تعبیر خواب مار سبز | دیدن مار سبز در خواب

دیدن مار سبز در خواب نشانه مثبتی است و به احساسات تازه و غیر قابل توصیف اشاره دارد. تعبیر خواب مار سبز در شرایط و حالات مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

تعبیر خواب مار سبز

خواب‌ها از نظر معبرین غربی و اسلامی تعابیر گوناگونی دارند ولی این بدان معنا نیست که عده ای خواب‌ها را به طور درست و عده ای نادرست تعبیر می‌کنند بلکه هر کس باید با توجه به وضعیت روحی و شرایط زندگی تعبیر متناسب با خوابش را برگزیند.

در این مطلب با تعبیر خواب مار سبز با ستاره همراه باشید. برای تعابیر کلی خواب خویش می‌توانید به صفحه تعبیر خواب ستاره مراجعه کنید.

تعبیر خواب مار سبز در یک نگاه
 مار سبز
  •  جنبه‌های احساسی فرد
  • بخت و اقبال
  • اضطراب و نگرانی‌های ساده
  • دشمن تازه به دوران رسیده
نیش زدن مار سبز
  • دوره نگران کننده در زندگی
  • احساس خطر از دیگران
مار سبز بزرگ  خطر و دشمنی قوی و بزرگ

 

تعبیر خواب مار سبز
تعبیر خواب مار سبز

 

تعبیر خواب مار سبز

ابراهیم کرمانی می‌گوید: 

اگر در خواب مار سبز ببینی به این معناست که دشمن تو زاهد و درستکار است و باید از دشمنی با او دست بکشید.

معبران غربی می گویند:

در تعبیر خواب رنگ‌ها، رنگ سبز سمبل بهار، امید و حس خوب است و به حقایقی مانند خوشحالی و موفقیت اشاره دارد. دیدن هر چیزی به رنگ سبز با زندگی جدید در ارتباط است. تعبیر خواب مار نیز به عنوان یک تهدید و خطر بزرگ به شمار می‌آید.

در واقعیت مارهای سبز مارهای لاغری هستند که فقط در طول روز فعالیت می‌کنند و به مارهای بی خطر معروف هستند. اگر در رویای خود با تهدیدی از جانب مار سبز روبه رو شدید به این معناست که مقابله با ذهن ناخودآگاه برای شما سخت است به طوریکه ممکن است در زندگی چیزهای زیادی باعث شادی شما شوند اما چیزهایی نیز وجود دارد که شما را ناراحت می‌کنند. فاکتورهای متعددی برای تعبیر خواب مار سبز باید در نظر گرفته شود. فروید معتقد است خواب مار سبز به طور مستقیم با جنبه‌های احساسی در ارتباط است.

  • اگر در خواب مار سبزی را دیدید که از وسط بریده شده بود به این معناست که شما باید به طور بهتری با شرایط اجتماعی سازگار شوید. اگر در خواب بچه مار سبزی را دیدید به این معنی است که وقت مناسبی برای شما است تا با پولی که در اختیار دارید کار اساسی و مهمی انجام دهید.

  • اگر در خواب مار سبزی را دیدید به نحوی که شما را می‌ترساند نشانگر این است که شما در تلاش هستید تا بر مشکلی سخت و یا شخصی مشکل ساز غلبه کنید. اینگونه خواب‌ها معمولا زمانی دیده می‌شود که شما از غم و اندوه یا جدایی در زندگی خود رنج می‌برید.

  • اگر در خواب مار سبزی را روی چمن و یا شن و ماسه ببینید به این معنی است که شخص و یا موقعیت خاصی در زندگی واقعی وجود دارد که به شما ضرر می‌رساند.

  • دیدن مار کبرا سبز رنگ نشان دهنده این است که شما به برخی از افراد نزدیک به خود بی اعتماد هستید.

  • تعبیر خواب مار سبز در حمام به این معناست که توانایی معنوی شما رو به افزایش است و شما به خلاقیت بی سابقه‌ای دست پیدا می‌کنید که نقطه قوتی برای شما به حساب می‌آید. افکار قدیمی شما به طور کلی تغییر خواهد کرد و با آغازی جدید در زندگی رو به رو خواهید شد.

 

تعبیر خواب مار سبز 1
تعبیر خواب مار سبز

 

  • دیدن مار سبز روشن به این معناست که بایستی انتظار تغییرات مثبت در زندگی خود را داشته باشید. چندین فرصت سر راه شما قرار خواهد گرفت که باید از آنها استفاده کنید. بعد از دیدن این خواب به هر کاری در زندگی دست بزنید موفق خواهید شد.
  • اگر مار سبزی شما را تعقیب کند به این معنی است که شما در زندگی واقعی از رویارویی با چیزی هراس دارید و می‌خواهید از آن فرار کنید.
  • اگر در خواب مار سبزی به شما حمله کند نشانه قدرت شفابخشی، قدرت تولید مثل، خرد برتر و موفقیت است. در نتیجه این خواب به شما نشان می‌دهد که در قدرت هستید.
  • گاز گرفته شدن توسط مار سبز در خواب شما را پس از بیداری ناآرام خواهد کرد و در واقع به شما درباره کارهایی که در زندگی واقعی انجام می‌دهید هشدار می‌دهد.
  • تعبیر خواب مار بزرگ و عظیم الجثه‌ سبز رنگ، نشانگر شخص ثروتمندی است که می‌تواند دشمن شما باشد. 
  • اگر در خواب مار سبز رنگی شما را گاز بگیرد و شما در اثر آن بمیرید نشانه دگرگونی بزرگی است که شما را به فاز جدیدی از زندگی وارد می‌کند. 
  • اگر در خواب از مار سبزی به عنوان حیوان خانگی مراقبت می‌کنید، به این معناست که شما می‌خواهید زندگی پر خطری داشته باشید. بهتر است به غریزه خود اعتماد کنید و از شانس خود در زندگی استفاده کنید.
  • دیدن مار سبز: نویدگر فردایی درخشان
  • مار سبز دور تا دور بدن: مهارت‌های رهبری در زندگی
  • مار سبز سمی: دوری کردن از احساسات ناخوشایند
  • مار سبز در چمن: درباره چیزهایی که در زندگی پنهان کرده اید فکر کنید.
  • تعداد زیادی مار سبز: در زندگی خود از دیگران دوری کنید.
  • گاز گرفته شدن شما توسط یک مار سبز مرده: دیگران به زودی با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

تعبیر خواب مار سبز (موضوعی)

مار سبز زیاد

مارهای سبز دشمنانی هستند که اگر زیرک و باهوش باشید، می‌توانید او را شکست دهید. اگر تعداد مارها بسیار بود یعنی شما با رفتارهای خود، دشمنان زیادی برای خود رقم زده‌اید. احتمالاً شما سبک درستی را در زندگی پیش نگرفته‌اید.

مار سبز باردار

مار باردار سبز به این معناست که شما برای تولد فرزندی جدید آماده هستید.

مار سبز در خانه

اگر مار سبز در خانه بود، دشمن شما می‌تواند از اهالی خانه باشد، برای مثال خواهر یا برادر.

مار سبز و زرد

اگر در خواب مار سبز و زرد بود، تعبیر این است که دشمن شما فردی پیر و ضعیف است.

مار سبز و سیاه

اگر در خواب مار سبز و سیاه ببینی، تعبیر آن است که دشمنتان ناگهانی به شما ضربه‌ای وارد می‌کند و شما اطلاع ندارید این دشمن کیست.

مار سبز بزرگ

هر چه این مار سبز در خواب بزرگ‌تر باشد، تعبیر آن است که دشمن شما فردی قدرتمند است. اگر کوچک باشد یعنی دشمن شما آن چنان قوی نیست و جای نگرانی وجود ندارد.

 

تعبیر خواب مار سبز (روانشناسی)

مار سبز یعنی خطر یا دشمنی در کمین شماست. این فرد که دشمنی دارد یا این اتفاق خطرناک زمانی رخ می‌دهد که شما فکرش را هم نمی‌کنید.

  1. خواب مار سبز رنگ به معنای زندگی و تولد دوباره است.
  2. مار سبز رنگ هم چنین به معنای دشمن داشتن است. در اکثر مواقع با این تفاوت که مار سبز دشمنی تازه به دوران رسیده و بی تجربه است. این دشمن خطرناک هست، اما می‌توانید با دانستن ضعف‌های آن شخص، بر او غلبه کنید. شما برای مقابله با این دشمن باید با نقشه و برنامه عمل کنید.
  3. مار سبز فرایند زندگی درونی ماست که با داشتن حس خوب و تمرکز برکات مثبت زندگی توانسته‌اید حال و احوال بهتری داشته باشید و بر مشکلات غلبه کنید.

از جنبه مثبت:

مار سبز در خواب نشان از شانس و وعده‌های خوب در بیداری است. قدرت و توانمندی به سمت شما سرازیر شده و اطرافیانتان به شما افتخار می‌کنند. این روزها بخت و اقبالتان بلند است. اگر پس از دیدن مار سبز دچار ترس و اضطراب شدید این رویا نشانه برخی از جنبه‌های برانگیختگی عاطفی شماست. در واقع این خواب بیانگر میل کنترل نشده فرد رویابین است.

دیدن نیش زدن مار سبز در خواب تعبیری آنچنان مناسب نخواهد داشت. زمانی که در زندگی خود دچار غم و اندوه یا جدایی می‌شوید، معمولاً خواب گزش مار سبز را می‌بینید.
نیش زدن مار سبز در خواب معمولا به یک دوره زمانی نگران کننده اشاره دارد. شما باید بتوانید از خود در مقابل دیگران و مشکلات محافظت نمایید.

سوالات متداول

تعبیر خواب مار سبز در خانه

از نظر روانشناسی این رویا با جنبه‌هایی از احساسات فرد بیننده خواب در ارتباط است.

تعبیر خواب مار سبز بی آزار

این خواب نشان از دشمن یا اضطراباتی است که چندان برای شما خطر ندارد. مار سبز بی‌آزار معمولا خطری برای انسان ندارد.

برگرفته از: auntyflo.com و dreamchrist.com

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
وب گردی:
مطالب مرتبط

  • 🌚🌚🌚🌚🌚

    سلام. من خواب دیدم که در حیاط خونه امون هستم و خانواده ی ما دارن با یه فرد غریبه به همراه خانواده اش صحبت میکنن یهو یه مار سبز کم رنگ خیلی خیلی بزرگ به اندازه ی اژدها از اون طرف حیاط افتاد دنبال من! حالا من میدویدم و پشت این و اون قایم میشدم ولی اصلا کسی بهم توجه نمیکرد که نزدیکه بمیرم، من اخرش کم آوردم به دیوار چسبیدم که یهو اومد نزدیک ولی گاز نگرفت و نیشش رو اورد بیرون و اون صدایی که خیلی از مار ها در میاوردن رو در میاورد.

    • سلام و درود بر شما! خوابتان نشانگر چیزیست که انتخاب می کنید دیگران ببینند. مظهری از شخصیت اجتماعی شماست. رازی را نگه می دارید یا سلسله اطلاعاتی را پیش خود نگهداری می کنید. ممکنست با موقعیتی روبرو هستید یا با مسأله ای سروکار دارید. با این حال، ممکنست آماده اید چیزی را پیش ازینکه کسی بفهمد، بنمایانید و اعتراف کنید. همچنین، بیان کننده ی احساس گناه است. گویای تغییر مثبت، سلامتی، رشد، باروری، شفا، امید، قدرت، سرزندگی، صلح و آرامش است. ممکنست راهی باشد که بگوید، پیش بروید. تعبیر دیگر: استعاره ای از نبود تجربه در وظیفه ای است؛ یعنی، درباره ی انجام عملی، تجربه ی کافی ندارید.

  • فرزانه

    سلام من دیشب خواب دیدم با هیجان دارم به سمت جایی میرم ، وقتی رسیدم چندتا دونه پرنده نشسته بودن ، اونجا کلا علفزار بود شبیه باغ بود ، بهشون دونه دادم و رفتن یهو دیدم کنارشون دوتا مار بزرگ سبز روشن هستند ولی من قبلش متوجهشون نشده بودم ، اومدم ازشون فاصله بگیرم دیدم بازم مارهای دیگه ای هست یهو به خودم اومدم دیدم کل باغ پر از این مارهای سبز بزرگ و درازه ولی هیچکدوم حمله نمیکردن و ساکت نشسته بودن اما من بخاطر ترس و احساس خطر پرواز کردم و رفتم بالا و نجات پیدا کردم. تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • سلام و درود بر شما! خوابتان بیان کننده ی تغییر مثبت، سلامتی، رشد، باروری، شفا، امید، قدرت، سرزندگی، صلح و آرامش است. ممکنست راهی باشد که بگوید، پیش بروید. تعبیر دیگر: استعاره ای از نبود تجربه در وظیفه ای است؛ یعنی، درباره ی انجام عملی، تجربه ی کافی ندارید. علامتی از هدف ها، آرمان ها و امیدهاست.

  • سلام وقت بخیر
    من خواب دیدم یه مار سبزی تو خونه بابامه که هیچکس ازش ترسی نداره و فقط من میترسم و افتادم دنبالش که بکشم. ظاهرا قبلنم چندین بار تو خونه دیده شده بوده. دیگه من مار سبزه رو تا لونش دنبال کردم و تبدیل شد به مار سیاه مودار و رفت تو لونش
    بیزحمت تعبیرش چ میشه؟

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان بیان کننده ی شفا، تحول، دانش و خرد است. حاکی از احیای خویش و تغییر مثبت است.

  • سلام ، من خواب دیدم که با جمع خانوادگی پیکنیک رفته بودیم و شب بود هوا ولی زیاد تاریک بود ،همه نشسته بودن و من سرپا استرس این رو داشتم که حیوون و حشره ای چیزی دورو برمون باشه و داشتم نگاه میکردم اطراف رو که یه عالمه مار کوچیک و بزرگ دیدم که کلا دور تا دورمون بود . کم کم داشتن یکی یکی نردیکمون میشدن ، بقیه زیاد واسشون مهم نبود ولی من چنتاشونو کشتم،یه دو سه نفر از اونایی که اونجا بودن ام یکم تلاش کردن دورشون کنن، هرچی میکشتمشون و پرتشون میکردم عقب بازم مار های دیگه میومدن ولی آخر سر یکی از اونایی که بزرگتر بود حواسم نبود پشت پای چپمو گزید .
    مار ها هم سبز رنگ بودن هم طوسی یا مشکی.
    ممنون میشم اگه امکان داشته باشه در مورد تعبیرش کمکم کنید .

    • سلام و درود بر شما! خوابتان به معنای یک زندگی شاد و آرام در خانه است. ساده ترین چیزهای زندگی را ترجیح می دهید. بیان کننده ی تغییر مثبت، سلامتی، رشد، باروری، شفا، امید، قدرت، سرزندگی، صلح و آرامش است. ممکنست راهی باشد که بگوید، پیش بروید. تعبیر دیگر: استعاره ای از نبود تجربه در وظیفه ای است؛ یعنی، درباره ی انجام عملی، تجربه ی کافی ندارید.

  • سلام وقت بخیر.
    من خواب دیدم مار سبز نسبتا کوچیکی از باغچه در اومد و نکاهش کلا سمت من بود و مدام پشت سرم میومد و من و شوهر عمم در حال حرف زدن بودیم

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان بیان کننده ی تغییر مثبت، سلامتی، رشد، باروری، شفا، امید، قدرت، سرزندگی، صلح و آرامش است. ممکنست راهی باشد که بگوید، پیش بروید. تعبیر دیگر: استعاره ای از نبود تجربه در وظیفه ای است؛ یعنی، درباره ی انجام عملی، تجربه ی کافی ندارید.

  • سلام من خواب دیدم توی ی مجلس شفا بخشی نشتم ک ی اقایی ی مار اورد گفت این شفا میده پرتش کرد مار اومد سمت من و رو پاها و شکم من بود من خبلی ترسیدم دم مار مثل دم ماهی بود مار منو نیش نزد فقط همونطور ی میلولید منم از ترس یاو بیدار شدم

    • سلام و درود بر شما! خوابتان یعنی چیزی هست که از آن چشم پوشی کرده اید و لازمست توجه نزدیک تری به آن کنید. شاید لازمست درباره ی چیزی، هشیار باشید که پیش روی شماست. اگر پرتابی باشدت باشد، یعنی ممکنست غافلگیر شوید.

  • سلام وقت بخیر من خواب دیدم در یک جای بسیار زیبا استم پایین دریای شفاف و آبی است و در طرفی که من استم یک کوه پر از سبزه است و بالای کوه یک همواری است در آنجا یک ساختمان بسیار قشنگی و بزرگی است که در آنجا یک مار بسیار بزرگ و سبز رنگ است همه گی میترسند و از ترس آن مار در حال فرار استند فقد یک مرد آن مار را کش می‌کند و می‌گوید باید مار را در دریا بیندازیم تا خطرش دفع شود من از فاصله ای نه چندان دور تماشا دارم و فرار میکنم یک بار در یک ساختمان دیگر می‌روم خوب بلاخره مار برایم کدام آسیبی نمی رساند ممنون

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان یعنی با روحیه های تان سازگارید (با معنویت ها سازگارید). بیان کننده ی آرامش، صلح ذهنی و دوباره جوان سازی است. حاکی از تغییر مثبت، سلامتی، رشد، باروری، شفا، امید، قدرت، سرزندگی، صلح و آرامش است. ممکنست راهی باشد که بگوید، پیش بروید. تعبیر دیگر: استعاره ای از نبود تجربه در وظیفه ای است؛ یعنی، درباره ی انجام عملی، تجربه ی کافی ندارید. علامت مثبت، گویای شفا، تحول، دانش و خرد است. نمایانگر احیای خویش و تغییر مثبت است.

  • سلام وقت بخیر من خواب دیدم تو خونه مون چند تا ماره غول کله شون بهم چسبیدن و همشون منو نیش زدن من ازشون خیلی میترسیدم بعد با ترس شدید رفتم طبقه پایین خونه مون اونجا یدونه ماره سبزه سمی بود همش میخواست منو نیش بزنه ولی من ازش فرار میکردم.میشه اینو تعبیر کنید سپاس

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان هشداری درباره ی چیزی در زندگی تان است که از آن آگاه نیستید یا هنوز خود را بروز نداده است.

  • سلام وقتتان بخیر من خواب دیدم توی اتاق یه مار سبز خیلی نازک و کوچیکی دارم و اصلا هم احساس ترس نمیکردم و به همه میگفتم اصلا نیش نمیزنه و خیلی راحت دستم میگرفتمش و از روی در و دیوار اتاق بالا می‌رفت و هروقت هم میخواستم میگرفتمش ممنون میشم تعبیر رو بفرمایید

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان بیان کننده ی شفا، تحول، دانش و خرد است. نشان دهنده ی احیای خویش و تغییر مثبت است. حاکی از تغییر مثبت، سلامتی، رشد، باروری، شفا، امید، قدرت، سرزندگی، صلح و آرامش است. ممکنست راهی باشد که بگوید، پیش بروید. تعبیر دیگر: استعاره ای از نبود تجربه در وظیفه ای است؛ یعنی، درباره ی انجام عملی، تجربه ی کافی ندارید.

  • امیر نجاریان طوسی

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم هم برای کار کردن رفتم و هم اکثرافراد اونجا از آشنا بودن،دفعه اول یک مارسبز بزرگ دیدم ک تقریباً از ته ماشین تا سر ماشین بودو زیر ماشین بود،دفعه دوم حالت ی اتاق وسوییت بودک هم مارسبزقبلی بودوهم یک مار مشکی قهوه‌ای کوچیکه بود.
    ازسبزه میترسبدم ولی نه خیلی ازاون اتاق ک مخاستم بیام بیرون یکی ک میشناختمش ولی ندیدمش مار مشکی قهوه‌ای روبیرون انداخت ومارسبز ب دنبالم اومدوتاحدودی می‌ترسیدم،تااینکه نزدیک شدوازپای راستم رفت بالاوتازانوم رفت ومچ پای چپم رونیش زد ویکی ازدوستام مارروگ

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان بیان کننده ی تغییر مثبت، سلامتی، رشد، باروری، شفا، امید، قدرت، سرزندگی، صلح و آرامش است. ممکنست راهی باشد که بگوید، پیش بروید. تعبیر دیگر: استعاره ای از نبود تجربه در وظیفه ای است؛ یعنی، درباره ی انجام عملی، تجربه ی کافی ندارید. نشان دهنده ی ترس ها و نگرانی های نهفته است که تهدیدتان می کنند. ممکنست درباره ی چیزی در زندگی تان هشدار دهد که از آن آگاه نیستید یا هنوز معلوم نشده است. ممکنست به شخصی اطراف تان اشاره کند که بی عاطفه یا بی رحم است و نمی تواند معتمد باشد. علامت مثبت، حاکی از شفا، تحول، دانش و خرد است. گویای احیای خویش و تغییر مثبت است.

  • مرتضی ذوالقدر

    سلام من خواب دیدم یک مار خیلی بزرگ سبز رنگ به افرادی حمله کرد و همه رو میخورد اما وقتی بامن روبرو شد دست یکی از افرادی که خورده بود از دهانش بیرون بود و بااون دست اروم روی دماغ من زد بعد من از خواب با ضربان قلب شدید و ترس بیدارشدم لطفا جواب رو برام ایمیل کنید خیلی خیلی برام حیاتی هستش

    • سلام و درود بر شما! خوابتان هشداری است که مراقب افراد دوروبرتان باشید. به دنبال کسی بگردید که در زندگی تان می شناسید و همان خصوصیت های اخلاقی جانوری که به شما حمله کرده است را دارد! بیان کننده ی ترس ها و نگرانی های نهفته است که تهدیدتان می کنند. ممکنست درباره ی چیزی در زندگی تان هشدار دهد که از آن آگاه نیستید یا هنوز معلوم نشده است. ممکنست به شخصی اطراف تان اشاره کند که بی عاطفه یا بی رحم است و نمی تواند معتمد باشد. علامت مثبت، نشان دهنده ی شفا، تحول، دانش و خرد است. بیان کننده ی احیای خویش و تغییر مثبت است.

  • با سلام من خواب دیدم ک یک مار سبز کم رنگ دستم را نیش زد دست سمت چپم مار بزرگ و درازی بود بعد از نیشش ی چشم انسان ظاهر شد رو دستم و خیلی ترسناک بود

    • سلام و درود بر شما! خوابتان بیان کننده ی تغییر مثبت، سلامتی، رشد، باروری، شفا، امید، قدرت، سرزندگی، صلح و آرامش است. ممکنست راهی باشد که بگوید، پیش بروید. تعبیر دیگر: استعاره ای از نبود تجربه در وظیفه ای است؛ یعنی، درباره ی انجام عملی، تجربه ی کافی ندارید.

  • Jamileh hajizadeh

    سلام من خواب یک مار بزرگ که سرش سبز روشن و بدنش کرم رنگ بود رو دیدم کاری هم با من نداشت در یک ساختمان که در خواب میدیدم محل کارم هست از کنارم داشت رد میشد کمی میترسیدم موقع رد شدن سرش بزرگ بود با چشمهای درشت و بمن نگاه می‌کرد

    • سلام و درود بر شما! خوابتان یعنی درباره ی پروژه یا وظیفه ای در دست تان، حس نگرانی دارید. ممکنست بگوید لازمست سر کار برگردید. از خیالپردازی منفعلانه دست بردارید! تعبیر دیگر: بازتابی از موفقیت شماست. بیان کننده ی ترس ها و نگرانی های نهفته است که تهدیدتان می کنند. ممکنست درباره ی چیزی در زندگی تان هشدار دهد که از آن آگاه نیستید یا هنوز معلوم نشده است. ممکنست به شخصی اطراف تان اشاره کند که بی عاطفه یا بی رحم است و نمی تواند معتمد باشد. علامت مثبت، نشان دهنده ی شفا، تحول، دانش و خرد است. حاکی از احیای خویش و تغییر مثبت است.

  • سلام خواب دیدم هنگام بدرقه مهمان مارسبز رنگی ک پای کوتاهی هم داشت بمن حمله کرد و باهم از پله ها افتادیم ک احتمالا مار مرد

    • سلام و درود بر شما! خوابتان بیان کننده ی چالش ها و علاقه های تازه در زندگی تان است. برای ماجراجویی آماده اید. تهدیدی گذشته است یا بر آن غلبه کرده اید.

  • wlyallhmhmdzadh001@gmail.com

    سلام وقت بخیر.من شب گذشته مار سبز بزرگی رو توی حیاط خونمون خواب دیدم که به کمک پدرم کشتمش و بابام به بیرون از خونه انداختش بعدش یه ماشین خرید و بیدار شدم.لطفا تعبیرش رو بفرمایید

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان علامتی از اختیارات و پشتیبانی است؛ یعنی، لازمست بیشتر به خود متکی باشید. این را در نظر بگیرید که چه جنبه هایی از شخصیت پدرتان ممکنست در شما نیز باشند. تهدیدی گذشته است یا بر آن غلبه کرده اید.

  • باسلام وتشکرازشما.شب گذشته من مارسبزکوچکی رو درخواب دیدم که داخل کیسه انگوربوددرحالی که به یکی ازبستگان هشدارمیدادم سریع به طرف مادرم رفت که دراتاق خوابیده بودتنهاکاری که کردم اون قسمت پتو رو که تصورمیکردم ماراونجاست گرفته بودم وبعدبیدارشدم لطفاتعبیرش روبفرماییدباسپاس🙏🌸

    • سلام و درود بر شما؛ خواهش می کنم! خوابتان علامتی از رحم و حس امنیت شماست. تعبیر دیگر: بیان کننده ی بارها و مسئولیت هایتان است. تهدیدی را در زندگی تان دستکم می گیرید.

      • باتشکرازتوجه وپاسخ شما.آیاامکان داره درخصوص تهدیدی که من دستکم می گیرم بیشترتوضیح بفرمایید؟

        • خواهش می کنم! در مورد نوع تهدید، چیزی در خوابتان مشخص نیست.

  • سارا سرابی

    سلام، دختری مجرد هستم. توی این هفته دو بار خواب مار سبز دیدم. دفعه اول توی حیاط خونه امون دنبالم میکرد و پشت سرم می اومد. دفعه دوم خواب دیدم که یه جایی خارج از خونمون بودیم من و خواهر و برادرام با هم بودیم، یک مار سبز بزرگ همراه چند مار کوچیکتر که یه کم تیره تر از بزرگه بودن، داشتن ما رو تعیقب میکردن، ما ازشون فرار میکردیم ولی در عین حال ازشون نمیترسیدیم انگار. تعبیرش چی هست؟ ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • سلام و درود بر شما! خوابتان بیان کننده ی سلامت و کامیابی شماست. تغییر مطلوب حادثه ها را تجربه خواهید کرد. نشان دهنده ی تغییر مثبت، سلامتی، رشد، باروری، شفا، امید، قدرت، سرزندگی، صلح و آرامش است. ممکنست راهی باشد که بگوید، پیش بروید. تعبیر دیگر: استعاره ای از نبود تجربه در وظیفه ای است؛ یعنی، درباره ی انجام عملی، تجربه ی کافی ندارید. حاکی از شفا، تحول، دانش و خرد است. گویای احیای خویش و تغییر مثبت است.

  • مسعود درویش

    با سلام خسته نباشید
    من خواب یک بچه مار سبز خیلی کوچیک دیدم که از بند انگشتم لاغرتر بود، در عالم خواب میخواستم از یک مسیر با ماشین برم دیدم جاده رو بستن ی مقدار خاک ریختن و بلوک سیمانی گزاشتن وسط جاده پیاده شدم رفتم نگاه کنم دستم گزاشتم روی تل خاک یکدفعه دیدم اون بچه مار سبز انگشت سبابه من و گزید دردی نداشتم ولی ترسیده بودم.
    در واقعیت این روزها درگیر یک کار پر استرس هستم اگر به انجام برسه موفقیت خیلی خوبی عایدم میشه ولی برعکس اگر نشه شاید کلا زندگیم اشفته بشه.
    ممنون میشم تعبییر خواب و متوجه بشم.

    • سلام و درود بر شما؛ ممنونم! خوابتان به حس جهتگیری تان اشاره دارد و اینکه چگونه هدف هایتان را دنبال می کنید. تعبیر دیگر: علامتی از سفر زندگی تان است. تهدیدی را در زندگی تان دستکم می گیرید.

  • سلام. من خواب یک مار سبز رنگ بزرگ و باریک دیدم یه چندتا وسیله کوچیک داشتم رو اونا گرد نشسته بود من دنبال وسیله هام میگشتم تا میخواستم دستمو ببرم برشون دارم یهو دیدم مار روشونه ترسیدم و دستم رو بر گردوندم گفتم بعدن مار میره میام برشون میدارم تا رومو برگردندم برم مار از پشت زد به کمرم بعد تا یه قدم برداشتم بدوم یه نیش دیگه هم زد به کمرم موقعی که نیشم زد انگار دردم گرفت احساس سوزش کردم و نمیتونستم بدوم اخرش رفتم

    • سلام و درود بر شما! خوابتان هشداری درباره ی چیزی در زندگی تان است که از آن آگاه نیستید یا هنوز خود را بروز نداده است.

  • سلام توروخدا برام تعبیر کنید ممنونم واقعامن حامله هستم وخپاب دیدم بجای بچم که بدنیا اومده یه مار سبزه خیلی خشکل وکوچیک عست بعد ببخشید این مار دستشویی بزرگ. کرده بود تو خودش داشتم میشستمش وچندباری میخواست از دستم فرارکنه گرفتمش.‌..ولی همش میگفتم مار از کی شده حیوون خونگی دوس ندارم!وهرازگاهی هم مار تبدیل میشد به یه جنین خیلی کوچیک

    • سلام و درود بر شما! خوابتان نشانگر پروژه ای کاملا نو است. بیان کننده ی امکانات و فرصت ها می باشد. تعبیر دیگر: بیانگر بیگناهی، گرمی و شروع نو است. نشان دهنده ی ترس ها و نگرانی های نهفته است که تهدیدتان می کنند. ممکنست درباره ی چیزی در زندگی تان هشدار دهد که از آن آگاه نیستید یا هنوز معلوم نشده است. ممکنست به شخصی اطراف تان اشاره کند که بی عاطفه یا بی رحم است و نمی تواند معتمد باشد. علامت مثبت، حاکی از شفا، تحول، دانش و خرد است. گویای احیای خویش و تغییر مثبت است.

نظر خود را بنویسید