انواع مدل قاب ابرو برای ابرو‌های کم پشت

مدل قاب ابرو برای خانم‌هایی که ابرو‌های کم پشتی دارند و از تتوی ابرو نیز فراری هستند روش بسیار مناسبی است که به کمک استنسیل ابرو می‌توانند ابرو‌های خود را زیباتر و پر پشت‌تر نشان دهند.

مدل قاب ابرو

ابرو یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین قسمت چهره است. اگر ابرو‌های شما کم پشت است و نمی‌خواهید دردسر‌های تاتوی ابرو یا حتی کاشت ابرو را تحمل کنید می‌توانید با روش قاب ابرو یا استنسیل ابرو به سادگی ابرو‌های خود را زیباتر و پر پشت‌تر نشان دهید. انواع مدل قاب ابرو را می‌توانید به راحتی در داروخانه‌ها پیدا کنید. ابتدا و قبل از هر چیز برداشتن ابرو و تمیز کردن آن را فراموش نکنید و سپس از قاب ابرو برای شکل دادن به ابروهایتان و در هماهنگی با رنگ ابرو و سبک آرایش چشم تان استفاده نمائید.

 

انواع مدل قاب ابرو

استفاده از شابلون یا استنسیل ابرو برای قاب ابرو

برای کشیدن قاب ابرو استفاده از شابلون‌های ابرو (استنسیل ابرو) پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید مدل ابرو‌های خود را به کمک این نوع شابلون‌ها تغییر بدهید و بالا ببرید. شابلون ابرو دارای ۸ طرح مختلف است که بهتر است انتخاب مدل ابرو بر اساس شکل صورت انجام شود و سپس از شابلون مورد نظر استفاده نمائید. شابلون ابرو علاوه بر قرینه سازی، برای متعادل سازی سایه چشم با ابرو، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه استفاده می‌شود.

شابلون طراحی ابرو به عنوان یکی از برترین لوازم آرایشی و زیبایی برای کمک به هرچه زیباتر شدن آرایش است. با استفاده از این محصول می‌توانید ابرو‌های خود را بصورت کاملا حرفه‌ای طراحی کنید و از زیبایی چندین برابر خود پس از آرایش کردن لذت ببرید.

خانم‌هایی که ابروهایشان از تاج خالی شده و کم و نا مرتب به نظر می‌آید، می‌توانند با استفاده از استنسیل ابرو به پر و پهن‌تر شدن آن کمک کرده و به راحتی ابرویی طبیعی و در عین حال پرتر از قبل برای چهره‌شان داشته باشند.

 

انواع مدل قاب ابرو - استفاده از شابلون ابرو

 

انواع مدل قاب ابرو هماهنگ با چهره

 

انواع مدل قاب ابرو موجود در بازار

 

استنسیل ابرو

 

درست کردن قاب‌ ابرو در منزل

یکی از روش‌های آسان برای پر کردن نقاط خالی ابرو‌ها استفاده از مدل‌های آرایش ابرو و قاب ابرو است. اگر نمی‌خواهید برای قاب ابرو هزینه کنید و به داروخانه بروید می‌توانید با استفاده از عکس‌های رادیولوژی یا با مقوا یک مدل قاب ابرو مختص خودتان تهیه نمایید. درست کردن این قاب‌ها کار سختی نیست.

 

چگونه استنسیل ابرو بسازیم؟

  • برای این کار نیاز به تهیه طلق مستطیل ۵*۷ سانتیمتری دارید.
  • دومین مرحله  ایجاد یک شکل مناسب  ابرو است. شکل مناسب ابروهایتان را طراحی کنید.
  • سپس سعی کنید دقیق و تمیز با تیغ داخل ورق را در بیاورید.

 

نحوه کار با قاب یا استنسیل ابرو 

  •  برای کشیدن مدل قاب ابروی مناسب باید یک مداد با رنگی طبیعی و همرنگ ابرو‌های خود را تهیه کنید. قاب را روی بیس ابرو بگذارید و سپس با قلم‌موی مخصوص، پودر هماهنگ با ابرو را روی ابرو بکشید، حرکت قلم‌مو باید آهسته و ملایم صورت گیرد.
  •   سپس با کمک مداد، نقاط خالی ابرو‌های خود را به صورت آرام و ملایم بکشید. بعد از این که با کمک مداد ابرو قسمت‌های خالی ابروهایتان را پر کردید باید با کمک سایه ابرو و برس روی قسمت‌های کشیده شده با مداد را پر کنید.
  • اگر ابرو‌ها نامتراکم و کم پشت هستند باید علامت بزنید. اولین علامت بالای تاج ابرو، بالای مردمک چشم در حالتی که چشم به رو به رو نگاه ‌می‌‌کند و درست در مرکز قرار دارد و نقطه سوم، بالای گوشه انتهایی چشم است و در اصل بستگی به پف پلک شما دارد و انتهای ابرو که خود شما می‌توانید بهترین حالت را بدست آورید.
  •  خط بالا و پایین ابرو را با مدادی همرنگ با سایه بکشید تا قاب ابرو کامل شکل بگیرد. سپس بالا و پایین قاب ابرو را با کانسیلر رنگ بزنید تا هم ابرو خود را بهتر نشان دهید و هم دور قاب ابرو کاملا تمیز شود.

در این باره مطلب آرایش ابرو با مداد را در ستاره بخوانید.

 

مراحل استفاده از قاب ابرو
 
 

مراحل استفاده از قاب ابرو

 

مراحل استفاده از قاب ابرو

 

نکات پایانی

  1. برای برداشتن موهای اضافه از موچين‌های سركچ استفاده كنيد.
  2. ابروهايتان را برای پر نشان دادن به سمت بالا و برای نازک نشان دادن به سمت چپ و راست برس بكشيد.
  3. براي اينكه ابروهايتان حالتش را حفظ كند از ژل ابرو استفاده كنيد.
  4. بهترين موچين‌ها، موچين‌های نوک كج هستند كه قسمت انتهای آنها زبر است و گرفتن مو با آنها آسان تر است.
  5. برای كشيدن ابرو نبايد آن را محکم کشید.
  6. بعضی از موچين‌ ها به حالت قيچی هستند. هر چندوقت یکبار، وقتی نوک موچين كند شد، بايد موچين خود را تعويض كنيد.
  7. به كمک يک گوش پاک ‌كن آغشته به ماده ضدعفونی يا الكل، نوک موچین آن را تميز كنيد.
  8. هميشه شب هنگام ابروها‌یتان را برداريد تا قبل از شروع آرايش صبحگاهی آثار سرخی از اطراف ابرو محو شود.
  9. می‌توانید از مدل‌های مختلفی، چون مدل ابرو شیطونی، مدل ابرو دخترانه، مدل ابرو اسپرت و …برای انواع مدل قاب ابرو استفاده کنید.
  10. این روش برای خانم‌هایی است که نمی‌خواهند از تاتو ابرو استفاده کنند. بسیاری از خانم‌ها برای پاک کردن تاتو ابرو خودشان به متخصصان پوست مراجعه می‌کنند و از عوارض آن گله دارند.
  11. همچنین یادتان باشد استفاده از مواد آرایشی که کیفیت بالایی ندارند ریسک‌های التهابی را بالا می‌برد و می‌تواند ناقل مشکل‌های پوستی، حساسیت‌های پوستی، خارش، التهاب‌های دور چشم و عفونت‌های دیگر باشند. پس حتما از مواد مرغوب استفاده نمائید.
  12. برای ماندگاری ابرو می‌توانید از سایه‌های ابرو چرب استفاده کنید که با تن رنگ پوست‌تان هماهنگی داشته باشد. همچنین برای تقویت ابرو‌ها می‌توانید از روغن های مخصوص ابرو استفاده نمائید.

 

سخن آخر

آیا تا به حال از قاب ابرو استفاده کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را در انتهای این صفحه در قسمت “ارسال نظر” با ما و سایر مخاطبان ستاره به اشتراک بگذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
وب گردی:
مطالب مرتبط

  • از قاب ابرو استفاده نکردم . ایا خوب است استفاده کنم ؟

نظر خود را بنویسید