نحوه صحیح بستن روسری لبنانی + عکس

انگیزه – به روش‌های مختلفی می‌توان روسری را پوشید. یکی از روش‌های بسیار محبوب، روش لبنانی است. لبنانی روشی عامه‌پسند بوده و حجاب کاملی را ایجاد می‌کند. در ادامه این مقاله از انگیزه، نحوه صحیح بستن روسری لبنانی را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.   آموزش بستن روسری و شال لبنانی روش لبنانی مناسب اشخاصی است که علاقه‌مند به داشتن حجاب کامل بوده و درعین‌حال نمی‌خواهند از مقنعه استفاده کنند. بستن روسری به روش لبنانی، ظاهری شیک و منظم را ایجاد می‌کند که هم خانم‌های مانتویی و هم خانم‌های چادری می‌توانند از این روش استفاده کنند. یک گوشه از روسری…

بستن روسری لبنانی

انگیزه – به روش‌های مختلفی می‌توان روسری را پوشید. یکی از روش‌های بسیار محبوب، روش لبنانی است. لبنانی روشی عامه‌پسند بوده و حجاب کاملی را ایجاد می‌کند. در ادامه این مقاله از انگیزه، نحوه صحیح بستن روسری لبنانی را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

 

آموزش بستن روسری و شال لبنانی

روش لبنانی مناسب اشخاصی است که علاقه‌مند به داشتن حجاب کامل بوده و درعین‌حال نمی‌خواهند از مقنعه استفاده کنند. بستن روسری به روش لبنانی، ظاهری شیک و منظم را ایجاد می‌کند که هم خانم‌های مانتویی و هم خانم‌های چادری می‌توانند از این روش استفاده کنند.

  • یک گوشه از روسری را به شکل مثلث کوچکی تا بزنید. هر اندازه که کمتر تا بزنید بعد از بستن، روسری بلندتر دیده می‌شود. درصورتی‌که جنس روسری حریر نازک بود و دولای روسری روی سر خوب نمی‌ایستاد، می‌توانید طلق نازکی را میان دولای روسری قرار دهید.
  • روسری را سر کرده و با استفاده از سنجاق، زیر چانه را محکم کنید.
  • در مرحله سوم زیر چانه خود را محکم بگیرید و روسری را از زیر چانه تا نزدیک گوش آورده و آن را با سنجاق محکم کنید.

بستن روسری لبنانی

بستن شال لبنانی برای صورت‌های مستطیلی شکل

در صورت‌های مستطیلی شکل همان‌طور که از نامش پیداست طول صورت بیشتر از عرض آن است؛ بنابراین لازم است طوری روسری را پوشید که طول صورت کوتاه‌تر دیده شود. در صورت‌های مستطیلی شکل بهتر است از شال‌های با پارچه‌های لخت و نرم استفاده شود. سعی کنید شال را به صورت گرد بسته و کناره‌های آن را به سمت داخل تا بزنید تا گونه‌ها نمایان شوند.

بستن روسری و شال لبنانی برای صورت‌های بیضی‌شکل

در صورت‌های بیضی‌شکل تقریباً می‌توان از تمامی مدل‌ها استفاده کرد. و شال و روسری را به صورت دلخواه بست. اگر صورت کشیده‌ای دارید زیر شال و روسری از هدبند استفاده کنید و کناره‌های شال را به سمت داخل تا بزنید تا گونه‌ها نمایان شوند.

مدل‌های بستن روسری لبنانی

در ادامه مدل‌های مختلفی از این نمونه را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

بستن روسری لبنانی

بستن روسری لبنانی

بستن روسری لبنانی

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید