چگونه مردان را جذب کنیم؟ (۸ نکته مهم و کلیدی)

وقتی بحث قانون جذب مردان در میان باشد، کوچکترین نکات می‌توانند فوق العاده بزرگ و تاثیرگذار باشند. از خود می‌پرسید چگونه مردان را جذب کنیم؟ اگر چه شکل ظاهری و فیزیکی در جلب نظر آقایان موثر است، اما به حتم روش‌های بسیار مهم دیگری نیز برای جلب توجه و جذب کردن آن‌ها وجود دارد. برای کشف این رمز و رازهای زنانه، با ما همراه باشید.   چگونه مردان را جذب کنیم؟ قرار نیست که خود را آن قدرها تغییر دهیم؛ هر زنی به صورت ذاتی توانایی جذب مردی مناسب خویش را دارد. اما دانستن این که چطور از پتانسیل‌های خود…

چگونه مردان را جذب کنیم؟

وقتی بحث قانون جذب مردان در میان باشد، کوچکترین نکات می‌توانند فوق العاده بزرگ و تاثیرگذار باشند. از خود می‌پرسید چگونه مردان را جذب کنیم؟ اگر چه شکل ظاهری و فیزیکی در جلب نظر آقایان موثر است، اما به حتم روش‌های بسیار مهم دیگری نیز برای جلب توجه و جذب کردن آن‌ها وجود دارد. برای کشف این رمز و رازهای زنانه، با ما همراه باشید.

 

چگونه مردان را جذب کنیم؟

قرار نیست که خود را آن قدرها تغییر دهیم؛ هر زنی به صورت ذاتی توانایی جذب مردی مناسب خویش را دارد. اما دانستن این که چطور از پتانسیل‌های خود برای به دست آوردن شخصیت برجسته مورد نظرتان استفاده کنید، کلید موفقیت شما در روابط عاشقانه خواهد بود.

۱. ژست‌های درست بگیرید

بسیاری از ما به خاطر ساعت‌های طولانی نشستن روی صندلی محل کارمان، شانه‌ای خمیده و فرم بدنی افتاده به خود می‌گیریم. اما اگر قرار است که با مرد مورد علاقه خود ملاقاتی داشته باشید؛ بهتر است از این فرم خسته و ناامید کننده خارج شده، قد راست کرده و شانه‌های خود را صاف کنید. شما باید با اعتماد به نفس در نظر آمده و احساس راحتی کامل داشته باشید.

چگونه مردان را جذب کنیم؟

۲.  صدای خود را کنترل کنید

صدای شما یکی از نخستین چیزهایی است که مرد مورد نظر، به آن توجه خواهد کرد. اگر این مرد در محیطی قرار دارد که شما نیز در آن جا مشغول صحبت کردن هستید؛ این نکات را در نظر داشته باشید. به لحن حرف زدن و میزان بلندی صدای خود دقت داشته باشید. هر آن چیزی را که می‌گویید؛ او نیز می‌شود! به علاوه به هیچ وجه برای صحبت کردن و ابراز نظر خود، حرف دیگران را قطع نکنید. آقایان به زنی علاقه‌مند می‌شوند که به موقع و در زمان مناسب، با کسی که واقعا علاقه‌مند به گوش دادن به حرف‌هایشان است، صحبت می‌کنند.

۳. توانایی برقراری ارتباط

این یک دروغ بزرگ است که تنها زنان به صحبت کردن درباره زندگی شخصی و مسائل خود علاقه‌مند هستند! آقایان نیز غالبا چنین سلایق مشابهی دارند. برای جلب توجه مرد مورد علاقه خود، از او درباره فیلم‌های محبوبش یا بازی‌های کامپیوتری که دوست دارد سوال کنید. اجازه دهید او این را حس کند که شما مایل به وقت گذاشتن برای گوش دادن به علاقه مندی‌ها و نکات ریز زندگی روزمره‌اش هستید.

توانایی برقراری ارتباط - چگونه مردان را جذب کنیم؟

۴. پذیرای شوخی باشید

قرار نیست که آقایان در رفتار خود بی‌رحمانه بوده و پرده‌های ادب و نزاکت را رد کنند؛ اما در بعضی مواقع شوخی‌های دوستانه آن‌ها را پذیرا باشید. به ویژه زمانی که بحث به مباحث ورزشی یا مطالبی که قابل بحث‌های طولانی هستند، کشیده می‌شود؛ باید انعطاف پذیری در مقابل هیجانات و برخی شوخی‌ها را داشته باشید.

۵. برقراری تماس چشمی

وقتی با کسی در حال صحبت کردن هستید، برقراری تماس چشمی ضرورت دارد. اگر مرتب چشمان خود را به این سمت و آن سمت بچرخانید، شخص مقابل احساس می‌کند او را نادیده گرفته و از ادامه مکالمه با شما، احساس خوبی نخواهد داشت.

تماس چشمی - چگونه مردان را جذب کنیم؟

۶. کنترل اوضاع را به دست بگیرید

به یاد داشته باشید که آقایان دوست ندارند مدیریت همه چیز برعهده آنان باشد. برای اولین قرار خودتان برنامه بریزید و اجازه دهید وی این را درک کند که موضوع برایتان مهم است و به این برقراری ارتباط علاقه‌مند هستید. این حرکت نشان می‌دهد که شما اعتماد به نفس بالایی دارید و از آن دسته دخترهایی نیستید که منتظرند تمام کارها را دیگران برایشان انجام دهند.

۷. حدود خود را بشناسید

این کاملا درست است که شما به عنوان یک فرد بالغ وارد رابطه دو طرفه شده‌اید، اما بدان معنا نیست که هیچ حد و حدودی برای خود قائل نشوید. شما باید حدود خود را شناخته و آن‌ها را به راستی پیاده سازی کنید. به طور مثال این که تا چه ساعتی بیرون از منزل می‌مانید یا در مجالس چه رفتاری از خود نشان می‌دهید، بسیار اهمیت خواهد داشت.

جذب مردان

۸. مثبت و خوشبین باشید

صرف نظر از تمام پالس‌های منفی و نقاط ناامید کننده که در جهان اطراف ما وجود دارد، هنوز زمین مکانی زیبا است و زندگی دوست داشتنی می‌نماید. هیچ مردی جذب زنی که مدام روی نقاط منفی زندگی تمرکز داشته و از آن‌ها سخن می‌گوید، نخواهد شد. مردان به زنانی علاقه‌مند می‌شوند که حتی در بدترین روزها، روحیه مثبت کافی برای حرف‌های شیرین و گردش‌های شادی‌آور داشته باشند. او نیاز دارد که به شخصیت مثبت شما تکیه کرده و از حمایت‌های احساسی و عاطفی برخوردار شود.

سخن پایانی

غیر از توانایی جذب یک مرد، صفات والا نیز به شما به عنوان یک انسان، جذابیت بیشتری می‌بخشند. اعتماد به نفس می‌تواند بهترین سرمایه یک انسان باشد و در ضمن به شما کمک کند که مرد مورد علاقه خود را به دست آورده و او را مجذوب خود سازید. بنابراین بر ارتقای شخصیت و رفتارهای خود تمرکز کنید.

نظر شما درباره راه‌های جذب مردان چیست؟ شما چه راه‌های دیگری می شناسید که به جذب مردها منجر می‌شود؟ دیدگاه ها و تجربیات خود را از طریق ارسالا پیام با ما و خوانندگان انگیزه در میان بگذارید. اگر متاهل هستید و به جذب هر چه بیشتر و ارتباط دوستانه با همسر خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم درباره رابطه دوستی صمیمانه بین زن و شوهر نیز مطالعه داشته باشید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید