تعبیر کنید

    • افروز اعظمی فر

      سلام! خواب‌تان گویای تغییرات بزرگ و ناشناخته‌ای است که در زندگی‌تان اتفاق می‌افتند. بیانگر خطایی مهلک درباره‌ی تصمیمی مهم است. گویای نگرش‌هایی از ذهن ناخودآگاه شماست. تعبیر دیگر: ممکنست نمادی از درک و فهم باشد. شاید گویای موقعیتی باشد که لغزنده است یا دست‌نیافتنی می‌باشد (از دست‌تان می‌رود). با موارد پذیرفتن و تعلق داشتن، در نبرد می‌باشید. تعبیر دیگر: از رویارویی با موقعیت یا چیزی، امتناع می‌کنید. گویای تمایل‌تان برای به تعویق انداختن است و اینکه چیزها را فعلا کنار بگذارید. یعنی بجای اینکه ابتکار عمل داشته باشید، نقشی منفعل دارید. تعبیر دیگر: لازمست پیش ازینکه بتوانید به جلو پیش روید، توقف کنید و به اشتباه‌ها و مسأله‌های گذشته‌تان بیندیشید. لازمست تصمیم‌ها و انتخاب‌هایی که می‌گیرید را زیر سؤال ببرید. شاید به تصمیمی فکر می‌کنید یا لازمست وارد دنیایی بزرگ‌تر شوید و زندگی را تجربه کنید.

  • سلام خواب دیدم با دوست نزدیکم روی پلی وسط دریا هستیم که موج های بسیار بلندی حتی بلند تر از پل به سمتمان می آیند. داخل آب پریدیم و از موج ها فرار می کردیم هوا هم تماماً ابری بود.

    • افروز اعظمی فر

      سلام! خواب‌تان هشدار ناراحتی و مشکل است. نمادی از افسردگی یا خشم است؛ یعنی بزودی احساسات‌تان فوران می‌کنند. تعبیر دیگر: در موقعیتی، کمی خرد یا سردرگم هستید؛ پس، ممکنست استعاره‌ای ازین باشد که ذهن‌تان ابری است. دوره‌ی گذارتان یک مورد احساسی خواهد بود. گویای ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. گویای احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. گویای امید، چشم‌اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی‌تان ممکنست سخت باشند. گویای خطایی مهلک درباره‌ی تصمیمی مهم است. با موارد پذیرفتن و تعلق داشتن، در نبرد می‌باشید. تعبیر دیگر: از رویارویی با موقعیت یا چیزی، امتناع می‌کنید. در زندگی‌تان با نامطمئنی‌هایی روبرو هستید. لازمست مشتاقانه ریسک کنید تا بسوی هدف‌هایتان پیش روید.

  • نگار1379.

    سلام.
    ممنون میشم تعبیر کنین.
    من خواب دیدم که به زور یک نفر وارد مکانی میشم که نمیخوام و در واقع وارد اون مکان قبلا شده بودم اونم دو بار در بار اول یک قسمت آن مکان دریا بود ولی من از دور نگاش میکردم و در بار دوم دریا رو من لمس کردم درواقع پاهایم در دریا بود ولی به اندازه ای نزدیکم نبود که موج های خروشانش منو اذیت کنه ولی دفعه ی سومی که رفته بودم اون مکان اونم به اجبار پدرم من اون مکان رو دوس نداشتم و تصمیم گرفتم برگردمو برای برگشت اون دریا موج هاش خروشان بود و اول نتونستم ازش رد شم چون منو زد زمین ولی بعدش که دوباره تلاش کردم واسه رد شدن ازش تونستم اونم به صورت خییلی عالی با وجود خروشان بودنش ازش رد شدم انگار من یا قدرت شبیه قدرت ماورایی بود که داشتم و تونستم درواقع از روی آب با موج هاش یه جورایی پرواز کنم و رد شم ازش ولی بعد اون دریا من وارد رقابت شدم اونم رقابت با افرادی که از من خیلی قوی تر بودن کار من خوب بود ولی کار اونا خییلی بهتر بود و باز هم من بابد از این آب ها فرار میکردم موقع رقابت.
    در کل من قبلا خیلی خواب دریای طوفانی رو میدیدم ولی ازش نجات پیدا نمیکردم این دفعه برعکس بود واسم عجیبه.البته اون فرار از آب ها همچنان ادامه داشت.

    • افروز اعظمی فر

      سلام! خواب‌تان گویای حس منفی است که از طرف ضمیر ناخودآگاه، تحت فشارید. احساس نفرت، تهاجم یا خشم که ممکنست سرکوب کرده باشید؛ نیاز دارد که به آن رسیدگی شود (بروز داده شود). گویای ضمیر ناخودآگاهتان و حرکت بین خودآگاه و ناخودآگاه شماست. گویای احساسات شماست. تعبیر دیگر: لازمست به خودتان دوباره قوت قلب دهید یا تضمینی به کسی دهید. گویای امید، چشم‌اندازی جدید یا نگاهی مثبت به زندگی است؛ مهم نیست که چقدر مسائل فعلی‌تان ممکنست سخت باشند. گویای خطایی مهلک درباره‌ی تصمیمی مهم است. همیشه به جنبه‌های مثبت چیزی نگاه می‌کنید؛ حتی درباره‌ی موقعیت‌های بد. انرژی‌های نامحدود دارید. احساس قدرت و خودباوری درباره‌ی توانایی‌هایتان می‌کنید. اهمیت ابر، قدرت و اینکه چگونه درباره‌ی موقعیت یا رابطه‌ای در زندگی‌تان، آن را به کار می‌گیرید را در نظر گیرید. ادامه‌ی خواب‌تان از «تونستم درواقع» را لطفا در پیامی دیگر بفرستید!

نظر خود را بنویسید